duplexx Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Vi pleier å feire på fjellet, men det er uaktuelt i år. Så for denne påsken skal jeg legge vekk eksamen noen dager og bruke all tid på barna! Men jeg trenger litt tips, da vi hvert eneste år har vært på hytten Er det noe aktiviteter eller andre happening vi kan gjøre, som er gøy for barn 3-7 år?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Gå på turer, ha med niste osv, eller lage bål og grille pølser? Spille spill, lete etter påskeegg eller lignende, påskerenn uten ski på beina? Lage hinderløype, akkurat som påskerenn uten ski, og i mål får man diplom f.eks., gå på skattejakt i fjæra, dra til en lekeplass dere ikke har vært på før, eventuelt i en barnehage. Anonymkode: c5dda...8a0
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Har prøvd å foreslå diverse for mannen, men han er så sinnsykt negativ så nå gidder jeg ikke å foreslå noen verdens ting. Han vokste opp med å aldri oppleve noe som helst, så det er hans utgangspunkt. Han vil bare ligge på sofaen og lese bøker, og la ungene kjede seg inne. Jeg går på veggen av det, men bryr han seg? Nei, så lenge han har Pepsi Max og en bok så går alt fint for ham. Så det vet jeg søren ikke, gitt! Hakke peiling! Jeg har foreslått å dra på tur, overnatte, hytta, badeland. Men når alle forslagene dine "bare er dritt" så kommer du ikke så langt. Han har ingen gode forslag sjøl, da. Anonymkode: 192f3...517
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 51 minutter siden, duplexx skrev: Vi pleier å feire på fjellet, men det er uaktuelt i år. Så for denne påsken skal jeg legge vekk eksamen noen dager og bruke all tid på barna! Men jeg trenger litt tips, da vi hvert eneste år har vært på hytten Er det noe aktiviteter eller andre happening vi kan gjøre, som er gøy for barn 3-7 år? Hva bruker dere å finne på på hytta? Anonymkode: 6dcd1...01a
Vera Vinge Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Vi pleier også å være på hytta eller besøke familie langt unna, men i år skal vi være hjemme. Det kommer jo litt an på om snøen har gått eller ikke, men regner med det blir skiturer på mann og barn om mulig (jeg er høygravid). Ellers turer i svømmehallen, kino o.l. Om snøen er borte tar vi nok en tur på stranda, inviterer vennefamilier til grilling av pølser i bålpanne i hagen f.eks.
Gjest GoldenLioness Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Vi skal på Eventyrfabrikken, Leos Lekeland, svømmehall og gå turer 😊
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 Vi skal en liten tur på fjellet, men så være hjemme. Vi tar oss noen turer på ski, går på biblioteket (en av dagene det er åpent), drar i svømmehallen... og koser oss hjemme. Anonymkode: b4d72...3ac
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 På hytta. Tar med ski, pulk, akebrett👍 Anonymkode: b5785...aa7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 23 hours ago, duplexx said: Vi pleier å feire på fjellet, men det er uaktuelt i år. Så for denne påsken skal jeg legge vekk eksamen noen dager og bruke all tid på barna! Men jeg trenger litt tips, da vi hvert eneste år har vært på hytten Er det noe aktiviteter eller andre happening vi kan gjøre, som er gøy for barn 3-7 år? Om du er på Østlandet pleide vi alltid å reise på badeland overnattinger i enten Sarpsborg område eller Langesund Bad. 2 overnattinger var mer en nok og de alltid hadde barneprogrammer der. Barna ELSKER dette! Anonymkode: ed874...6c7
Lumos Skrevet 10. mars 2018 #11 Skrevet 10. mars 2018 Spille brettspill, ta med appelsiner, kvikk lunch og niste og gå i fjellet/skogen/fjæra (sett inn det som passer nærområdet ditt), om der er snø kan dere ake/gå på ski, museum, kino, shopping, ut å spise, lage til kino i stua, ha påskeversted, påskeeggjakt, slappe av og nyte fridagene :D
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #12 Skrevet 10. mars 2018 På 9.3.2018 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hva bruker dere å finne på på hytta? Anonymkode: 6dcd1...01a Fyrer i peis, ser TV, leser, drikker kaffe, går en liten tur 🙂 Anonymkode: c2860...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå