Gå til innhold

forslag til HVA som skal stå i invitasjonene?


Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Tar gledelig imot forslag til hva som skal stå i invitasjonene. Jeg vet hvilke punkter, men ikke helt hvordan det skal bli satt opp.

-noen som har noen sider å referere til kanskje?

Jeg skal ha to typer invitasjoner. En til de som er invitert til middagen, og en annen type til de som er invitert til fest (kaffe og kaker).

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.bryllupsbutikken.no har de mange forslag til tekster i invitter...

...trykk på "tekstforslag" på menylinjen øverst på sidene, litt mot høyre!

Liker ordlyden av "har den glede av å invitere", for det er jo en sann glede!!! :-)

Gjest Principessa
Skrevet

TAKK Toria!!

Du kommer med så mange gode forslag og idéer du!

Du er jommen ikke dum å ha!! :wink:

Klem klem :-)

Skrevet
TAKK Toria!!

Du kommer med så mange gode forslag og idéer du!

Du er jommen ikke dum å ha!! :wink:

Klem klem :-)

*s*

Takk takk... :oops:

Menne du, du skal ikke oppdatere denne 2005-brud-listen din? Begynner jo å røyne på med datoer nå! :wink:

Skrevet

Her er teksten på våre invitasjoner. Er ikke lenge siden det var en tråd om dette heller:)

Det hendte i de dage, at …………. han sagde:

”……………, vil du være min? Thi, dersom du sier ja,

vil jeg alltid være din”.

Derfor kan Dere nok forstå, at

-------------------------------------

til …….. kirke 30.juli må,

for det er her vielsen klokken mellom

………………….og …………………. skal stå.

Når begge hjerter er i samme pakt,

og presten sin hånd på verket har lagt,

må Dere hjelpe, på ……………. klokken ………,

med riktig å feste, så denne dag blir en av

……. og ……………… beste.

Hjertelig velkommen!

Svar innen 1.juni

Vi kan hjelpe til med overnatting!

Skrevet

Hei

I tillegg til informasjon om tid og sted, så skal vi også ha med hvor de kan finne ønskelisten vår (på "ditt bryllup" sin hjemmeside og på tilbordsbutikkene).

Vi har også skrevet at vi blir kjempeglade dersom gjestene vil komme med kreative innslag på festen - det gjørd vi for at vi vil ha et bryllup der det skjer noe morsomt innimellom. Derfor skriver vi opp telefonnummer og e-post adresse til toastmaster, slik at de kan kontakte han om det er noe de lurer på, vil bidra med eller lignende.

Vi har også tatt med info om muligheter for overnatting og priser/tilbud på overnatting på hotel. Alt dette er skrevet med liten/mindre skrift på invitasjonen.

Synes det er greit å samle mest mulig info på samme plassen.

Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare henge meg på tråden i tilfelle det kom noen orginale litt morsomme ideer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...