AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Dette er ikke noe sjekke side. Dette er til noen av de anonyme guttene som skriver her: hvem sitter og fisker etter damer som skal treffe de på nettet? Ingen. Bare desperate folk som sitter og «leter» etter damer på nettet som vil treffe dem. Det tror jeg i allefall. Noe så desperat. Ser det for meg: 25 år gamnel gutt ønsker seg fjortiss på date. Dette er en side for debatt og opplysning. Fint hvis de ikke tar over hele siden med fisking etter smårips eller damer. Da kan de heller bruke sider beregnet på det. Verre er det ikke. Anonymkode: c09a3...466 1
Peaches Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Kan ikke bare folk gjøre som de vil? Så lenge de ikke bryter retningslinjer, er det bare å kjøre på. Noen finner kjærligheten på de rareste stedene, hvem er du til å dømme dem? 5
Gjest aell Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Nettdating har blitt et svært utbredt fenomen, det er ikke nødvendigvis noe desperat over det å ha en nettdatingprofil. Endret 9. mars 2018 av aell feil
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 39 minutter siden, Peaches skrev: Kan ikke bare folk gjøre som de vil? Så lenge de ikke bryter retningslinjer, er det bare å kjøre på. Noen finner kjærligheten på de rareste stedene, hvem er du til å dømme dem? Jo men kg er ikke ment til sjekking altså. La i det minste ordleker, kryssordssiden og sånt være sjekkefritt a? Å få en haug med råd om damer i annenhver tråd trenger ikke folk ass. 37 minutter siden, aell skrev: Nettdating har blitt et svært utbredt fenomen, det er ikke nødvendigvis noe desperat over det å ha en nettdatingprofil. Nei. Nesten ingen som gjør det. Anonymkode: c09a3...466 1
Peaches Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men kg er ikke ment til sjekking altså. La i det minste ordleker, kryssordssiden og sånt være sjekkefritt a? Å få en haug med råd om damer i annenhver tråd trenger ikke folk ass. Nei. Nesten ingen som gjør det. Anonymkode: c09a3...466 KG er ment for så mangt. Du trenger ikke svare på alt heller. Er det en fyr som prøver å få råd på en kryssordside, meld det inn og be om at innlegget flyttes. Kanskje fyren er på utikk etter smarte damer? Endret 9. mars 2018 av Peaches 1
Gjest aell Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men kg er ikke ment til sjekking altså. La i det minste ordleker, kryssordssiden og sånt være sjekkefritt a? Å få en haug med råd om damer i annenhver tråd trenger ikke folk ass. Nei. Nesten ingen som gjør det. Anonymkode: c09a3...466 Har du levd under en stein? Mange av mine venner og bekjente har møtt sin kjæreste via nettdating. Det er så absolutt utbredt med nettdating.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 9 minutter siden, aell skrev: Har du levd under en stein? Mange av mine venner og bekjente har møtt sin kjæreste via nettdating. Det er så absolutt utbredt med nettdating. Nei. Syns ikke det er så utbredt. Folk som gjør det mener nok det men det er litt merkelige folk som holder på sånn syns jeg. De får vel ikke kontakt med folk i hverdagen. Anonymkode: c09a3...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 20 minutter siden, Peaches skrev: KG er ment for så mangt. Du trenger ikke svare på alt heller. Er det en fyr som prøver å få råd på en kryssordside, meld det inn og be om at innlegget flyttes. Kanskje fyren er på utikk etter smarte damer? Syns det er slitsomt og til og med der skal noen lirke inn sånne «sjekketing» ting. På en side som handler om morsomme ting skal ødelegges av desperate folk. Har ikke de fått svar på det enda får de aldri svar på det. Omg så desperat. Anonymkode: c09a3...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Hvorfor lages deg programmer om catfishing og sånt da? Hvis det er så utbredt og «superbra»? Hvis noen gjør sånn så sier det SÅ mye om dem. Og hvorfor svare sånn: bor du under en stein eller? Man behøver ikke bo under en stein fordi man har en annen mening. Anonymkode: c09a3...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Syns ikke det er så utbredt. Folk som gjør det mener nok det men det er litt merkelige folk som holder på sånn syns jeg. De får vel ikke kontakt med folk i hverdagen. Anonymkode: c09a3...466 Veeel, det kommer nok heller an på hvor gammel du er. Det er utrolig utbredt blant folk som er mellom 20-40 år. De aller fleste jeg kjenner som er single har vært innom nettdating i en eller annen form. Anonymkode: c572c...858 1
Peaches Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er slitsomt og til og med der skal noen lirke inn sånne «sjekketing» ting. På en side som handler om morsomme ting skal ødelegges av desperate folk. Har ikke de fått svar på det enda får de aldri svar på det. Omg så desperat. Anonymkode: c09a3...466 Synes heller det er mer irriterende med nedlatende folk som ruller øynene som om de skulle vært 14 år gamle. Men enig om å være uenig.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 9 minutter siden, Peaches skrev: Synes heller det er mer irriterende med nedlatende folk som ruller øynene som om de skulle vært 14 år gamle. Men enig om å være uenig. Ja. Da er vi enige og om å være uenige. Det er jo egentlig en filleting. Anonymkode: c09a3...466
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #14 Skrevet 9. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Syns ikke det er så utbredt. Folk som gjør det mener nok det men det er litt merkelige folk som holder på sånn syns jeg. De får vel ikke kontakt med folk i hverdagen. Anonymkode: c09a3...466 Hva du mener er vel strengt tatt av veldig liten betydning. Fakta er at nettdating er veldig utbredt. Anonymkode: 7b0e4...2a3 2
Lava Anne Skrevet 9. mars 2018 #15 Skrevet 9. mars 2018 Blir noen av dere sjekka opp hele tiden altså? Selv har jeg bare mottatt et par sånn forespørsler. Jeg takker pent nei eller unnlater å svare. Så ille er det vel ikke?
