Gå til innhold

Små litt sære filleting som irriterer deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en (kanskje litt rar) filleting som irriterer meg.

Noen ganger når jeg skal handle, se på en utstilling, etc, hender at noen går litt  sakte foran meg. Så stopper de plutselig opp uten å bry seg om at det kommer noen bak. Det virker som om de tenker at de er de eneste i verden og gir f...i andre.

Noen som skjønner hva jeg mener? Eller har du noe annet som irriterer deg?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kat-e said:

Her er en (kanskje litt rar) filleting som irriterer meg.

Noen ganger når jeg skal handle, se på en utstilling, etc, hender at noen går litt  sakte foran meg. Så stopper de plutselig opp uten å bry seg om at det kommer noen bak. Det virker som om de tenker at de er de eneste i verden og gir f...i andre.

Noen som skjønner hva jeg mener? Eller har du noe annet som irriterer deg?

Det der hater jeg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke går ut av veien? Hvis jeg skal stoppe å se på noe ser jeg først bak meg, og er det ingen der stopper jeg der og da.

Er det noen der går jeg ut av veien, sånn at de kan gå forbi. Å tenke på de rundt deg når du er ute i offentligheten synes jeg alle skulle ha gjort.

Samme med de som går på lang rekke og dekker et helt fortau, spesielt hvis de går sakte. Da må man enten selv gå sakte, eller gå forbi de ved å gå ute i veien. 

Andre ting som irriterer meg grønn er når folk lar handlevogner o.l. stå igjen mens de tar med seg varene sine og går. Det skulle ha vært ulovlig! At det går an å være så egoistisk? Skal vi andre gå rundt å rydde opp etter deg da, liksom?

Samme med folk som ombestemmer seg i butikken, og lar varene ligge overalt. Jeg har aldri lagt ifra meg en vare på et sted den ikke hører til. Spesielt irriterende er det å se at de har lagt frysevarer i en kjøledisk, eller omvendt. Varen kan da ikke selges, og må kastes. Jeg har jobbet i butikk og har opplevd dette mange ganger. Veldig fælt å se når man selv sliter med å få nok penger til mat, og ser det at folk driter i at det kastes fint spiselig mat - bare fordi de ikke gadd å legge det på plass, eller levere det i kassen og spørre om de kan legge det på plass for deg.

Anonymkode: b6cbf...1a2

• Liker 7
Skrevet

Folk som ikke svarer når du sier noe til dem, eller spør dem om noe, så får du bare et dumt blikk. Og det er åpenbart at de hørte deg.

• Liker 2
Skrevet

Klikker i vinkel på de som ikke blinker ut av rundkjøringer! Toppen av latskap. Blir forbanna bare jeg skriver om det! Fuck alle som ikke blinker ut av rundkjøringer🖕🖕🖕

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Klikker i vinkel på de som ikke blinker ut av rundkjøringer! Toppen av latskap. Blir forbanna bare jeg skriver om det! Fuck alle som ikke blinker ut av rundkjøringer🖕🖕🖕

Skal passe på bedre.

Da jeg tok lappen i 1999, var det valgfritt om man skulle blinke på vei ut, men det har forandret seg ser jeg.

https://www.tv2.no/a/8134527/

Anonymkode: ae521...eaf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnevognmafiaen kan være en utfordring når man er ute på gåtur eller sykler. To-tre i bredden på rekke og rad, ingen enser noe som helst. Kjempefint. Kunne det ikke vært greit å utvise litt hensyn ovenfor andre? Nei da, vi har det så bra her vi går, så det bryr jo ikke oss.

Folk som skitner til setene på kollektivtransport ved plante de møkkete skoene sine der. Ikke nok med det, noen skal gnukke og gni noe så jævlig også. Er ikke noe morsomt for nestemann som eventuelt setter seg i dette griseriet, og kanskje attpåtil har på seg finstasen. Jævla hensynsløse tullinger! Det verste er at enkelte finner dette sykt morsomt.

De som ikke gidder å vaske hendene sine etter dobesøk. Ekkelt, rett og slett! Hva tenker egentlig slike på? Morsomt hvis en kokk har vært på potta og blesi tur bælgen, går ut på kjøkkenet igjen og lager maten nettopp du skal få? Tviler sterkt på du ville synes det var så delikat, hvis du hadde vært vitne til et slikt scenario.

Blinklysinkompetente latsabber er også noe som irriterer noe vanvittig. Hvor vanskelig kan det være å sette på blinklyset i rundkjøringer og veikryss? Du kan potensielt spare andre for ganske mye tid i løpet av et år. Ved å varsle dine medtrafikanter i god tid om hvor du skal, kan du også være med å forhindre unødige sammenstøt.

Anonymkode: 17a2f...bae

• Liker 6
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal passe på bedre.

Da jeg tok lappen i 1999, var det valgfritt om man skulle blinke på vei ut, men det har forandret seg ser jeg.

https://www.tv2.no/a/8134527/

Anonymkode: ae521...eaf

Det var det ikke, det var valgfritt å blinke INN i rundkjøringen. Har aldri vært valgfritt å blinke ut.

Endret av Mr. Kilmister
Trykkleif pga en drittelefon
  • Liker 8
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Når du har satt deg ned i en perfekt stilling i sofaen også innser du at du glemte igjen tlf på kjøkkenbenken. Gaaaad:fnise:

Skrevet

Pårørende.

Ingen kan besøkstidene, og blir sure når du påpeker der. Du er besøkende på et sykehus, for svarte! :scorpis: Dessuten ringer de i tide og utide, og skjønner ikke hvorfor du ikke kan gi ut sensitiv informasjon om naboen.

• Liker 4
Skrevet

Mennesker som en møter på gata, i butikken eller på andre offentlige steder som ikke slutter å prate når en har sagt "hade,jeg må videre",og så bare fortsetter de å snakke om nye eller andre ting. Jeg blir så sjukt stressa av sånne mennesker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke ser seg for, noe som virker å gjelde for alle når jeg er ute. Etter en lang dag i byen i forrige uke så hadde jeg bare fått nok. 

Det kom en kar og krysset veien med trillekoffert og over mot meg der jeg går på fortauet. Går rett mot meg.. Jeg tenker: «wtf ser han meg ikke eller bare driter han i meg?».

Så jeg stålsetter meg og gjør meg embrace for impact. Kollisjonen ble et faktum og både han og kofferten flagret i bakken. (Jeg er mann på 100kg og lett å få øye på).

Da hadde jeg gått og flyttet meg for slike hele dagen og var skikkelig irritert. Jeg som stort sett alltid er høflig lirte av meg et; «Se deg for neste gang» og følte meg umiddelbart bedre med megselv 😁

Anonymkode: 7529e...cfa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere som røyker... det er jævlig ekkelt🤬

I busskur, rett utenfor innganger, i garasjeanlegg... 

Slutt å forpest min luft!

Anonymkode: df633...a6b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker ikke men så lenge folk ikke røyker i tette folkemengder eller i busskur så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Billig parfyme på bussen er like ille.

Anonymkode: 7529e...cfa

• Liker 5
Skrevet

Barnevognmafiaen som finner ut at de like gjerne kan ta barseltreffet inne på et kjøpesenter... og at foran rulletrappen er et perfekt sted å parkere barnevognene mens man prater :kjempesinna:

• Liker 3
Skrevet

Når noen heller vann eller vin i et glass og det sier klunklunklunklunklun. Så himla teit lyd, jeg blir rasende >:------(

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når du har tatt på sko og jakke og er på vei ut døren men har glemt nøkler eller tlf inne. Og når skoene er våte under må du ta dem av igjen. Sykt irriterende

Anonymkode: 27074...4b2

• Liker 5
Skrevet

Servitører som ikke rydder av border, spesielt når det ikke er særlig travelt i restauranten, og de bare går rett forbi bord som får stå lenge, lenge, fulle av tallerkener og matrester - udelikat for andre gjester! Og selvfølgelig reagerer jeg når de ikke rydder ved mitt bord også, når vi tydelig er ferdig med å spise, og kanskje kunne tenke oss dessert... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, princeofithilien skrev:

Servitører som ikke rydder av border, spesielt når det ikke er særlig travelt i restauranten, og de bare går rett forbi bord som får stå lenge, lenge, fulle av tallerkener og matrester - udelikat for andre gjester! Og selvfølgelig reagerer jeg når de ikke rydder ved mitt bord også, når vi tydelig er ferdig med å spise, og kanskje kunne tenke oss dessert... 

Ubrukelige servitører irriterer meg også. Rydder ikke bord, og passer ikke på å tilby mer drikke og desser/kaffe. Gidder ikke tipse de for å si det sånn 😉

Anonymkode: b05c0...362

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Allslags emballasje som er umulig å åpne pent/slik de er ment å åpnes, bare revner på feil sted og lager søl :sur:

Anonymkode: 461ee...eed

• Liker 1
Skrevet

Vel... jeg irriterer meg såpass over at det enda ikke har kommet pant på shampooflasker, at jeg begynte å lage min egen shampobar ( hårsåpe).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...