Gå til innhold

Strømpebukser fra str 98 til gutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går skulle jeg kjøpe nye strømpebukser til min 3åring. Jeg var innom alle kjedebutikkene, men det var kun cubus som faktisk hadde et utvalg av strømpebukser som ikke var rosa, blonder og full av glitter. 

HM, Kappahl og Lindex hadde totalt 1 strømpebukse i gutteavdelingene og 1 pakke nøytrale i jenteavdelingen.

er det flere som har opplevd dette eller er utvalget veldig dårlig her jeg bor?

Gutter trenger jo også strømpebukser om vinteren...

Anonymkode: e798c...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at Cubus har best utvalg av kjedebutikkene (bortsett fra Barnas Hus da, men er jo ikke alle som har det i sitt nærområde)

Kan bare svare for Kappahl jeg da siden jeg jobber der, men vi får hvertfall lite påfyll av strømpebukser etter jul. Newbie har vært på salg og de andre er det utplukket i. Dessverre kun jenter det kommer nye til nå. Skulle hatt til gutt selv jeg nå, så er litt oppgitt jeg også. Men er lite vi i butikken får gjort noe med, vi ingen mulighet til å bestille det vi trenger.

Anonymkode: 3fe10...521

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor finner jeg ikke strømpebukser til gutt i str 98 :( 

Anonymkode: 6a559...675

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med å finne strømpebukser jeg også, men fant til slutt på Coop Obs og Coop Extra, der hadde de helt opp til 122 tror jeg, mange forskjellige design og farger 😊

Anonymkode: f5457...e6e

AnonymBruker
Skrevet

Safa har gode strømpebukser opp i ganske store størrelser. :) Tror jeg har kjøpt våre på Sparkjøp.   

Anonymkode: 62404...e01

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte strømpebukse til gutt i omtrent den størrelsen til jul, og den ble kjøpt på NameIt. Der hadde de både "guttete" og "jentete" strømpebukser, men veldig få nøytrale. Faktisk nektet nærmest betjeningen meg å kjøpe noe annet enn rosa strømpebukse til jente

Anonymkode: 4024f...064

Skrevet

Jeg kjøpte billif Safa ull på Coop Obs i fine grå og blå farger

Skrevet

Safa har både ull og bomull på Sparkjøp. God kvalitet og rimelig pris 

AnonymBruker
Skrevet

Mp har mange fine, sikkert bedre å kjøpe på nett enn i vanlige kjedebutikker.

Anonymkode: da544...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...