Gå til innhold

Menn som ikke liker suging.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri møtt en mann som ikke liker en god blowjob, men jeg har lest en del ganger her inne at noen av dere jenter har kjærester som ikke liker å bli sugd. Min første tanke var: Da har han aldri blitt sugd ordentlig. Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner.

Så mitt spørsmål er: er det noen menn her som ikke liker å bli sugd og hvorfor? 

Anonymkode: e72b9...486

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer selv om jeg er jente :)

Jeg tror mange jenter tror de er flinke til å suge, mens realiteten er noe helt annet. Kjærestene deres har sikkert ikke lyst til å såre følelsene deres. Å komme med råd kan fort bli sett på som kritikk for mange. Dette er jo dumt, da kommunikasjon nettopp er det som skal til for å få et godt sexliv.

På en annen side har jeg også hørt om gutter som virkelig bare ikke liker å bli sugd.

• Liker 10
Skrevet

Det blir jo litt som de jentene jeg har hengt med. Alle de likte å bli gått ned på selv om det finnes jenter som ikke liker det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min så til meg at han aldri har likt å bli sugd, og har aldri kommet av det før. Han sa at han hadde ikke hatt noe imot det heller, bare at han ikke hadde fått noe nytelse av det før. Og han er over 50 år... Men nå elsker han det! Og vil gjerne at jeg skal gjøre det ofte pga det er så godt når jeg gjør det. Jeg vet ikke jeg, om han har sagt det til andre også? Men velger å tro på ham. 

Anonymkode: 37114...722

• Liker 1
Skrevet

Det tok meg noen år før jeg kunne nyte en blowjob, uavhengig ferdighetene til jenta. Det handlet mest om at jeg ikke var komofortabel med å bare nyte.

Sliter tidvis med det den dag i dag òg.

• Liker 9
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min så til meg at han aldri har likt å bli sugd, og har aldri kommet av det før. Han sa at han hadde ikke hatt noe imot det heller, bare at han ikke hadde fått noe nytelse av det før. Og han er over 50 år... Men nå elsker han det! Og vil gjerne at jeg skal gjøre det ofte pga det er så godt når jeg gjør det. Jeg vet ikke jeg, om han har sagt det til andre også? Men velger å tro på ham. 

Anonymkode: 37114...722

Fant drømmedama til slutt😉 Deilig å få og deilig å slikke.

Endret av Mr. Kilmister
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at få jenter virkelig er god å suge, så da ligger jeg å føler på ubehag eller tenner som gnisser. Man må kunne slappe av for å nyte, og mange suger enten for hardt, skjønner ikke hva som er deilig og dårlig på kommunikasjon.

Anonymkode: 7b7ed...38e

• Liker 5
Skrevet

Jeg trodde også jeg ikke likte å motta oralsex. Turns out; I do. Måtte bare møte noen som visste hva de gjorde. :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som er like flinke, noen kan jo holde på der nede i evigheter uten at noe skjer og da er det litt meningsløst, andre går det nesten med en gang. Har hatt begge typer kjærester. Jeg elsker å bli sugd. Elsker at nåværende kjæreste er flink til å suge, veldig villig til å suge og at vi kan gi den ene noe uten at den andre må ha noe igjen. Som i går kveld, lå og daffet på sofaen etter jobb. Kjæresten hadde rigget til med pizza og film da hun vekket meg. Vi spiste og koste oss. Så ble det fantastisk blowjob hvor jeg kom hele tre ganger. 

Anonymkode: c545b...943

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)
20 timer siden, bortebra skrev:

Jeg trodde også jeg ikke likte å motta oralsex. Turns out; I do. Måtte bare møte noen som visste hva de gjorde. :fnise:

Tror det er sånn for mange menn også. Når dama vet hva hun driver med....Ooooooh f***k hvor nydelig det er! Varm munn, varme våte myke lepper og en tunge som sirkulerer rundt kuken. Himmel! 😁 går det an å ikke nyte? Men tenner og slikt...kan bli vondt

Endret av HarryDotter
Skrevet
3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Tror det er sånn for mange menn også. Når dama vet hva hun driver med....Ooooooh f***k hvor nydelig det er! Varm munn, varme våte myke lepper og en tunge som sirkulerer rundt kuken. Himmel! 😁 går det an å ikke nyte? Men tenner og slikt...kan bli vondt

Jeg skjønner ikke det der med tenner. Er det så utbredt? Hvor vanskelig kan det være? Tror jeg var uheldig med det første gang, men man lærer da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke, men det er vel mer pga egen usikkerhet. Så prøver å dra bort mest mulig fokus fra min egen penis egentlig

Anonymkode: 7a9bf...e52

Skrevet
On ‎3‎/‎9‎/‎2018 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

Jeg har aldri møtt en mann som ikke liker en god blowjob, men jeg har lest en del ganger her inne at noen av dere jenter har kjærester som ikke liker å bli sugd. Min første tanke var: Da har han aldri blitt sugd ordentlig. Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner.

Jeg liker forsåvidt å bli sugd, det gir et visst mentalt kick. Men jeg kommer svært sjelden av suging alene, uten at jeg vet hvorfor. En godt utført "håndjobb" gir meg mye mere nytelse, og faktisk kraftigere orgasme enn noe annet, knulling inkludert.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, bortebra skrev:

Jeg skjønner ikke det der med tenner. Er det så utbredt? Hvor vanskelig kan det være? Tror jeg var uheldig med det første gang, men man lærer da. 

Det er så mye mere enn tenner som har noe å si. Hvordan hun leker med tungen på baksiden av penishodet og langs skaften, rytme, hvor hardt hun suger. Har opplevd damer som sugde som om jeg var en lollipopp... Auuch! Hvis jeg ikke klarer å slappe av så ligger du å anspenner deg. Ikke noe deilig. Og noen når de masserer ballene mens de suger, klemmer for hardt. De som virkelig kan suge er det himmelen, men med de fleste jeg har hatt sex med har jeg ikke foretrukket å bli sugd. Man prøver jo å gi tipps, men når de ikke tar tippsne man gir så hjelper det lite. 

Det er leppene og ei leken tunge som skal gjøre jobben. Man skal ikke suge en kuk som i å suge. Leppene skal gli frem og tilbake over kuken med fuktige lepper. Deilig om hun runker den også mens hun suger.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så mye mere enn tenner som har noe å si. Hvordan hun leker med tungen på baksiden av penishodet og langs skaften, rytme, hvor hardt hun suger. Har opplevd damer som sugde som om jeg var en lollipopp... Auuch! Hvis jeg ikke klarer å slappe av så ligger du å anspenner deg. Ikke noe deilig. Og noen når de masserer ballene mens de suger, klemmer for hardt. De som virkelig kan suge er det himmelen, men med de fleste jeg har hatt sex med har jeg ikke foretrukket å bli sugd. Man prøver jo å gi tipps, men når de ikke tar tippsne man gir så hjelper det lite. 

Det er leppene og ei leken tunge som skal gjøre jobben. Man skal ikke suge en kuk som i å suge. Leppene skal gli frem og tilbake over kuken med fuktige lepper. Deilig om hun runker den også mens hun suger.

Old news for min del. Men så har jeg fått svært gode tilbakemeldinger, da. :nori:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bortebra skrev:

Old news for min del. Men så har jeg fått svært gode tilbakemeldinger, da. :nori:

Hehe bra du har skjønt det:fnise: Uff nå savner jeg exen som var så flink å suge:P

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke se bort ifra at enkelte menn som ikke liker å bli sugd, har vært seksuelt misbrukt som barn/ungdom.

Som flere nevner her, så kommer det ann på ferdigheter. Dama mi lærte seg det etterhver, brukte to-tre år og ga etterhvert supergode sugejobber. Men så gikk det over og hun har ikke sugd eller tatt på penisen min på 2 år.

Har kun møtt 1 person som klarte å suge sjela mi ut av penis! Synd det bare var et engangstilfelle..

Anonymkode: d31e0...487

Skrevet

Var det ikke de som ikke liker å bli sugd TS var ute etter? Skjønner faktisk ikke hvorfor folk skal komme med lange historier om hvor deilig det er når det ikke er tema....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke se bort ifra at enkelte menn som ikke liker å bli sugd, har vært seksuelt misbrukt som barn/ungdom.

Anonymkode: d31e0...487

For min del har jeg ikke blitt seksuelt misbrukt, men jeg har blitt slått, sparket, og verbalt misbrukt av min mor. Som var enslig for øvrig. I tillegg kom hun på meg et par ganger når det gjaldt uheldige situasjoner. Ikke direkte noe seksuelt, men like fullt.

Jeg får ikke det bilde ut av hodet at vedkommende som går ned på meg vil ta skikkelig sats og bite til, ikke som i komme borti med tennene, men som i gå inn for å bite av. Det er bare sånn det er. Derfor klarer jeg ikke å slappe av når det gjelder suging.

Om det er en sammenheng aner jeg ikke. Men det er en angst jeg har som gjør at jeg ikke klarer å slappe av når det gjelder suging. Når noen spør svarer jeg bare at jeg ikke liker det. Jeg har ikke tenkt å brette ut hele min livshistorie for noen eller fremstille meg som noe offer. Jeg liker det ikke og sånn er det bare.

Anonymkode: bbae3...870

AnonymBruker
Skrevet
On 9.3.2018 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

jA

Anonymkode: 4fca2...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...