AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg trodde alle mine innlegg var private, og at kun venner kunne se de; men nå oppdaget jeg nettopp at mitt profilbilde er blitt delt av 1 person (jeg får ikke sett hvem på grunn av deres personverninnstillinger). Dette synes jeg er utrolig ekkelt og denne delingen vil jeg ha vekk. Jeg finner dog ingen steder jeg kan kontakte Facebook for å forklare situasjonen, og jeg kan ikke rapportere innlegget ettersom jeg ikke kan se det, og ikke vet hvem som har delt det. Hjelp?? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 7c2ec...b0a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Kanskje noen har snoket på profilen din og ved er uhell klart å trykke "del". Personen fikk panikk og slettet det igjen med en gang, så du ikke får sett hvem det er. På min Samsung tlf må jeg være forsiktig når jeg kikker i andres profiler. Tilbakeknappen og del er ganske så nærme. Selvom man må trykke bekreft, så er det fort gjort. Anonymkode: 14f89...2c6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Slett bildet og legg det til på nytt? Anonymkode: 855cc...c8a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slett bildet og legg det til på nytt? Anonymkode: 855cc...c8a Da forvinner alle liker klikkene og kommentarene Anonymkode: de54f...8c3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen har snoket på profilen din og ved er uhell klart å trykke "del". Personen fikk panikk og slettet det igjen med en gang, så du ikke får sett hvem det er. På min Samsung tlf må jeg være forsiktig når jeg kikker i andres profiler. Tilbakeknappen og del er ganske så nærme. Selvom man må trykke bekreft, så er det fort gjort. Anonymkode: 14f89...2c6 Det er mulig, men ville ikke "1 person har delt dette bildet"-kommentaren ha forsvunnet da? 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slett bildet og legg det til på nytt? Anonymkode: 855cc...c8a Bildet er to år gammelt, så hvis jeg sletter det er det rart å legge det til igjen nå.. Anonymkode: 7c2ec...b0a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen har snoket på profilen din og ved er uhell klart å trykke "del". Personen fikk panikk og slettet det igjen med en gang, så du ikke får sett hvem det er. På min Samsung tlf må jeg være forsiktig når jeg kikker i andres profiler. Tilbakeknappen og del er ganske så nærme. Selvom man må trykke bekreft, så er det fort gjort. Anonymkode: 14f89...2c6 Jeg ser på kommentarfelt under div grupper,og iblant finner jeg noen interessante folk.Kikker på profilen,finner mer interessant og glemmer at jeg snoker.Har trykt liker et par ganger. Det er såå flaut. Er da en bare "åh NEi!" Anonymkode: 07131...c67
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 På 9.3.2018 den 0.01, AnonymBruker skrev: Da forvinner alle liker klikkene og kommentarene Anonymkode: de54f...8c3 Ja? Null problem det På 9.3.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev: Det er mulig, men ville ikke "1 person har delt dette bildet"-kommentaren ha forsvunnet da? Bildet er to år gammelt, så hvis jeg sletter det er det rart å legge det til igjen nå.. Anonymkode: 7c2ec...b0a Ta et nytt ett da Anonymkode: 61d9b...725
FrodeF Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 På 9.3.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev: Det er mulig, men ville ikke "1 person har delt dette bildet"-kommentaren ha forsvunnet da? Bildet er to år gammelt, så hvis jeg sletter det er det rart å legge det til igjen nå.. Anonymkode: 7c2ec...b0a Ja, det er rart. Alle ville tro du er helt skrullete hvis du gjør noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 Endre personvern innstillingene dine til bildet, så forsvinner det fra personens wall. Anonymkode: 1417c...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå