AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Dette er en frase jeg har tenker på fra tid til annen, og det er mange som sier den. Men det er egentlig en veldig rar ting å si. For alt som ikke kommer frem, som har skjedd, vil jo forbli en hemmelighet. Vi kan jo ikke vite at alt kommer for en dag siden vi ikke har noe anelse om hvilke hemmeligheter folk har. Hva tenker andre om dette? Anonymkode: 06eb2...935 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en frase jeg har tenker på fra tid til annen, og det er mange som sier den. Men det er egentlig en veldig rar ting å si. For alt som ikke kommer frem, som har skjedd, vil jo forbli en hemmelighet. Vi kan jo ikke vite at alt kommer for en dag siden vi ikke har noe anelse om hvilke hemmeligheter folk har. Hva tenker andre om dette? Anonymkode: 06eb2...935 Jeg tenker som du, det er slett ikke alltid sannheten kommer frem. Folk lager sin alternative sannhet og er de sta nok, så blir den stående. Jeg synes "sannheten kommer alltid frem" er betydelig overdrevet. Anonymkode: 80e6c...54a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Jeg tenker at det en vet, er det en som vet. For at sannheten skal holdes skjult er det viktig å ikke forsnakke seg, og sannsynligheten for forsnakkelse er 50/50. (enten gjør h*n det, eller ikke) Men er det to som vet sannheten halveres sannsynligheten for at det fortsatt vil være en hemmelighet, i og med at faren for forsnakkelser økes med 100 %. Og slik fortsetter det med antallet som kjenner til sannheten. Dess flere som kjenner til sannheten, dess flere kan forsnakke seg, og sannheten kommer for en dag. For å være en god løgner må man ha veldig god hukommelse, og så god hukommelse har de færreste av oss. Anonymkode: f9d88...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Folk vil søke svar ang en sak du kanskje holder hemmelig detaljer om, for å forstå saken bedre må du komme med nye detaljer. Hele tiden trengs det en ny detalj for å få frem en forklaring på hvorfor denne saken er vanskelig. Til slutt må da folk vite sannheten da... mens ting som holdes hemmelig forblir jo hemmeligheter. F.eks er det ingen andre en mamma, broren min og et par slektninger som vwt st jeg er voldtatt. Og vi ser ingen grunn til å fortelle det til folk heller. Anonymkode: 5c4e5...f7a 1
Muskath Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Jeg tenker som deg. Det er mye som aldri kommer for en dag. Det er en rar ting å si. Kanskje folk sier det for å trøste seg selv, fordi de gjerne vil at sannheten kommer for en dag. Men det gjør den ikke alltid nei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå