Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode erfaringer med bedrifter som hjelper til med bitcoin mining i Norge ? Bestilte en miner fra Digital securities investments AS for å sjekke avkastningen hos dem. Jeg er svært interessert i tips hvis noen har anbefallinger for selskaper som leverer billige minere og som har farmer så jeg slipper å ha den hjemme. Tenkte å kjøpe en miner fra forskjellige firmaer for å se hvem som gir meg best avkastning og deretter legge en større investering på et sted.

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå? 

Anonymkode: 89799...0bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring innen bitcoin mining her på forumet. Dette har blitt svært populært i Norge for tiden. Folk gjør det på sine datamaskiner hjemme også.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Åsa81 said:

Jeg lurer på om noen har erfaring innen bitcoin mining her på forumet. Dette har blitt svært populært i Norge for tiden. Folk gjør det på sine datamaskiner hjemme også.

Bitcoin mining er ikke så populært - det er ikke særlig profitabelt for hvermansen. Jo flere som miner en kryptovaluta, jo vanskeligere blir det å mine den kryptovalutaen. Så det er bare snodig at du ønsker å mine bitcoin i dagens marked.

Anonymkode: 89799...0bf

• Liker 1
Skrevet

Å betale noen andre for å mine for deg er enda dummere enn å mine selv :-D

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mine bitcoin, velge en av tusen andre valutaer som er mye mer lovende og som ikke har mange som miner allerede. Finn dagens bitcoin når den var ny

Anonymkode: e1b6b...ab9

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er selvsagt bare et påskudd for å reklamere for nettstedene det ble lenket til. Jeg vil for øvrig på det sterkeste advare mot den type investeringer. Enten er det svindel, eller så vil det være ulønnsomt fordi lønnsomheten synker fortere enn du kan tjene inn igjen pengene. Jeg har fulgt med på Bitcoin-miljøet i mange år, og det slår aldri feil.

Anonymkode: 023bf...bdf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...