Gå til innhold

Gruer meg til kjoleprøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

I morra ettermiddag er det kjoleprøving....

JEG GRUER MEG VELDIG.

Føler at jeg er alt for feit, med mine 170 cm og 86 kilo..... Blæææh

Har jo gåt ned 17 kg, men er fremdeles feit, og brylluppet er 5 uker unna :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur:

Er veldig tjukk i overkroppen, med valker på ryggen, og fra brysta bakover mot ryggen, og to enorme bilringer....

"er du gravi?" har hørt den ja.... :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur:

Tenk om jeg ikke finner en kjole som passer?

Jo, de har vel kjoler som passer, men....

Føler at jeg må opp i rundt str 50 kanskje+++

Finnes vel ikke store utvalget.

Åååååååååh, som jeg gruer meg.....

Trist og lei Rumpeldunk...... :grine::grine::grine::grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer som har godt ned 17 kg :blomst: de som jobber i brudebutikker er veldig flinke til å hjelpe, slik at du kan finne den kjolen du liker best og føler deg vel i. det finnes mange flotte kjoler til "store" damer. smink deg litt og sett opp håret så føles det litt bedre :) lykke til imorgen

Skrevet

Du får garantert kjempe god hjelp i den salongen du skal prøve kjoler. Og ikke minst, gratulerer så mye med å ha gått ned 17 kg. Lykke til i morgen, jeg tror det går veldig bra :)

Skrevet

:o 17 kilo!! GRATULERER :) Det er jo superflott!!

Som Kristine sier, så finnes det mange flotte kjoler i større størresler også. Når du prøver dem på er jeg sikker på at du glemmer alt som heter valker og bilringer.

Det er få jenter som er fornøyde med seg selv, så du er ikke alene hvertfall - vi har alle ting vi ikke liker :trøste:

Håper du klarer å være glad i morgen da - dette skal jo være kjempegøy!!

Forresten: Er det 5 uker til bruyllupet skal stå, også ser du på kjole først nå?!?! Håper ikke du har utsatt det fordi du har gruet deg da... :)

Gjest Principessa
Skrevet

:blomst:

tenker på deg og sender deg gode tanker i heeele morgen!

Skrevet

Skal sende masse positiv energi over til deg i morgen Rumpeldunk! :tommelsmil:

Skrevet

lykke til med kjoleprøvingen i morgen!

At du har gått ned 17 kg, kan du jo virkelig være stolt av!

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Gratulerer med 17 kilo mindre. Jeg er omtrent like stor som deg og ble feiende flott i en fantastisk kjole i str. 48 :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer med de 17 mindre.. Stolt av deg.

Kjenner meg igjen i din situasjon. Var kjempespent og gledet meg til og prøve kjoler, men humøret dalte fort da de ikke hadde stor nok str til meg!

(bruker til vanlig 44/46 i bukser) Enda hun som jobbet der er i slekt med meg fikk jeg dårlig behandlig synes jeg. Fikk beskjed om at de hadde ikke annet, så da fikk det være med det...

Skal innom en annen plass når jeg drar hjem neste gang..

Lykke til, håper du finner drømmekjolen din!! (og får bedre behandlig enn meg.... :-) )

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg har prøvd kjoler på Kristins på Lillestrøm. Der så jeg at de hadde mange kjoler på to stativer som var merket med størrelse 44-60. Jeg så desverre ikke på dem hvordan de var, men som sagt det var mange kjoler som hang der.

Veldig spent på å høre hvordan det gikk med kjoleprøvingen!

Og...du har vært kjempeflink som har tatt av så masse!!!

:kose:

Skrevet

Hvordan gikk det med deg og prøvingen? Fant du noe fint? Gratulerer forresten med 17 kg!!! Det er jo kjempeflott! Fokuser på det du, og ikke på de kiloene som er der.... Lettere sagt enn gjort, vet det, men det går jo an prøve. Er sikker på at du blir en nyyydelig brud!!!!! :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Jeg var også hos Kristins. Der var det tom. kjoler som var for store!!! :sjarmor:

Prøv kjole med torselet under. Det holder litt inn, slik at valkene ikke synes så godt. Det blir mere jevnt. Da faller også kjolen bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...