Gå til innhold

Han /hun sier: vil ikke høre mer ifra deg igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan reagerer du? Tar du det tungt på selvtilliten?

Har du opplevd det? At en mann eller dame som du har møtt ganske lenge ikke ønsker å ha mer kontakt eller sier at hun eller han aldri vil høre mer ifra deg igjen? 

Anonymkode: 230bd...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det? At en mann eller dame som du har møtt ganske lenge ikke ønsker å ha mer kontakt eller sier at hun eller han aldri vil høre mer ifra deg igjen? 

Har aldri opplevd det at noen sier at de aldri vil se meg igjen eller ha noe med meg å gjøre mer nei, men har selfølgelig opplevd brudd og det er alltid vondt. Tror jeg hadde tatt det litt tungt hvis jeg hadde fått høre det ja, men spørs og hvorfor det ble sagt. 

Anonymkode: 27ab1...b33

Skrevet

Har aldri opplevd det. Regner med at det er noe veldig alvorlig som ligger til grunn for og ønske å kutte kontakt helt. Så hadde noen ønsket at jeg aldri skulle kontakte dem mer så hadde jeg gjort mitt beste for å respektere det.

• Liker 2
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Har sagt dette selv til en person, og det hadde sine grunner :)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd det at noen sier at de aldri vil se meg igjen eller ha noe med meg å gjøre mer nei, men har selfølgelig opplevd brudd og det er alltid vondt. Tror jeg hadde tatt det litt tungt hvis jeg hadde fått høre det ja, men spørs og hvorfor det ble sagt. 

Anonymkode: 27ab1...b33

Jeg har fått høre det. Jeg tok det ganske tungt. Det er vanskeligere å gå videre etter det. Jeg forstår ikke hvorfor det ble sagt men antar at det var for å kvitte seg med meg. Jeg analyserte og verdier meg selv for det i lang tid etter. 

5 timer siden, HanenIFlokken skrev:

Har sagt dette selv til en person, og det hadde sine grunner :)

Hvorfor gjorde du det? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg analyserte og klandret meg selv i tiden etterpå for det, skulle det stå. Langt tyngre å gå videre. Jeg tror at jeg er stygg og at det er derfor han gjorde det på den måten. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg analyserte og klandret meg selv i tiden etterpå for det, skulle det stå. Langt tyngre å gå videre. Jeg tror at jeg er stygg og at det er derfor han gjorde det på den måten. 

Er nok ikke fordi du er stygg. Sannsynligvis noe du har gjort? Har du sagt eller gjort noe injurierende eller noe av større betydning.

Måtte selv si noe lignende, da med forbehold at det komnet enn unnskyldning. Da er det mulig å være venner igjen.

Anonymkode: 08259...2f4

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke fordi du er stygg. Sannsynligvis noe du har gjort? Har du sagt eller gjort noe injurierende eller noe av større betydning.

Måtte selv si noe lignende, da med forbehold at det komnet enn unnskyldning. Da er det mulig å være venner igjen.

Jeg kan ikke pålegge meg all skyld. Han gjorde sine feil. Jeg tok på meg all skyld i sin tid. Unnskyldte meg. Men han brydde seg ikke og ville aldri prate igjen. Jeg tok det tungt fordi alt gikk fra mye kontakt til ingen kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får håpe at det ikke har med utseende og kropp å gjøre. Jeg har i etterkant ikke klart å gå videre fordi jeg ble så usikker på meg selv etter det. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den beskjed av eks kone 😀var sykt tungt de første mnd . 8 år i lag ! Verken sett eller hørt noe siden .  

Anonymkode: 31bbd...538

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått høre det. Jeg tok det ganske tungt. Det er vanskeligere å gå videre etter det. Jeg forstår ikke hvorfor det ble sagt men antar at det var for å kvitte seg med meg. Jeg analyserte og verdier meg selv for det i lang tid etter. 

Hvorfor gjorde du det? 

Notorisk utroskap og løgner :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre det i forbindelse med et ganske stygt brudd. Følelsen var gjensidig, så det var ikke noe problem. Selvsagt kom den sniken tilbake senere, så han mente det åpenbart ikke. Da jeg sa det samme til han noen måneder senere hadde han store vansker for å akseptere det, og det endte med at jeg måtte blokkere han for å unngå mas. Jeg har også opplevd at noen jeg har datet en stund har sagt at han ikke vil ha mer kontakt, og det syns jeg er ok. Jeg er enig i at det er best å kutte kontakten og har ikke hatt noen problemer med å overholde det. I alle tilfeller vet jeg at det ikke går på meg som person, men på hva som er best for begge parter. 

Anonymkode: 791d3...58f

Skrevet

Har aldri fått høre det, har aldri sagt det til noen. Hadde noen sagt noe sånt til meg, ville jeg gått inn i meg selv og funnet ut hvorfor et menneske kan finne på å uttrykke seg på den måten. Finner man ikke et svar, har man enten dårlig selvinnsikt, eller så var det en overreaksjon. Uansett så hjelper det ikke å dvele ved det, kom deg videre i livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sa jeg til eksen min da han dumpet meg. Måtte kutte han helt ut for å komme over han. Han respekterte det ikke og jeg måtte til slutt blokke han.

Anonymkode: 1fd2e...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...