AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Hei, har datet en mann lenge nå, ikke hatt sex enda, men vi har vært nakne sammen og bare kost. Det jeg bekymrer meg over, er at han ikke har så stor k.., samtidig som jeg ikke er en av de trangeste jentene. Er så redd for at han skal bli skuffet, ikke kjenne noe osv. Han er drømmemannen med stor D, og jeg er redd han ikke kommer til å like meg mer, om jeg ikke klarer å tilfredsstille han. Nå skal vi på date i morgen, og jeg vet at vi nok kommer til å ende opp nakne. tips og råd taes imot med stor takk Anonymkode: d86d6...21f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Det er veldig sjeldent kjeden er løs, sånn faktisk løs - det er såklart individuelle forskjeller, men er begrenset hvor stor den er på kvinner i kjeden. Den er elastisk, skal trekke seg sammen til normal strl etter fødsel, og man kan styrke kjedeveggene ved å trene musklene rundt. Har man en faktsik "For stor" kjede, er det noe medisinsk galt, som du kan opperere/få dekket. Hva får deg til å tro at du er "vid"? Har du prøvd kvipeøvelser? Jeg har relativt liten penis, og vært med mye forskjellig kvinnfolk, og selv de "videste" var ikke så vide. Skal man slite med samleie, må man nesten enten ha mikropenis, eller ha andre skader. Han kan bruke sleeve for å øke nytelsen din, og man kan alltids ha oralsex med minre peniser. Elsker man hverandre er det ikke noe problem what so ever. Anonymkode: 94081...ccc 14
Jentadi Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Det kommer til å gå bra. Slapp av og vis at du nyter. Da blir han ikke skuffa. Endret 9. mars 2018 av Jentadi 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig sjeldent kjeden er løs, sånn faktisk løs Anonymkode: 94081...ccc Det er skjedd meg flere ganger at kjeden er blitt løs, sånn faktisk løs. Det er bare til å sette på den igjen, men da blir en jo skitten på hendene. Anonymkode: 2606a...431 29
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: tips og råd taes imot med stor takk Anonymkode: d86d6...21f Dere damer er heldige. Vi menn har bare en pikk, mens dere damer har hele tre hull. Er det ene ikke trangt nok har du to andre. Anonymkode: 2606a...431 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer er heldige. Vi menn har bare en pikk, mens dere damer har hele tre hull. Er det ene ikke trangt nok har du to andre. Anonymkode: 2606a...431 Å så bitter!! Anonymkode: 529e2...57c 13
Fiskegrateng Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er skjedd meg flere ganger at kjeden er blitt løs, sånn faktisk løs. Det er bare til å sette på den igjen, men da blir en jo skitten på hendene. Anonymkode: 2606a...431
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å så bitter!! Anonymkode: 529e2...57c Hvorfor er du det? Løs "kjede"? Anonymkode: 2606a...431 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Her tror jeg at dere er bedre av med å ha analsex. Hadde kun brukt skjeden til de gangene en trenger å lage barn, evnt oppsøke klinikk og være eksklusive på analsex. Det er ganske vanlig hos mange par med samme problemstilling. Anonymkode: 350a8...265 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Ikke ta sorgene på forskudd. Det er ikke utenkelig at han også er kjempenervøs for ikke å strekke til. Hvis du ikke føles trang (som jeg mistenker at bare er en tvangstanke), kan du trene skjedemuskulaturen med knipeøvelser. Anonymkode: 68939...717 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ta sorgene på forskudd. Det er ikke utenkelig at han også er kjempenervøs for ikke å strekke til. Hvis du ikke føles trang (som jeg mistenker at bare er en tvangstanke), kan du trene skjedemuskulaturen med knipeøvelser. Anonymkode: 68939...717 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig sjeldent kjeden er løs, sånn faktisk løs - det er såklart individuelle forskjeller, men er begrenset hvor stor den er på kvinner i kjeden. Den er elastisk, skal trekke seg sammen til normal strl etter fødsel, og man kan styrke kjedeveggene ved å trene musklene rundt. Har man en faktsik "For stor" kjede, er det noe medisinsk galt, som du kan opperere/få dekket. Hva får deg til å tro at du er "vid"? Har du prøvd kvipeøvelser? Jeg har relativt liten penis, og vært med mye forskjellig kvinnfolk, og selv de "videste" var ikke så vide. Skal man slite med samleie, må man nesten enten ha mikropenis, eller ha andre skader. Han kan bruke sleeve for å øke nytelsen din, og man kan alltids ha oralsex med minre peniser. Elsker man hverandre er det ikke noe problem what so ever. Anonymkode: 94081...ccc Om man faktisk er vid er det sannsynligvis grunnet en skade i muskulaturen. Da kan det verken opereres eller trenes ved knipe øvelser. Knipe øvelser vil faktisk ikke gjøre en trangere selv når muskulaturen er intakt. Med det sagt har jeg bare møtt på en som reagerte på min over gjennomsnittet vagina, så sannsynligvis går det helt fint TS. Anonymkode: b4259...c7a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 40 minutter siden, Jentadi skrev: Det kommer til å gå bra. Slapp av og vis at du nyter. Da blir han ikke skuffa. Hah, og hva hvis hun ikke nyter? Skal hun fake bare for at han ikke skal bli skuffa , når det er hun som har mest grunn til å være skuffa?! Nei ts, du må nesten prøve før du kan vite noe, det kan jo være at han er en mester på å slikke og fingerpule deg, eller at han treffer deg i vinkler som gjør at du kjenner mer, men kan si at jeg dumpa min drømmemann pga sexen ikke var kompatibel pga hans penisstørrelse. Da er han jo ikke drømmemann når han ikke matcher på alle punkter. Finn deg heller en som har hele pakka! Livet er for kort for dårlig sex...! Anonymkode: ab5f1...b2f 2
Katten.2.0 Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er skjedd meg flere ganger at kjeden er blitt løs, sånn faktisk løs. Det er bare til å sette på den igjen, men da blir en jo skitten på hendene. Anonymkode: 2606a...431 Nå er det en stund siden jeg har lekt med løse kjeder, men mener det er triks for å få den på igjen nesten uten å bli skitten på henda. Har alltid med meg tang i tilfelle jeg kommer over løse kjeder. Mange av dem på byen. 2
Jentadi Skrevet 9. mars 2018 #14 Skrevet 9. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hah, og hva hvis hun ikke nyter? Skal hun fake bare for at han ikke skal bli skuffa , når det er hun som har mest grunn til å være skuffa?! Nei ts, du må nesten prøve før du kan vite noe, det kan jo være at han er en mester på å slikke og fingerpule deg, eller at han treffer deg i vinkler som gjør at du kjenner mer, men kan si at jeg dumpa min drømmemann pga sexen ikke var kompatibel pga hans penisstørrelse. Da er han jo ikke drømmemann når han ikke matcher på alle punkter. Finn deg heller en som har hele pakka! Livet er for kort for dårlig sex...! Anonymkode: ab5f1...b2f Jeg har ikke sagt hun skal fake. Det er meget mulig dette blir langt bedre enn hun frykter. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #15 Skrevet 9. mars 2018 Jeg var sammen med en mann som hadde en veldig veldig stor penis. Faktisk 24cm. Vi hadde utrolig bra sex. Det ble slutt mellom oss og etter en stund traff jeg en ny mann. Jeg hadde litt av de samme følelsene som du sitter med, penisen på den nye jeg var sammen med var kanskje 14-15 cm. Vesentlig mye mindre enn min tidligere partner. Vet du hva? Sexen var over all forventning. IKKE OVERTENK. Anonymkode: 2b834...5cb 4
Sphere Skrevet 9. mars 2018 #16 Skrevet 9. mars 2018 Når en mann møter en kvinne handler det om langt mer enn størrelser. Også seksuelt. Jeg er liten, og stort sett går det veldig bra. Selv om dama skulle være videre enn normalt. Som nevnt over her, så ikke overtenk. Det mentale kan gjøre det langt verre enn det egentlig er. 2
Occulta Skrevet 9. mars 2018 #17 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her tror jeg at dere er bedre av med å ha analsex. Hadde kun brukt skjeden til de gangene en trenger å lage barn, evnt oppsøke klinikk og være eksklusive på analsex. Det er ganske vanlig hos mange par med samme problemstilling. Anonymkode: 350a8...265 hva ? tviler på at hun er så vid/han er så liten at de bare kan gi opp vaginalt samleie. Det skal nemlig ganske ekstreme ytterpunkter til for at man ikke skal få noe som helst ut av samleiet. For min del er det nesten noe åndelig ved det å ha mannen inni meg (uansett om han har vært veldig liten)... jeg føler det på et helt annet nivå enn "ikke-vaginal" sex). Endret 9. mars 2018 av Occulta 1
Olaug Olsen Skrevet 9. mars 2018 #18 Skrevet 9. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, har datet en mann lenge nå, ikke hatt sex enda, men vi har vært nakne sammen og bare kost. Det jeg bekymrer meg over, er at han ikke har så stor k.., samtidig som jeg ikke er en av de trangeste jentene. Er så redd for at han skal bli skuffet, ikke kjenne noe osv. Han er drømmemannen med stor D, og jeg er redd han ikke kommer til å like meg mer, om jeg ikke klarer å tilfredsstille han. Nå skal vi på date i morgen, og jeg vet at vi nok kommer til å ende opp nakne. tips og råd taes imot med stor takk Anonymkode: d86d6...21f Det fins en stilling som fikser dette problemet. om du legger ned bena, mens dere puler, kan du føles så trang som helst. Jeg trodde dette var et knep alle kunne. Men over meg her ser jeg at det fins jomfruer av begge kjønn. Litt sjokkert her, over denne kunnskaps- og kreativitetstørken! 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #19 Skrevet 9. mars 2018 Tusen takk for alle svar <3 TS Anonymkode: d86d6...21f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #20 Skrevet 9. mars 2018 Det er nok heller du som blir skuffet enn han. For menn er fitte fitte, deilig uansett. Det er faktisk kvinner som har et behov for at kuken må være en en viss størrelse hvis den skal kunne karakteriseres som deilig. Kuk er ikke kuk. Dette må være en veldig bra mann, siden du er så redd for at han ikke skal like å være inne i deg. Størrelse på kjønnsorganet er vanligvis ikke en problemstilling for menn slik som det er for kvinner. Anonymkode: 063d6...416 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå