Gå til innhold

Noen har delt mitt profilbilde på FB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde alle mine innlegg var private, og at kun venner kunne se de; men nå oppdaget jeg nettopp at mitt profilbilde er blitt delt av 1 person (jeg får ikke sett hvem på grunn av deres personverninnstillinger). Dette synes jeg er utrolig ekkelt og denne delingen vil jeg ha vekk. 

Jeg finner dog ingen steder jeg kan kontakte Facebook for å forklare situasjonen, og jeg kan ikke rapportere innlegget ettersom jeg ikke kan se det, og ikke vet hvem som har delt det. 

Hjelp?? Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7c2ec...b0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen har snoket på profilen din og ved er uhell klart å trykke "del". Personen fikk panikk og slettet det igjen med en gang, så du ikke får sett hvem det er. På min Samsung tlf må jeg være forsiktig når jeg kikker i andres profiler. Tilbakeknappen og del er ganske så nærme. Selvom man må trykke bekreft, så er det fort gjort. 

Anonymkode: 14f89...2c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slett bildet og legg det til på nytt?

Anonymkode: 855cc...c8a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da forvinner alle liker klikkene og kommentarene ;) 

Anonymkode: de54f...8c3

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen har snoket på profilen din og ved er uhell klart å trykke "del". Personen fikk panikk og slettet det igjen med en gang, så du ikke får sett hvem det er. På min Samsung tlf må jeg være forsiktig når jeg kikker i andres profiler. Tilbakeknappen og del er ganske så nærme. Selvom man må trykke bekreft, så er det fort gjort. 

Det er mulig, men ville ikke "1 person har delt dette bildet"-kommentaren ha forsvunnet da? 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildet er to år gammelt, så hvis jeg sletter det er det rart å legge det til igjen nå..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på kommentarfelt under div grupper,og iblant finner jeg noen interessante folk.Kikker på profilen,finner mer interessant og glemmer at jeg snoker.Har trykt liker et par ganger. Det er såå flaut. Er da en bare "åh NEi!"

Anonymkode: 07131...c67

AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2018 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Da forvinner alle liker klikkene og kommentarene ;) 

Anonymkode: de54f...8c3

Ja? Null problem det

På 9.3.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Det er mulig, men ville ikke "1 person har delt dette bildet"-kommentaren ha forsvunnet da? 

Bildet er to år gammelt, så hvis jeg sletter det er det rart å legge det til igjen nå..

Ta et nytt ett da

Anonymkode: 61d9b...725

Skrevet
På 9.3.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Ja, det er rart. Alle ville tro du er helt skrullete hvis du gjør noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Endre personvern innstillingene dine til bildet, så forsvinner det fra personens wall.

Anonymkode: 1417c...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...