Skorstein Skrevet 9. mars 2018 #16 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke noe sjekke side. Dette er til noen av de anonyme guttene som skriver her: hvem sitter og fisker etter damer som skal treffe de på nettet? Ingen. Bare desperate folk som sitter og «leter» etter damer på nettet som vil treffe dem. Det tror jeg i allefall. Noe så desperat. Ser det for meg: 25 år gamnel gutt ønsker seg fjortiss på date. Dette er en side for debatt og opplysning. Fint hvis de ikke tar over hele siden med fisking etter smårips eller damer. Da kan de heller bruke sider beregnet på det. Verre er det ikke. Anonymkode: c09a3...466 De har vel ikke noen andre steder å gå. Ikke alle har en omgangskrets og ikke alle lykkes gjennom de appene. Da må man ty til andre ting. Hva er galt med å lengte etter en partner ? Trist å være alene hele livet uten noen nærhet og kjærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #17 Skrevet 9. mars 2018 6 minutter siden, Lava Anne skrev: Blir noen av dere sjekka opp hele tiden altså? Selv har jeg bare mottatt et par sånn forespørsler. Jeg takker pent nei eller unnlater å svare. Så ille er det vel ikke? Vil jeg bli sjekket opp så logger jeg meg inn på en sjekkeside og sånt bestemmer man selv. Finnes nok av sider som passer til det også som match og lignende. Men de virker så desperate at de er vel det allerede. Hadde jo vært bra om det foregikk i real life også slik at folk slipper og bli nedrent av sånt! Skal alt skje på nettet nå? Nå er det så mye opplysninger at folk er assosiale og ikke «er i the real life» også men det blir ikke skjønt tror jeg. Ikke si at «alle» sitter hjemme og sjekker opp folk online? Tror jeg ikke noe på. 5 minutter siden, Skorstein skrev: De har vel ikke noen andre steder å gå. Ikke alle har en omgangskrets og ikke alle lykkes gjennom de appene. Da må man ty til andre ting. Hva er galt med å lengte etter en partner ? Trist å være alene hele livet uten noen nærhet og kjærlighet. Dette er ikke en side for sjekking skrev jeg jo. Kan dem ikke heller skrive der da? Kan da ikke være så vanskelig det??? Anonymkode: c09a3...466
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #18 Skrevet 9. mars 2018 Det jeg ville ha frem er at jeg syns ikke dette skal være en slags sjekkeside i det hele tatt for noen gutter og damer som er på utkikk etter en dame/mann eller noe sånn. Det er så mange andre sider ment for det. Da treffer de på likesinnede så slipper de å gjenta seg selv i annenhver tråd. Sånn må folk få bestemme selv. Samme for meg men synd at til og med ordlekene og kryssordsiden blir «nedrent» av sånn? Har noen satt seg på tastaturet sitt eller? Det blir jo virkende ganske desperat da når de i tillegg til kg bruker andre sider ment for sjekking. Det er ikke det at jeg får det hele tiden men nok til at det holder. La en få bestemme selv om man vil være med på det der a. Anonymkode: c09a3...466
Gjest aell Skrevet 9. mars 2018 #19 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lages deg programmer om catfishing og sånt da? Hvis det er så utbredt og «superbra»? Hvis noen gjør sånn så sier det SÅ mye om dem. Og hvorfor svare sånn: bor du under en stein eller? Man behøver ikke bo under en stein fordi man har en annen mening. Anonymkode: c09a3...466 Selvsagt får du lov til å ha en annen mening, men det at nettdating er utbredt og fullstendig normalt i dagens samfunn er det ingen tvil om. Endret 9. mars 2018 av aell
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. mars 2018 #20 Skrevet 9. mars 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå