Gjest Winza Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Sverige kommer snart med sin versjon av Farmen Kjendis hvor blant annet Ola Conny som er kjent fra Ullared serien (og som forøvrig er den eneste av de kjendisene som jeg har hørt om før) Det at Ola Conny er med er grunn nok for meg til å ville se på. Håper at TV2 får rettighetene til å vise den, ser at TV4 viser Farmen Norge som er høstens sesong av Farmen. Andre her som kunne tenkt å se på? https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/a2qe95/har-ar-alla-deltagarna-i-nya-farmen-vip Endret 11. mars 2018 av Winza
Gjest Winza Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Noen her som har TV4 som kommer til å følge med på?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Nei. Jeg liker norsk farmen, men svensk gidder jeg ikke. Der går grensen assa. Anonymkode: d2528...cd1 1
Gjest Winza Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Når kommer den? Klokkeslett? Står den starter 19 mars på TV4. Heldige de som har den kanalen
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Ja, kanskje hvis den blir sendt på norsk tv. Så fan at jeg følger med på nett tv - det er jeg ikke og kommer jeg ikke til å gjøre. Anonymkode: d0eb4...0ca
Thildamor Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Patric Sjöberg, høydehopper, er jo kjent i Norge. Er riktignok flere år siden han var aktiv. Han var også med i Sveriges verste bilfører kjendis. Camilla Henemark, var med i Army of Lovers. Hun er forøvrig ikke til å kjenne igjen siden den storhetstiden. Hun var også med i Biggest Looser VIP Sverige. Samir Badran er halvparten av duoen Smair og Vicktor, de som hadde låten "Kung" Så muligens du vet hvem flere er enn Ola Conny. Jeg skal IKKE se på, og jeg er bosatt i Sverige. Muligens du kan følge med på tv4play?
Gjest Winza Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, Thildamor skrev: Patric Sjöberg, høydehopper, er jo kjent i Norge. Er riktignok flere år siden han var aktiv. Han var også med i Sveriges verste bilfører kjendis. Camilla Henemark, var med i Army of Lovers. Hun er forøvrig ikke til å kjenne igjen siden den storhetstiden. Hun var også med i Biggest Looser VIP Sverige. Samir Badran er halvparten av duoen Smair og Vicktor, de som hadde låten "Kung" Så muligens du vet hvem flere er enn Ola Conny. Jeg skal IKKE se på, og jeg er bosatt i Sverige. Muligens du kan følge med på tv4play? Aldri hørt om dem, er veldig lite oppdatert på andre skandinaviske kjendiser hehe Sjekket den, lagde meg en konto og prøvde å se på den vanlige Farmen de har i Sverige men det var ikke mulig å spille av episoden. Mulig de har blokkert for at utenlandske folk skal kunne se på
Thildamor Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Aldri hørt om dem, er veldig lite oppdatert på andre skandinaviske kjendiser hehe Sjekket den, lagde meg en konto og prøvde å se på den vanlige Farmen de har i Sverige men det var ikke mulig å spille av episoden. Mulig de har blokkert for at utenlandske folk skal kunne se på Jeg er heller ikke så oppdatert på disse kjendisene, men jeg visste hvem noen er...😂😂😂😂 Da får du nok ikke sett den på Play heller, når du ikke får sett den vanlige Farmen....som har vært ett drama uten like!! Hadde det ikke vært for at jeg kjente den ene deltakeren så hadde jeg ikke sett på i det hele tatt. Første og siste gangen jeg ser på det. Jeg så første Farmen som var sendt i Norge i attenhundreogpolvott, det var liksom nok.
Gjest Winza Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 7 minutter siden, Thildamor skrev: Jeg er heller ikke så oppdatert på disse kjendisene, men jeg visste hvem noen er...😂😂😂😂 Da får du nok ikke sett den på Play heller, når du ikke får sett den vanlige Farmen....som har vært ett drama uten like!! Hadde det ikke vært for at jeg kjente den ene deltakeren så hadde jeg ikke sett på i det hele tatt. Første og siste gangen jeg ser på det. Jeg så første Farmen som var sendt i Norge i attenhundreogpolvott, det var liksom nok. Håper for Sverige sin skyld at dem sin versjon blir mye bedre enn årets Farmen kjendis, huff for en sesong Halvparten var irriterende fjotter og de fikk søtsaker nesten hver episode
Thildamor Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 15 minutter siden, Winza skrev: Håper for Sverige sin skyld at dem sin versjon blir mye bedre enn årets Farmen kjendis, huff for en sesong Halvparten var irriterende fjotter og de fikk søtsaker nesten hver episode 😂😂😂😂😂😂 tror jeg får holde meg oppdatert på nettet....gidder ikke å se mer på Farmen snart....
Titania Skrevet 19. mars 2018 #12 Skrevet 19. mars 2018 Så de siste 5 minuttene av episoden - likte at det var konkurranse som avgjorde hvem som ble storbonde :D Ytterst få av deltakerne jeg vet hvem er, selv om jeg har hørt navnene
Gjest Winza Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 10 timer siden, Titania skrev: Så de siste 5 minuttene av episoden - likte at det var konkurranse som avgjorde hvem som ble storbonde :D Ytterst få av deltakerne jeg vet hvem er, selv om jeg har hørt navnene Skulle sånn ønske at jeg kunne sett
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 11 minutter siden, nutella skrev: http://nyafilmer.bz/farmen-vip/ Kommer opp at jeg må registrere meg og så at jeg må legge inn kort info, føles suspekt ut
nutella Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Kommer opp at jeg må registrere meg og så at jeg må legge inn kort info, føles suspekt ut Brukt siden mange ganger og aldri måttet det, rart!
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, nutella skrev: Brukt siden mange ganger og aldri måttet det, rart! Når jeg trykker på se nu så kommer dette opp
nutella Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Kanskje prøv på pc? Det der er ikke det jeg får opp. Men ikke trykk på se nu, bare scroll lenger ned på siden så er videoen der fra før Endret 25. mars 2018 av nutella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå