AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Sukker.no, jeg tenkte å prøve denne datingsiden. Er en ung kvinne i starten av 20 årene. Jeg prøver nettdating fordi jeg er veldig stille og sjenert, så syns det med å plutselig prate med helt fremmede fyrer (ansikt til ansikt) er litt vanskelig. Syns det er bedre å starte samtalen på nettet. Bli så vidt kjent der først før vi møtes. Har møtt noen fra tinder før, noe som har gått fint. Men tinder er litt annerledes arena føler jeg, der har jeg ikke skrevet noe som helst i bioen, men får jo match likevel. Men nå skal jeg altså prøve sukker.no da. Men, jeg sliter sånn med å vite hva i all verden jeg skal skrive i bioen. Hva skriver andre om seg selv i profilen på sukker? Hvis du er mann på sukker, eller hvilken som helst datingside, hva kunne du tenkt deg å vite om kvinnen allerede i profilen hennes? Hva pleier egentlig kvinner å skrive der? Syns det er vanskelig å skulle skrive om meg selv Tusen takk for all hjelp og alle råd og tips Anonymkode: 3e78d...b23
Kreator Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Skriv en ærlig profil om hvem du er, hva du liker, hvor aktiv du er og hva du ser etter i en mann. Med mindre du er veldig spesiell så trenger du neppe være veldig orginal eller morsom. Vi menn er i stor grad visuelle vesen og bildene vil nok uansett i stor grad være førende for mengden oppmerksomhet du får. Med mindre du skriver "ute etter noe uforpliktende"; da trenger du neppe bilder en gang. Men kjæresteemner trenger pene bilder. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Det jeg savnet i profilene til jenter på sukker.no var info om hva de faktisk liker/pleier å gjøre på hverdager etter skole/jobb. Om de ser på nyheter og dokumentarer hele kvelden, drar på byen så fort de har mulighet eller går 5 timer tur med hundeflokken sin hver dag, sier mer enn "på fritiden er jeg med venner, trener, ser film" for dette er noe alle gjør en eller annen gang. Vil også vite hva hun ser etter, gjerne mer enn "drømmemannen er 195cm høy, mørkt hår på hodet, har master innen prestisjefylt bransje og er undertøysmodell på fritiden". Noe litt mer realistisk. Tenk selv hva du vil vite i profilen til en mann Anonymkode: a8281...b4e 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 2 timer siden, Kreator skrev: Skriv en ærlig profil om hvem du er, hva du liker, hvor aktiv du er og hva du ser etter i en mann. Med mindre du er veldig spesiell så trenger du neppe være veldig orginal eller morsom. Vi menn er i stor grad visuelle vesen og bildene vil nok uansett i stor grad være førende for mengden oppmerksomhet du får. Med mindre du skriver "ute etter noe uforpliktende"; da trenger du neppe bilder en gang. Men kjæresteemner trenger pene bilder. Takk for gode råd akkurat nå har jeg kun profilbilde, så får legge inn noen flere bilder da tenker jeg. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg savnet i profilene til jenter på sukker.no var info om hva de faktisk liker/pleier å gjøre på hverdager etter skole/jobb. Om de ser på nyheter og dokumentarer hele kvelden, drar på byen så fort de har mulighet eller går 5 timer tur med hundeflokken sin hver dag, sier mer enn "på fritiden er jeg med venner, trener, ser film" for dette er noe alle gjør en eller annen gang. Vil også vite hva hun ser etter, gjerne mer enn "drømmemannen er 195cm høy, mørkt hår på hodet, har master innen prestisjefylt bransje og er undertøysmodell på fritiden". Noe litt mer realistisk. Tenk selv hva du vil vite i profilen til en mann Anonymkode: a8281...b4e Takk for gode råd Det er fort gjort å skrive en sånn generell «venner, trening, serier» og slikt om fritiden sin, fremfor å fremheve noe man er genuint opptatt av. Forstår godt at du savnet det. Igjen, takk for gode råd Hilsen TS. Anonymkode: 3e78d...b23
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Prøv å skrive noe om personligheten din, da har du også anledning til å nevne det at du kan være litt sjenert. F.eks "Jeg ser på meg selv som..." Trenger ikke skryte seg selv opp i skyene, men samtidig vil man jo faktisk presentere seg selv på en god måte. Når jeg (er kvinne) har lest menns profiler på nettet, synes jeg alltid det har vært et pluss om de skriver noe om personligheten sin, og ikke bare hva de liker å gjøre. Anonymkode: e0e01...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå