Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Hvem tar dine valg, du eller din religion ?
Smilii Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Jeg tar mine egne valg, men for meg er religionen, eller bibelen, en rettesnor for hva jeg bør gjøre. Man tar valg ut i fra sine verdier, som oftest gjenspeiler igjen i hva man tror på. Hvis du fatta 1
Ak90 Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Jeg tar mine valg, men finner råd og veiledning i min religion. 1
omarel Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Er vakkert vers i Koranen beskriver et fint eksemplarisk rettesnor for muslimer, Gud sier: (6:162) Say: 'Surely my Prayer, all my acts of worship, and my living and my dying are for Allah alone, the Lord of the whole universe.
Gjøksuppe Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 «For det er Gud som er virksom i dere, så dere både vil og gjør det som er etter Guds gode vilje. Gjør alt uten murring og misnøye, så dere kan være uklanderlige og rene, Guds barn uten feil midt i en vrang og villfaren slekt. Dere stråler blant dem som stjerner på nattehimmelen» Filipperne 2:13-15
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Alle bestemmer selv hva de skal gjøre, men religiøse har (i motsetning til ateister) veiledning og viten om rett og galt. I min religion skal man velge det som er rett, så da gjør jeg det så langt jeg klarer. Anonymkode: bdb07...391 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå