Melissasolstråle Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Jeg skal dra til USA i dag. Det står at nettbrett må bringes med, fra info fra flyselskapet. Jeg lurer på om man har lov til å bringe med laptop, eller om det bare blir kluss med sikkerhetssjekk osv? . Må ha noe å gjøre på i dag på den lange flyreisen
Duckie Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Ikke noe problem å ta med laptop. Du må bare ta ut laptop og nettbrett fra håndbagasjen og sende de igjennom sikkerhetskontrollen for seg selv. Bare legg de i en egen grå kasse, så har du resten av håndbagasjen i en annen kasse.
Melissasolstråle Skrevet 9. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2018 1 minutt siden, Duckie skrev: Ikke noe problem å ta med laptop. Du må bare ta ut laptop og nettbrett fra håndbagasjen og sende de igjennom sikkerhetskontrollen for seg selv. Bare legg de i en egen grå kasse, så har du resten av håndbagasjen i en annen kasse. Takk for svar. Jeg tror at jeg tar med laptoppen for ellers blir flyturen så lang . Da tar jeg den i en kasse for seg selv. Flott!.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Alle verdisaker, inkludert laptop, bør du ha i håndbagasje. Du vet aldri hva som ligger i kofferten ved ankomst, og flyselskapet har null ansvar hvis noe blir borte Anonymkode: 482b7...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå