AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har et relativt nytt og fint kjøkken, men stekeovnen er veldig gammel. Jeg vurderer å bytte ut denne med en ny og ha induksjonstopp. Jeg har funnet billig stekeovn og induksjonstopp på ikea, men regner med det kommer en del ekstra kostnader i og med at da også må ha en ny benkeplate, og kanskje noen plater for å dekke tomrommet nede ved gulvet. Er det noen som har anelse om hva dette kommer til å koste? Kan jeg få hjelp av faren min til å fikse det, eller må noen profesjonelle gjøre det? Anonymkode: 59d98...40c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et relativt nytt og fint kjøkken, men stekeovnen er veldig gammel. Jeg vurderer å bytte ut denne med en ny og ha induksjonstopp. Jeg har funnet billig stekeovn og induksjonstopp på ikea, men regner med det kommer en del ekstra kostnader i og med at da også må ha en ny benkeplate, og kanskje noen plater for å dekke tomrommet nede ved gulvet. Er det noen som har anelse om hva dette kommer til å koste? Kan jeg få hjelp av faren min til å fikse det, eller må noen profesjonelle gjøre det? Anonymkode: 59d98...40c Dersom du skal endre fra frittstående til innebygd må/burde du bytte benkeplate, sette inn skrog til stekeovn og bytte sokler. I tillegg kan det hende du må legge opp ny strømkurs. Alt utenom det elektriske har alle lov til å gjøre. Anonymkode: 5720f...a59
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et relativt nytt og fint kjøkken, men stekeovnen er veldig gammel. Jeg vurderer å bytte ut denne med en ny og ha induksjonstopp. Jeg har funnet billig stekeovn og induksjonstopp på ikea, men regner med det kommer en del ekstra kostnader i og med at da også må ha en ny benkeplate, og kanskje noen plater for å dekke tomrommet nede ved gulvet. Er det noen som har anelse om hva dette kommer til å koste? Kan jeg få hjelp av faren min til å fikse det, eller må noen profesjonelle gjøre det? Anonymkode: 59d98...40c Du må regne med å ha elektrikker og. Dersom det er to seperate kontakter på stekeovn og platetoppen må du få lagt opp ny kurs og fermed blir det pålagt med komfyrvakt i tillegg. Kommer til å koste deg ganske mange tusenlapper. Anonymkode: ee5d1...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå