AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Hvordan er det mulig å annonsere i avis og være utsolgt når de åpner dørene om morgenen? Jeg har opplevd det flere ganger. Er det lov å fohåndsbestille, eller å gi enkelte tips om salg før det egentlig starter, slik at utvalgte får kjøpe før alle andre? Jeg blir irritert av sånt! Anonymkode: 2e3be...51e
tirben Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Mange butikker har førsalg for gode kunder kvelden før salget starter. Det har jeg vært på flere ganger. Da må man melde seg inn i kundeklubben og man mottar da gjerne en sms om invitasjon til kundekveld med førsalg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 På 9.3.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å annonsere i avis og være utsolgt når de åpner dørene om morgenen? Jeg har opplevd det flere ganger. Er det lov å fohåndsbestille, eller å gi enkelte tips om salg før det egentlig starter, slik at utvalgte får kjøpe før alle andre? Jeg blir irritert av sånt! Anonymkode: 2e3be...51e De flrste seriøse butikker oppgir hvor mange produkter de har noen over hele norge, noen i egen butikk. Da er det første mann til mølla. Men er du der og står i kø når dørene åpnes så er det både dårlig og merkelig at butikken er utsolgt. Hvilken butikk(kjede) gjelder dette? Anonymkode: 212ab...97f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Jeg har opplevd at personalet sto og mesket se med smågodtsjokolade på bakrommet, og vi kundene måtte ta til takke med ekle "gummigodt"-smågodt, en gang det var kupp på smågodt på nærbutikken. Anonymkode: 23e86...d8e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 5 minutter siden, tirben skrev: Mange butikker har førsalg for gode kunder kvelden før salget starter. Det har jeg vært på flere ganger. Da må man melde seg inn i kundeklubben og man mottar da gjerne en sms om invitasjon til kundekveld med førsalg. Det stemmer og det glemte jeg. Noen har kundeklubb der kundeklubbkunder får handle tilbudene kvelden før kampanjedagen. Da sender de ut mail eller sms til kundeklubbmedlemmer. Anonymkode: 212ab...97f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Ofte har de bare 2-3 eksemplarer på salg til å begynne med. Enten kan disse ha blitt solgt på kundekveld, blitt lagt av av venner eller at ansatte har kjøpt dem. Salgsvarer er bare lokkemidler, med mindre det er avslag på en type vare, f.eks.alle vaskemaskiner, eller salg på bestillingsvarer. Anonymkode: 3617c...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå