AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Han skal være her hele helgen. Så hva disker jeg opp med ? Gjerne sterkt eller eksotisk Legg gjerne ved noen oppskrifter På forhånd takk Anonymkode: 0d85d...0e6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 ikke imponer om dette med asiatisk ikke er noe du mestrer. Kun spesielle nordmenn har en nerve for det asiatiske som faktisk imponerer. Anonymkode: 8b831...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke imponer om dette med asiatisk ikke er noe du mestrer. Kun spesielle nordmenn har en nerve for det asiatiske som faktisk imponerer. Anonymkode: 8b831...ea9 TS Jeg er generelt flink å lage mat. Trenger bare innspill til noe nytt. Anonymkode: 0d85d...0e6
Atea Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Hjemmelaget pizza og en gryterett lørdag. Lapskaus? Du skriver ingenting om vin og øl til maten, svarer ut fra det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Lag noe du vet du er veldig flink til, og noe du har fått gode tilbakemeldinger på tidligere. Det er ikke så viktig at det er "nytt og spennende", da det jo er nytt for han. Anonymkode: bf03f...263 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Lo mein nudler med en sterk sesam saus, sukkererter, paprika, marinert tofu eller svinekjøtt, kinakål, urter, løk, toppet med cashewnøtter er veldig godt Anonymkode: 1cbfb...a06
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Jeg lagde veldig god Tom Kha Goong-suppe her om dagen. Spennende og sterkt, men ikke spesielt vanskelig eller tidkrevende å lage. Anonymkode: d1b23...68e
Brunhilde Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Jeg tror jeg ville gått for en skikkelig god indisk rett, kanskje en tikka masala eller en god butter chichen? Hvis du lager en god pilaffris ved siden av og hjemmebake naanbrød, så kan det nesten ikke bli feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå