AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Om ikke mange ukene skal vi flytte, det er ikke langt unna der vi bor nå, er 3-5 minutter i bil, men det er nok til at det er en annen helsestasjon som vil være nærmere det nye hjemmet vårt. Vi skal leie og ser ikke for oss at vi skal bo der noe mer enn 1-2 år. Vi er veldig fornøyd med den helsestasjonen vi er på nå, og ønsker virkelig ikke å bytte. Kan vi fremdeles være der nå som vi flytter eller blir vi nødt til å bytte? Ville bare høre med dere om dere var vært i en sånn situasjon og kan fortelle, må jo snakke med helsestasjonen her uansett regner jeg med. Anonymkode: 833ac...1f2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Kommer litt an på hvor dere bor, det. Her i Oslo må man bruke helsestasjonen i den bydelen man bor i, selv om en annen kan være nærmere. Det gjelder oss.. Anonymkode: 0e54c...d81
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Fikk spurt mamma, kom på at vi flyttet fra området vi bor i, til området vi skal flytte nå når lillesøsteren min var veldig liten, og det er visst sånn her og at vi må bytte helsestasjon.. Takk for svar:) ts Anonymkode: 833ac...1f2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Vi hørte med helsestasjonen om vi fortsatt kunne gå der og de sa ja dette var i Vestfold for 2 år siden Anonymkode: d1a50...e85
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 On 9.3.2018 at 6:08 PM, AnonymBruker said: Fikk spurt mamma, kom på at vi flyttet fra området vi bor i, til området vi skal flytte nå når lillesøsteren min var veldig liten, og det er visst sånn her og at vi må bytte helsestasjon.. Takk for svar:) ts Anonymkode: 833ac...1f2 lykke til Anonymkode: df405...4ac
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Hvorfor spør du ikke de? Anonymkode: 439f1...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du ikke de? Anonymkode: 439f1...0b3 Skrev jo i hovedinnlegget at jeg var ute etter svar fra andre som hadde vært i en slik situasjon, men at jeg skal snakke med helsestasjonen uansett. På 9.3.2018 den 18.13, AnonymBruker skrev: Vi hørte med helsestasjonen om vi fortsatt kunne gå der og de sa ja dette var i Vestfold for 2 år siden Anonymkode: d1a50...e85 Åh, så bra! Skal ta å høre der borte om vi kan få fortsette å være der selv om vi flytter, det skader jo ikke høre. Verste som kan skje er å få et nei. Bor i Vestfold selv😊 ts Anonymkode: 833ac...1f2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Jeg fikk beskjed om at vi måtte bytte Anonymkode: b77fc...fdf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 På 9.3.2018 den 15.38, AnonymBruker skrev: Om ikke mange ukene skal vi flytte, det er ikke langt unna der vi bor nå, er 3-5 minutter i bil, men det er nok til at det er en annen helsestasjon som vil være nærmere det nye hjemmet vårt. Vi skal leie og ser ikke for oss at vi skal bo der noe mer enn 1-2 år. Vi er veldig fornøyd med den helsestasjonen vi er på nå, og ønsker virkelig ikke å bytte. Kan vi fremdeles være der nå som vi flytter eller blir vi nødt til å bytte? Ville bare høre med dere om dere var vært i en sånn situasjon og kan fortelle, må jo snakke med helsestasjonen her uansett regner jeg med. Anonymkode: 833ac...1f2 Bostedsadressen avgjør hvilken helsestasjon du hører til. Er det ledig kapasitet på den helsestasjonen du nå er på så kan det være du får fortsette der. Er det trangt om plassen og dermed tiden for de ansatt så må du flytte. Anonymkode: afc10...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå