AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #61 Del Skrevet 9. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så var den regningen på grunn av sønnen på 18 år lånte lokal dirv. Dem bestilte det sånn at han kunne få mange venner å feste. Anonymkode: 4d07e...b94 Faktisk så lånte dem dette lokale i desember. ....Dem visste i 3 mnd om denne regningen. Hun snakket mye om den for ca 1 mnd Før Sydentur danskebåten å nye klær. Så jeg låner ikke noe penger bort.Jeg må tenke økonomi hele tiden.Må takke nei til turer osv.Når folk kjøper sydentur, danskebåt tur,klær å leier dyre lokaler til sønnen sin dag.Så er jeg den kjipe venninna som mener at 2 dager uten penger går .Så det et bare lete i skap etter spagetti, bønner,frosen mat osv.Når penger kommer nå mandag. Anonymkode: 4d07e...b94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2018 #62 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en artig å søt venninne hun og mannen har ca. 45000 kr utbetalt samlet i mnd. Hun bestilte for ca. 2 uker Syden tur til 25000kr. Så ringer hun meg i dag å spør om å få låne 1000 kr fordi dem måte betale en regning på 8000. Jeg er en alene mor som har mange utgifter å har bare en inntekt. Er dette frekt av henne å spørre om å få låne av meg? Jeg ble veldig overrasket fordi jeg ville heller spist grønnsaker i 5 dager enn å spurte venner av meg. Anonymkode: 4d07e...b94 Ja, og jeg ville ikke ha lånt henne pengene og fortalt hvorfor. Endret 10. mars 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 10. mars 2018 #63 Del Skrevet 10. mars 2018 Det å låne penger til venninne har jeg selv erfart å være beste måten til å ødelegge et vennskap. Hadde en som stadig lånte av meg og det var vanskelig å få de tilbake. Samtidig som at hun stadig var ute å spiste og drakk. Dette ble et så stort irritasjonsmoment at det bidro til at jeg kuttet kontakten med henne. Nå kan jeg låne bort til venninner, men har en grense på 500 kr. Og da skal jeg ha de igjen til avtalt tidspunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #64 Del Skrevet 10. mars 2018 Selvfølgelig kan jeg låne til venner som sliter som alenemødre osv 500 kr.Men denne venninne visste om denne regningen skulle komme på grunn av leie til lokal til sønnen sin.Så bestiller hun Syden tur reiser på danskebåt tur kjøper nye klær.Hun har en mann også så når 2 voksne mennesker er så ræva med økonomien så gjerne spise bønner ikke 2 dager for å lære litt.Jeg er alenemor som aldri som kan sløse penger . Anonymkode: 4d07e...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #65 Del Skrevet 10. mars 2018 Akkurat Anonymkode: 4d07e...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 11. mars 2018 #66 Del Skrevet 11. mars 2018 På 9.3.2018 den 14.03, AnonymBruker skrev: Jeg har en artig å søt venninne hun og mannen har ca. 45000 kr utbetalt samlet i mnd. Hun bestilte for ca. 2 uker Syden tur til 25000kr. Så ringer hun meg i dag å spør om å få låne 1000 kr fordi dem måte betale en regning på 8000. Jeg er en alene mor som har mange utgifter å har bare en inntekt. Er dette frekt av henne å spørre om å få låne av meg? Jeg ble veldig overrasket fordi jeg ville heller spist grønnsaker i 5 dager enn å spurte venner av meg. Anonymkode: 4d07e...b94 Jeg hadde ikke lånt henne penger. Du trenger pengene dine, selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #67 Del Skrevet 11. mars 2018 Med 45000 i mnd inntekt bør folk klare å lage seg en god buffer, vi har ca 35000 mnd og ingen buffer, men klarer alltid å prioritere dersom uforutsette ting dukker opp Anonymkode: 3b3d1...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå