AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Noen som har tips? Jeg har brukt No poo-sjampoen fra devacurl men nå har jeg begynt å reagere med utslett i panna på den også Anonymkode: 6a664...e01
Aurora Borealis Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Koster litt, men verdt hver eneste krone: John Masters shampoo bare Liker også andre hårprodukter fra John Masters.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Vichy sensitive synes jeg er bra. Fra apoteket Anonymkode: 7dc1c...825
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 En babyshampo uten parfyme kjøpt på apotek var det søstera mi brukte da hun en periode var svært sensitiv i hodebunn og ansiktshud. Anonymkode: e83e7...145
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips? Jeg har brukt No poo-sjampoen fra devacurl men nå har jeg begynt å reagere med utslett i panna på den også Anonymkode: 6a664...e01 Jeg kjøper fra iherb. Enhver annen nettbutikk av internasjonalt kaliber som printer innholdsfortegnelsen i sin helhet vil duge. Så søker du gjennom shampooen deres etter produkter som ikke inneholder det du ikke tåler (og det bør du sette deg inn i hva er, altså). Så vidt meg bekjent finnes ingen produkt på det norske markedet som er gode nok. Og om den finnes vet jeg med sikkerhet at ingen frisører, dagligvarer, parfymerier eller butikker type Vita og ingen Apotek fører shampoo uten ... poo (eller ingredienser som er helt forferdelige). Så da må jeg tråle hyllene i spesialbutikker og lese bakpå flasken. Fordi norske nettbutikker har intet utvalg og tar seg ikke seriøst nok til å transkribere innhold. Så mye tid har jeg ikke. Så da går jeg på nett og finner noen med respektabelt utvalg. Anonymkode: e9cb0...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå