AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Jeg studerer og er på mitt andre år nå og er ikke noe sosial eller har spesielt mange venner i studiebyen. Studentforeningene på studiet mitt er et skalkeskjul for alkohol og sex (helt ok, men ikke noe for meg) med opptakskrav som jeg er ukomfortabel med å gjøre, studentmiljøet er generelt dårlig, og de andre studentene (da spesielt jentene) på studiet mitt har jeg ingenting til felles med og virker generelt lite hyggelige. Jeg høres muligens litt kjedelig og krass ut, men jeg er en omgjengelig person, har ikke noen problemer med å være sosial, og er veldig glad i studiet mitt og leser masse. Foreldrene mine har heller aldri vært spesielt sosiale, men forsøker likevel å hinte til at jeg burde gå ut og gjøre typiske "student ting". De ønsker at jeg skal dra ut med venner ut på byen, men likevel setter de krav om at jeg ikke skal dra hjem alene eller være ute etter midnatt. Jeg har jo all rett til å bestemme hva jeg ønsker eller hvor lenge jeg ønsker å være ute, men de er veldig bekymret av seg og jeg får bare ikke logikken deres til å fungere. Bør jeg bli mer sosial for min egen og foreldrene mine sin del eller bør jeg kose meg alene med studiene? Hva tenker dere? Anonymkode: e3c41...a4a
Perle Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer og er på mitt andre år nå og er ikke noe sosial eller har spesielt mange venner i studiebyen. Studentforeningene på studiet mitt er et skalkeskjul for alkohol og sex (helt ok, men ikke noe for meg) med opptakskrav som jeg er ukomfortabel med å gjøre, studentmiljøet er generelt dårlig, og de andre studentene (da spesielt jentene) på studiet mitt har jeg ingenting til felles med og virker generelt lite hyggelige. Jeg høres muligens litt kjedelig og krass ut, men jeg er en omgjengelig person, har ikke noen problemer med å være sosial, og er veldig glad i studiet mitt og leser masse. Foreldrene mine har heller aldri vært spesielt sosiale, men forsøker likevel å hinte til at jeg burde gå ut og gjøre typiske "student ting". De ønsker at jeg skal dra ut med venner ut på byen, men likevel setter de krav om at jeg ikke skal dra hjem alene eller være ute etter midnatt. Jeg har jo all rett til å bestemme hva jeg ønsker eller hvor lenge jeg ønsker å være ute, men de er veldig bekymret av seg og jeg får bare ikke logikken deres til å fungere. Bør jeg bli mer sosial for min egen og foreldrene mine sin del eller bør jeg kose meg alene med studiene? Hva tenker dere? Anonymkode: e3c41...a4a Her ligger kjernen i problemet ditt. Endret 9. mars 2018 av Perle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå