Gå til innhold

Laptop med til USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dra til USA i dag. Det står at nettbrett må bringes med, fra info fra flyselskapet. Jeg lurer på om man har lov til å bringe med laptop, eller om det bare blir kluss med sikkerhetssjekk osv? . Må ha noe å gjøre på i dag på den lange flyreisen ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem å ta med laptop. Du må bare ta ut laptop og nettbrett fra håndbagasjen og sende de igjennom sikkerhetskontrollen for seg selv. Bare legg de i en egen grå kasse, så har du resten av håndbagasjen i en annen kasse.

Skrevet
1 minutt siden, Duckie skrev:

Ikke noe problem å ta med laptop. Du må bare ta ut laptop og nettbrett fra håndbagasjen og sende de igjennom sikkerhetskontrollen for seg selv. Bare legg de i en egen grå kasse, så har du resten av håndbagasjen i en annen kasse.

Takk for svar. Jeg tror at jeg tar med laptoppen for ellers blir flyturen så lang :). Da tar jeg den i en kasse for seg selv. Flott!. 

Skrevet

Det går helt fint! :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle verdisaker, inkludert laptop, bør du ha i håndbagasje. Du vet aldri hva som ligger i kofferten ved ankomst, og flyselskapet har null ansvar hvis noe blir borte

Anonymkode: 482b7...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...