Gå til innhold

Masse biting på innside av munnen, resulterer i tidligere aldring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele livet kjempet mot irriterende uvaner (tiks på en måte). Ligger visst i slekta, broren min har alltid laget lyder eller blunket med øynene. Mens jeg har gjort mer grimaseaktige ting.

som barn knakk jeg mye kjeve, fordi jeg var avhengig av lyden det ga og jeg dølte at kjevn var skeiv. Dette sluttet jeg med for mange mange år siden, men noe blir erstattet av noe annet, irriterende nok, jeg begynte å bite av kjøttet på innsiden av kinnet. Og nå har jeg litt sånn avspist hud der. Når jeg ser tydelig og nært meg i speilet kan jeg se litt sprengte blodkar, pluss dårligere/tørrere konsistens på huden på en måte, så når jeg smiler så ser huden i det området litt tynnere ut enn resten av ansiktet. Jeg føler også jeg begynner å få nedoverkinn...husker ikke hva det heter. Men blir helt deprimert når jeg ser bilder av meg. Munnen er langt mye mindre "sexy" enn den var..den går mer og mer ned og jeg vurderer virkelig å ta restylane bare for å ikke ha slik nedovermunn. Men jeg lurer på om det kan være denne bitinga som er årsaken, eller om jeg hadde vært slik likevel..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: b914f...153

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på bitingen er grunnen til "forfall". Gener har mest å si der.  Du bruker jo mer muskler i kinn ved bniting, så det burde jo da heller gjøre at huden ikke siger så mye for tidlig. Merker selv at huden har blitt løsere de siste 4 årene etter jeg ble 40. 

Anonymkode: 4054b...2c4

Gjest Selfie
Skrevet

Jeg biter i kinnet, har alltid gjort det og nå er jeg 34.. Det eneste det har medført er at tennene blir slitt ned. Har fått en sånn dyr biteskinne fra tannlegen, for å prøve å slutte. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: b914f...153

26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...