TarjaTurunen Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Edit: Fkk svar på mitt spørsmål Endret 10. mars 2018 av TarjaTurunen
Kreator Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Er vel ingen som kjører et sånt push-pull PUA opplegg lenger, så da er han mest sannsynlig busy med (minst) en annen samtidig. Ville spekulasjoner fra min side selvfølgelig. Edit: Oops, jeg er vel ikke kvalifisert, for jeg er i 40 årene. Endret 9. mars 2018 av Kreator 2
Guidet Kvinne Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Jeg hadde virkelig ikke giddet noen som ikke var opptatt av meg. Hadde slettet hele mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 1 minutt siden, TarjaTurunen skrev: Hvordan tenker dere? Ved å la elektroner få fly rundt i hjernen. 1 minutt siden, TarjaTurunen skrev: Eller, kan noen av dere hjelpe meg med å tolke en situasjon? Tolke er kvinnelig greie. Vi menn sier ting rett ut, vi går ikke rundt grøten og sier ting som skal tolkes på en bestemt måte. 2 minutter siden, TarjaTurunen skrev: Jeg kom over en kjekk mann, singel, fikk interessen og la han til på sosial media. Kjekk og singel? Du er en av tusenvis av damer i så fall. 3 minutter siden, TarjaTurunen skrev: Er han egentlig interesert? Ja, han får jo fitte av deg jo. Men ut over det? Nei. Så lenge han kan knulle en masse damer gjør han det. Kanskje når han har rundet 50 og utvalget blir en del mindre så. 4 minutter siden, TarjaTurunen skrev: Jeg høres sikkert litt dum ut nå, men. Naiv, ja, men ikke dum. Det synes jeg ikke. Du skriver uten noen skrivefeil, du ordlegger deg godt, du bruker avsnitt. Det er også tydelig at du tenker og reflekterer, basert på det du kan og vet. Så nei, du høres ikke dum ut. Bare naiv. Han er en av de 20% av menn som kan ligge med de av de 80% av damene han vil. Derfor blir han borte innimellom, fordi han er opptatt med å få seg litt friksjonsvarme hos andre. Anonymkode: a7cc0...100 8
Hadley Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Har dere i det hele tatt MØTT hverandre? Virker som du skriver det bare er en nett-flørt? Du skriver ikke noe om at du har møtt ham? Har dere snakket sammen på telefon? Kan du ikke bare spørre ham hva han vil med deg?
TarjaTurunen Skrevet 9. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2018 Akkurat nå, Hadley skrev: Har dere i det hele tatt MØTT hverandre? Virker som du skriver det bare er en nett-flørt? Du skriver ikke noe om at du har møtt ham? Har dere snakket sammen på telefon? Kan du ikke bare spørre ham hva han vil med deg? Vi har ikke møttes, jeg har hintet men han har enten byttet tema eller bare skyvet det vekk. Det skal dog sies at jeg i starten hintet mest om sex. Jo, dersom han fortsetter å holde på slik som nå, så skal jeg spørre han rett ut
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Han er ikke gift/ i forhold da? Anonymkode: 276a2...4ed
TarjaTurunen Skrevet 9. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke gift/ i forhold da? Anonymkode: 276a2...4ed Nei, han er singel og har vært det lenge. Endret 10. mars 2018 av TarjaTurunen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå