AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Matchet med en fyr på Tinder. Han tok kontakt og praten har i grunn gått veldig fint. Han spurte om han kunne legge meg til på Snapchat, og ettersom han virket så oppegående og harmløs, godtok jeg det. Har snappet en del, og nå er han veldig klar på at vi skal ligge sammen. Hinter/snakker om det stadig vekk. Det er så sykt turn off for meg at noen kjører på med det uten at vi i det hele tatt har møttes, at jeg blir helt stressa. Viser seg at han bor på en annen kant av landet. Men det er ingen hindring for han. Jeg vil avslutte dette med han nå, men er redd jeg har rotet meg for langt inn i det. Har aldri "akseptert" hintene hans, men har ikke avvist de totalt heller (som jeg burde ha gjort). Det må da fortsatt være mulig å takke for seg? Hva skal jeg si? Føler jeg må komme med en forklaring til hvorfor jeg "plutselig" ikke er interessert. Føler liksom ikke at jeg bare kan slette heller. HJELP! Anonymkode: 21607...628
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Cool off noen dager og si du har møtt en på byen. Anonymkode: 25152...983
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Hehe, du har IKKE rotet deg for langt inn i det, du har absolutt lov å si nei takk! Si du har matchet med en annen og skal date litt. Du tar kontakt om det blir aktuelt å ta opp tråden. Takk og farvel. Anonymkode: 541a2...5ca 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Men egentlig, når jeg tenker meg om, hva faen er det for slags oppførsel?! Si rett ut at det er turn-off, det burde han få høre. Takk og farvel igjen. Anonymkode: 541a2...5ca 2
FrodeF Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Si til han at du ikke er interessert og slett/blokker han. Så vanskelig er ikke dette. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Skriv at det blir litt mye for deg, og at du må trekke deg litt tilbake, så sletter du han bare. Om han blir sur eller grinete for det så er han i hvertfall god å bli kvitt 😊 Anonymkode: 1bc97...546
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da fortsatt være mulig å takke for seg? Hva skal jeg si? Føler jeg må komme med en forklaring til hvorfor jeg "plutselig" ikke er interessert. Føler liksom ikke at jeg bare kan slette heller. HJELP! Anonymkode: 21607...628 Selvfølgelig kan du slette sexgale idioter med null sosiale antenner. Bare slett eller skriv et eller annet som ikke innleder til videre kontakt: "Beklager. Men jeg har funnet ut at jeg ikke er interessert. Du blir rett og slett for pågående og direkte for min smak. Ønsker deg lykke til videre, men ville kanskje tont ned et par hakk, om du er ute etter å få deg en kjæreste, som et tips. Lykke til videre. " Anonymkode: 6bba3...bf7 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 Enig i at du bare bør si rett ut at du ikke er interessert, og så slette. Hvis du vil gi han en forklaring på hvorfor du ikke er interessert så er det fint, men du skylder han faktisk ingenting. Det er viktig å huske. :-) Anonymkode: 50d52...e52 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Du må si det nå iallefall, ikke vent med det. Prisen man betaler for å være for "hyggelig" slik som vi kvinner gjerne kan være, er høy i forhold til det det koster å si på en høflig måte at du ikke er interessert. Anonymkode: 164d9...19a 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Matchet med en fyr på Tinder. Han tok kontakt og praten har i grunn gått veldig fint. Han spurte om han kunne legge meg til på Snapchat, og ettersom han virket så oppegående og harmløs, godtok jeg det. Har snappet en del, og nå er han veldig klar på at vi skal ligge sammen. Hinter/snakker om det stadig vekk. Det er så sykt turn off for meg at noen kjører på med det uten at vi i det hele tatt har møttes, at jeg blir helt stressa. Viser seg at han bor på en annen kant av landet. Men det er ingen hindring for han. Jeg vil avslutte dette med han nå, men er redd jeg har rotet meg for langt inn i det. Har aldri "akseptert" hintene hans, men har ikke avvist de totalt heller (som jeg burde ha gjort). Det må da fortsatt være mulig å takke for seg? Hva skal jeg si? Føler jeg må komme med en forklaring til hvorfor jeg "plutselig" ikke er interessert. Føler liksom ikke at jeg bare kan slette heller. HJELP! Anonymkode: 21607...628 Been there , done that.. Jeg skrev bare at : du, jeg beklager, men etter å ha gått noen runder med meg selv har jeg funnet ut at jeg ikke er klar for noe forhold likevel. Avstanden ser jeg og kan bli litt utfordrende for meg. Jeg ønsker ikke å være et hinder for deg, slik at du kan treffe noen andre. Ønsk han lykke til videre og slett han. Anonymkode: 330c2...886
Kreator Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Been there , done that.. Jeg skrev bare at : du, jeg beklager, men etter å ha gått noen runder med meg selv har jeg funnet ut at jeg ikke er klar for noe forhold likevel. Avstanden ser jeg og kan bli litt utfordrende for meg. Jeg ønsker ikke å være et hinder for deg, slik at du kan treffe noen andre. Ønsk han lykke til videre og slett han. Anonymkode: 330c2...886 Hvis du ønsker å avslutte så IKKE gi han grunner som "avstanden blir utfordrende" eller lignende; det kan han jo finne på å prøve og argumentere mot og sånt er unødvendig slitsomt. Bedre å bare få fram at du ikke er interessert lengre, ferdig med det. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 3 minutter siden, Kreator skrev: Hvis du ønsker å avslutte så IKKE gi han grunner som "avstanden blir utfordrende" eller lignende; det kan han jo finne på å prøve og argumentere mot og sånt er unødvendig slitsomt. Bedre å bare få fram at du ikke er interessert lengre, ferdig med det. Ja, det er jo så klart det beste å bare si det som det er.. Men jeg slettet han nå bare etterpå, så da går jeg ut i fra at han tok hintet anyway. Anonymkode: 330c2...886
bortebra Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 Akk, kvinner og denne enorme samvittigheten. Du trenger bare skrive en ærlig melding med klar avvisning, den trenger ikke engang være ærlig. Livet hans kommer nok ikke til å gå under av den grunn. Og ditt blir litt enklere. 4
Hadley Skrevet 9. mars 2018 #14 Skrevet 9. mars 2018 Føler meg plutselig litt gammel... Hvorfor svarer du i det hele tatt på ham? Hvorfor har han fått det for seg at dere skal ha sex uten å ha møttes? Kan du ikke bare si nei, eller ikke svare? Litt forvirret... Hadde han stalket deg hadde det jo vært noe annet, men dere har ikke engang møttes? Si at du har fått jentekjæreste og ikke vil møte noen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #15 Skrevet 10. mars 2018 Sånne typer sletter du bare, trenger ikke bruke tid på å forklare! Du skylder han ingenting. Skjønner ikke at du gidder engang. Ferdig med det! Anonymkode: 200a3...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #16 Skrevet 10. mars 2018 Har opplevd det, og slettet bare uten forklaring. Dårlig/umoden oppførsel håndteres best på den måten føler jeg. Anonymkode: 3acfe...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #17 Skrevet 10. mars 2018 Æsj menn på Tinder.. 0 moral og ræva kristne verdier. DUMP. Anonymkode: 9f08a...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå