AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 I høst møtte jeg en mann på tinder. Vi hadde det kjempekoselig og dro på 2-3 dater, men han var ikke over eksen sin (vondt brudd for han). Han synes det ble for mye å møtes for flere dater, og fikk litt panikk tror jeg selv om jeg har problemer med å binde meg og bare ønsket å bli bedre kjent. Vi prata ikke på en stund etter det, men de siste 3 månedene har vi prata mye, skriver hver dag, dype samtaler. Han gir meg masse komplimenter og er veldig hyggelig. Nå vil han møtes igjen, om det er vennskap eller noe mer han er ute etter aner jeg ikke. Har et travelt liv, og er redd for at jeg kommer til å falle for han om vi begynner å tilbringe tid sammen. Aner ikke hva han vil, og siden han lett får panikk/lar tankene løpe løpsk kan jeg heller ikke spørre. Så hva gjør jeg? Er redd for å bli såra. Vi er 29 og 32. Anonymkode: 8c0b3...1d5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Du må nesten barre møtes og spørre han rett ut.. Anonymkode: 903f0...0ca 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Du må nesten barre møtes og spørre han rett ut.. Anonymkode: 903f0...0ca Det er jo litt av problemet, om jeg er direkte kan jeg like gjerne la være å spørre. Jeg må enten bli bedre kjent med han og la ting gå sin gang, eller droppe hele greia. Er bare usikker på om han er interessert, kan bli det eller bare liker meg som en venn. Anonymkode: 8c0b3...1d5
Xcase33 Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: I høst møtte jeg en mann på tinder. Vi hadde det kjempekoselig og dro på 2-3 dater, men han var ikke over eksen sin (vondt brudd for han). Han synes det ble for mye å møtes for flere dater, og fikk litt panikk tror jeg selv om jeg har problemer med å binde meg og bare ønsket å bli bedre kjent. Vi prata ikke på en stund etter det, men de siste 3 månedene har vi prata mye, skriver hver dag, dype samtaler. Han gir meg masse komplimenter og er veldig hyggelig. Nå vil han møtes igjen, om det er vennskap eller noe mer han er ute etter aner jeg ikke. Har et travelt liv, og er redd for at jeg kommer til å falle for han om vi begynner å tilbringe tid sammen. Aner ikke hva han vil, og siden han lett får panikk/lar tankene løpe løpsk kan jeg heller ikke spørre. Så hva gjør jeg? Er redd for å bli såra. Vi er 29 og 32. Anonymkode: 8c0b3...1d5 Husk at mannfolk ALDRI er interessert i KUN et vennskap. Det burde du ha lært når du har levd så lenge som kvinne. ....en del av screening prosessen er jo også å se om det går an å passe inn i livet ditt. Har du noen plagsomme drittunger, eller andre folk nær rundt deg i livet? evt masse gjeld? (husk at mange kvinnfolk utnytter menn, så greit å være på vakt og vite dere livssituasjon) så da blir det ofte litt sånn rundt grøten før man vet og vil gi signal om hva man til slutt vil. Husk det er vi mannfolk som ofte tar risikoen med alt.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 22 minutter siden, Xcase33 said: Husk at mannfolk ALDRI er interessert i KUN et vennskap. Det burde du ha lært når du har levd så lenge som kvinne. ....en del av screening prosessen er jo også å se om det går an å passe inn i livet ditt. Har du noen plagsomme drittunger, eller andre folk nær rundt deg i livet? evt masse gjeld? (husk at mange kvinnfolk utnytter menn, så greit å være på vakt og vite dere livssituasjon) så da blir det ofte litt sånn rundt grøten før man vet og vil gi signal om hva man til slutt vil. Husk det er vi mannfolk som ofte tar risikoen med alt. Jeg har menn som venner, så det er vel ikke helt riktig. Har ingen barn, gjeld eller problemer/laster Har god økonomi, studerer akkurat nå (fikk lyst til å fullføre master innen mitt felt), men jobber fortsatt deltid og skal tilbake fulltid på samme sted når jeg er ferdig. Anonymkode: 8c0b3...1d5
Xcase33 Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har menn som venner, så det er vel ikke helt riktig. Har ingen barn, gjeld eller problemer/laster Har god økonomi, studerer akkurat nå (fikk lyst til å fullføre master innen mitt felt), men jobber fortsatt deltid og skal tilbake fulltid på samme sted når jeg er ferdig. Anonymkode: 8c0b3...1d5 Ja du tror sikkert du har menn som venner de har nok følelser for deg selv om de ikke har innrømmet det enda. Det kommer som regel i fylla ved en anledning. Poenget mitt var ikke hva du har og ikke ....snakker generelt.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Hmm.. Han har ikke barn fra forrige forhold som gjør at han har vanskelig for å forplikte seg? Kanskje han er over eksen sin og vil prøve igjen med deg og se om det kommer følelser denne gangen? Anonymkode: 0eb1b...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå