Gå til innhold

Vil ha barn nr 3 om ca 2 år, men så var det denne alderen da!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å angre resten av livet hvis vi ikke forsøker , og forhåpentligvis får det tredje barnet. Men pga økonomiske grunner må vi vente i ca to år. Når evt barnet kommer er jeg 34 år og mannen 39 år. Tenker dere at vi er for gamle? Vi er jo unge til sinns , så barnet får ikke gamle foreldre på den måten værtfall.. noen som fikk en attpåklatt her? Hvor gamle var dere?  Blir veldig glad for meningene deres! 😊

Anonymkode: 4d362...f2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å angre resten av livet hvis vi ikke forsøker , og forhåpentligvis får det tredje barnet. Men pga økonomiske grunner må vi vente i ca to år. Når evt barnet kommer er jeg 34 år og mannen 39 år. Tenker dere at vi er for gamle? Vi er jo unge til sinns , så barnet får ikke gamle foreldre på den måten værtfall.. noen som fikk en attpåklatt her? Hvor gamle var dere?  Blir veldig glad for meningene deres! 😊

Da er dere veldig unge. Ikke noe å stresse med.  Trenger ikke ofre det den minste tanke.

Anonymkode: a5fe1...638

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for gamle?? på absolutt ingen måte!

• Liker 4
Gjest Cocosa
Skrevet

34 år og attpåklatt? 😳 jeg er 30 og venter mitt første. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, tuller du, eller?? Vi har lyst på en tredjemann nå, men er redd vi begynner å bli for gamle.. Vi vil være 38 og 39 når en eventuell tredjemann kommer, hvis jeg skulle bli gravid nå. DET begynner å bli gammelt. 34 er jo ingenting, jeg fikk nr 2 rett før jeg ble 34.

Anonymkode: 7ab83...02c

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er dere ikke for gamle. Jeg var 34 og mannen 43 da vi fikk nr 3. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, hvor i landet kommer dere fra? Jeg bor i Møre og Romsdal og her er vi tydeligvis veeeeldig gamle når vi får barn i slutten av 30 åra! 🙈 men jeg ble jo litt letta nå da,  når dere sier at vi ikke er steingamle ved 34 og 39.  -TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi får nr tre nå, og jeg blir 34 i år. Fikk første da jeg var 29... det er ikke uvanlig å få barn sent i 20-åra. Ligger ikke gjennomsnittet for førstegangsfødende på 28 år da?! 

Anonymkode: 37f38...2b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker når jeg gikk på barne og ungdomskolen så var det ganske flaut å ha "gamle" foreldre.. altså typ at de var rundt 50 år ved konfirmasjonsalder. Hadde ei venninne som skjemtes. Men nå får jo folk barn senere enn før, så kanskje barna vår ikke kommer til å tenke sånn??? - TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem! 

Er bok boplassen deres som spiller deg ett puss;) jeg er 38 og har ei lita datter. Her vi bor og, er dette gammelt.

Synes det er så kjekt å være i større byer, der ser jeg det er flere i min båt;) 

men dere er absolutt ikke for gamle nei. 

Anonymkode: 35f2e...ef4

Skrevet (endret)

Jeg fikk en attpåklatt da jeg var 31 og så to til da jeg var nesten 39 og 42 Nei, dere er ikke for gamle. 

Følte meg riktignok gammel da jeg fikk attpåklatten med nesten tenåringer i hus, da jeg var 31, men her jeg bor nå er det flere småbarnsmødre på min alder, selv om jeg var over 40 med yngste. ( Selv om jeg har flyttet lengre ut på bygda)

Endret av absinthia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine barn som 19 åring, 32 åring og 34 åring. Føler meg ikke gammel i det hele tatt ☺ 

Anonymkode: 63e64...c85

AnonymBruker
Skrevet

Leste overskrift "venter barn nr 3 om 2 år" 😅😂😂 tenkte det var litt vel lenge å gå gravid.

Uansett, nei, ikke for gammelt. Joda dere begynner å bli litt oppi der. Men ikke for gammelt. Se sier vel at alt under 35 ikke er for gammelt. Altså risiko for div. går opp etter fulgte 35 :) slapp av og lykke til :) 

Anonymkode: 03933...16d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ferdig med å få barn da jeg var 26. Da hadde jeg fått de to barna jeg ville ha.

Anonymkode: 1ac23...b83

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 35 da vi fikk første og 38 da vi fikk nr 2. Så nei, jeg tenker ikke at dere er for gamle som 34- og 39-åring ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 og han er 38 og vi venter vårt første, så jeg synes å få 3. høres ut som en helt OK alder. 

Anonymkode: 758a5...0cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Humble bragging......

Anonymkode: a6a10...43c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤣😳

Tenker at dere er noe unge...

Alle jeg kjenner til planla og fikk barn tidligst da kvinnen var 39-41 år. 🙂

Anonymkode: f8820...af2

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker når jeg gikk på barne og ungdomskolen så var det ganske flaut å ha "gamle" foreldre.. altså typ at de var rundt 50 år ved konfirmasjonsalder. Hadde ei venninne som skjemtes. Men nå får jo folk barn senere enn før, så kanskje barna vår ikke kommer til å tenke sånn??? - TS

Jeg hadde en veldig gammel pappa. Han var et flott menneske og jeg var alltid stolt av han. 

Anonymkode: a5fe1...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...