Gå til innhold

Hva får en fyr til å dumpe en deilig dame for en stygg og gal dame?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

DEN pene dama, som vil ha han, så dumper han henne for... det der?! Hvorfor??? Hun er ikke heldig med utseendet, i tillegg er hun gal. I alle dager??

Anonymkode: e673a...61b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke sett filmen..hva skjer egentlig, og hvordan ser du at hun er så pen?? Hun står med ryggen til under hele filmen og er hun stygge, hun kinesiske der? Eller hva?

Anonymkode: 47d9b...bc6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så filmen. Ser da ikke engang trynet på hun ene der. Og de virker gale begge to

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DEN pene dama, som vil ha han, så dumper han henne for... det der?! Hvorfor??? Hun er ikke heldig med utseendet, i tillegg er hun gal. I alle dager??

For det første er det eksen som er gal. Hun virker tomhjernet. Kanskje den andre jenta har personlighet, er interessant, morsom, osv.

For det andre, for en jævla dott. Han sitter der og lar seg herje med. Eier han ikke baller? Ble de klippet av og kastet i søpla? WTF.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg så filmen. Ser da ikke engang trynet på hun ene der. Og de virker gale begge to

Nei, hun pene er bare sint, ikke gal. Hun andre kan jo ikke en gang prate skikkelig. Hun blir helt gal. I slutten klikker hun jo skikkelig!! Så hvorfor velger han noe slikt fremfor hun pene? det er det jeg vil vite? :klo: 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun pene er bare sint, ikke gal. Hun andre kan jo ikke en gang prate skikkelig. Hun blir helt gal. I slutten klikker hun jo skikkelig!! Så hvorfor velger han noe slikt fremfor hun pene? det er det jeg vil vite? :klo: 

Hvordan vet du at hun er pen??? Ser da ikke noe ansikt. Slank kropp betyr ikke at hun er så veldig pen?! 

Vet jo ikke hvordan hun har oppførst seg .. slik oppførsel! Nå har jeg ikke blitt helt klok på kinesere noen gang...de stiller seg jo oppå toalettskålen med skoen og(når de er i norge). Men herregud...

AnonymBruker
Skrevet

Ok who cares? Bruker du virkelig fredagskvelden på å blande deg opp i fremmedes forhold pga en youtube film og trekker konklusjoner og forhåndsdømminger på personer du ikke kjenner fra andre siden av jordkloden? Wow... Mer konstruktivt å spille kaball eller se på Skavlan i kveld altså

Anonymkode: ecda2...882

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner veldig godt at han dumpet eksen. Hun er kanskje penere, men hjelpes for en bitch. 

Anonymkode: b42f7...161

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner veldig godt at han dumpet eksen. Hun er kanskje penere, men hjelpes for en bitch. 

Anonymkode: b42f7...161

Temmelig frekt sagt!

Anonymkode: e0369...c4f

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg elsker Japan.

Anonymkode: a949c...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok who cares? Bruker du virkelig fredagskvelden på å blande deg 

Anonymkode: ecda2...882

Bruker du virkelig fredagskvelden til å legge deg opp i og klage på hva andre bruker fredagskvelden sin til? :fnise:

Anonymkode: ce853...96f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MEG

Anonymkode: a72ea...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...