Gå til innhold

Mat å imponerer daten med

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han skal være her hele helgen. Så hva disker jeg opp med ? Gjerne sterkt eller eksotisk 

Legg gjerne ved noen oppskrifter :) 

På forhånd takk 

Anonymkode: 0d85d...0e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ikke imponer om dette med asiatisk ikke er noe du mestrer. Kun spesielle nordmenn har en nerve for det asiatiske som faktisk imponerer.

Anonymkode: 8b831...ea9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke imponer om dette med asiatisk ikke er noe du mestrer. Kun spesielle nordmenn har en nerve for det asiatiske som faktisk imponerer.

Anonymkode: 8b831...ea9

TS

Jeg er generelt flink å lage mat. Trenger bare innspill til noe nytt. 

Anonymkode: 0d85d...0e6

Skrevet

Hjemmelaget pizza og en gryterett lørdag. Lapskaus? Du skriver ingenting om vin og øl til maten, svarer ut fra det.

AnonymBruker
Skrevet

Lag noe du vet du er veldig flink til, og noe du har fått gode tilbakemeldinger på tidligere. Det er ikke så viktig at det er "nytt og spennende", da det jo er nytt for han. 

Anonymkode: bf03f...263

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lo mein nudler med en sterk sesam saus, sukkererter, paprika, marinert tofu eller svinekjøtt, kinakål, urter, løk, toppet med cashewnøtter er veldig godt :laugh:

Anonymkode: 1cbfb...a06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde veldig god Tom Kha Goong-suppe her om dagen. Spennende og sterkt, men ikke spesielt vanskelig eller tidkrevende å lage.

Anonymkode: d1b23...68e

Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en skikkelig god indisk rett, kanskje en tikka masala eller en god butter chichen? Hvis du lager en god pilaffris ved siden av og hjemmebake naanbrød, så kan det nesten ikke bli feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...