AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #21 Del Skrevet 10. mars 2018 Jeg tror jeg hadde ledd hvis jeg ble invitert i selskap på en bursdag til noen som var over 10 år. Er det virkelig vanlig? Anonymkode: 9c6ef...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #22 Del Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror jeg hadde ledd hvis jeg ble invitert i selskap på en bursdag til noen som var over 10 år. Er det virkelig vanlig? Anonymkode: 9c6ef...c45 Ja, viggo venneløs. Anonymkode: f100f...e08 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 10. mars 2018 #23 Del Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg hadde ledd hvis jeg ble invitert i selskap på en bursdag til noen som var over 10 år. Er det virkelig vanlig? Anonymkode: 9c6ef...c45 Du tror folk slutter å feire bursdagen sin etter 5.klasse? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #24 Del Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg hadde ledd hvis jeg ble invitert i selskap på en bursdag til noen som var over 10 år. Er det virkelig vanlig? Anonymkode: 9c6ef...c45 Tuller du? Hva slags omgangskrets har du? Det er da helt vanlig! Anonymkode: b2e6b...d34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #25 Del Skrevet 29. mars 2018 På 08.03.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev: Jeg har bursdag i dag og inviterte til selskap i morgen (Fredag) (inviterte for snart en måned siden, så det var god tid i forveien). Inviterte 12 stk.... ingen kunne komme. Ikke en eneste. Ingen av dem har barn, så det burde ikke være umulig å kunne prioritere. Dagen i dag ble tilbragt alene i leiligheten med en potetgullpose og en flaske vin. Jeg føler meg så forferdelig alene og ganske sviktet. Jeg stiller mye opp for vennene mine og trodde vi hadde et godt forhold. Nå føler jeg meg bare tom og ensom. Jeg er en sånn person som er grei å ha i en krise, men tydeligvis ikke så nøye med når det er gode tider. Jeg ser på de over 70 "Gratulerer med dagen"-meldingene jeg har fått på facebook i dag, og det gjør meg egentlig bare kvalm . 70 mennesker sa gratulerer med dagen på face, men ikke en eneste tenkte på å ringe eller møte meg. ikke en eneste av vennene mine gidder å ta seg tiden til å stikke innom meg en fredag for å ta en øl eller spise et kakestykke. Jeg hater bursdager. Føler alt blir så krystallklart. Jeg er alene. Anonymkode: 153be...ca3 Bor du på Østlandet? eller nærmere bestemt Oslo? iallfall du er ikke nytt stoff. Det er litt av realiteten. Du er norsk og lever i Norge, og helt normalt i 2018. Men det er ikke noe å gjøre noe med det, voksne mennesker leker på internett, og tror det er livet. Derfor må du bruke annen energi på å bevege deg til mennesker i dag. Anonymkode: d9f87...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 30. mars 2018 #26 Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg synes ikke bare man kan avlyse når man har sagt ja til å komme. Det er ikke noe hyggelig. Tenker at det er på tide aa finne seg nye hvis de bare gir blaffen i å stille opp, men det er min mening. Vet ikke om de kanskje allerede hadde andre planer? Kan jo hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #27 Del Skrevet 30. mars 2018 15 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg synes ikke bare man kan avlyse når man har sagt ja til å komme. Det er ikke noe hyggelig. Tenker at det er på tide aa finne seg nye hvis de bare gir blaffen i å stille opp, men det er min mening. Vet ikke om de kanskje allerede hadde andre planer? Kan jo hende. Alle de inviterte som ikke har barn eller store forpliktelser hadde planer en måned fram i tid som umulig kunne flyttes på? Jeg fikk en ensom fredag, men fant ut at jeg tydeligvis må gjøre et eller annet for å få nye venner. Jeg har også bestemt meg for å gi mer blaffen når de ringer for å bruke meg som hobbypsykolog når de selv har det vanskelig. Jeg gidder rett og slett ikke stille opp for dem lenger. De stiller aldri opp for meg. Jeg har i det minste innsett at jeg må gjøre noe for å forandre livet mitt til det bedre. Jeg vurderer å melde meg inn i et eller annet for å treffe nye folk. Kollegaene mine husket i det minste bursdagen min og ønsket meg gratulerer med dagen, så det var da noe TS Anonymkode: 153be...ca3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #28 Del Skrevet 30. mars 2018 På 10.3.2018 den 15.48, Viernes skrev: Du tror folk slutter å feire bursdagen sin etter 5.klasse? 18 og 20 årsager ble feiret i min gjeng. Etter det ikke før 30 og 40. Og så feires nok 50, 60 osv, men ikke annet enn runde dager. Jeg hadde også reagert på å bli invitert til 25 eller 32 årsdag. Da sender man en melding, og fødselsdag "barnet" har kanskje noe feiring med familien, men nei, det er ikke selskap. Ikke fest. Ikke gaver. På runde dager derimot er det STOR fest og gaver. Om jeg ble invitert til 35 årsdag, eller 25 årsdag, så ville jeg tenke "Ja det er sikkert bare en unnskyldning for å få til en fest!" Jeg hadde imidlertid synes at det var litt rart. Som å be om gaver på en ikke-drikkbar rund dag. Jeg ville satt mer pris på at noen bare laget en fest, for når man er voksen blir det liksom teit å lage fest for å feire dagen og få gaver. Runde dager er noe annet! Anonymkode: 23cce...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #29 Del Skrevet 30. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 18 og 20 årsager ble feiret i min gjeng. Etter det ikke før 30 og 40. Og så feires nok 50, 60 osv, men ikke annet enn runde dager. Jeg hadde også reagert på å bli invitert til 25 eller 32 årsdag. Da sender man en melding, og fødselsdag "barnet" har kanskje noe feiring med familien, men nei, det er ikke selskap. Ikke fest. Ikke gaver. På runde dager derimot er det STOR fest og gaver. Om jeg ble invitert til 35 årsdag, eller 25 årsdag, så ville jeg tenke "Ja det er sikkert bare en unnskyldning for å få til en fest!" Jeg hadde imidlertid synes at det var litt rart. Som å be om gaver på en ikke-drikkbar rund dag. Jeg ville satt mer pris på at noen bare laget en fest, for når man er voksen blir det liksom teit å lage fest for å feire dagen og få gaver. Runde dager er noe annet! Anonymkode: 23cce...53b Aner ikke hvordan drikkbar kom inn. Anonymkode: 23cce...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #30 Del Skrevet 30. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 18 og 20 årsager ble feiret i min gjeng. Etter det ikke før 30 og 40. Og så feires nok 50, 60 osv, men ikke annet enn runde dager. Jeg hadde også reagert på å bli invitert til 25 eller 32 årsdag. Da sender man en melding, og fødselsdag "barnet" har kanskje noe feiring med familien, men nei, det er ikke selskap. Ikke fest. Ikke gaver. På runde dager derimot er det STOR fest og gaver. Om jeg ble invitert til 35 årsdag, eller 25 årsdag, så ville jeg tenke "Ja det er sikkert bare en unnskyldning for å få til en fest!" Jeg hadde imidlertid synes at det var litt rart. Som å be om gaver på en ikke-drikkbar rund dag. Jeg ville satt mer pris på at noen bare laget en fest, for når man er voksen blir det liksom teit å lage fest for å feire dagen og få gaver. Runde dager er noe annet! Anonymkode: 23cce...53b Du har aldri studert hjemmefra, skjønner jeg. For utflytta studenter er vennekretsen helt forskjellig når man er 20, 25 og 30 år. Og når man blir 25 har man den morsomste bursdagsfesten! :D Man lager ikke fest for å 'få gaver', men fordi det er gøy med en fest i gjengen. Anonymkode: bc8f7...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #31 Del Skrevet 30. mars 2018 På 10.3.2018 den 15.48, Viernes skrev: Du tror folk slutter å feire bursdagen sin etter 5.klasse? 10-årsdagen er i hvert fall siste gang de inviterer hele klassen/vennegjengen her. Etter det er det kun feiring med familien. 25-årsdagen min «feiret» jeg på jobb på en tankbåt i Nordsjøen, mulig noen visste at jeg hadde bursdag, men det ble ikke markert på noen måte. Anonymkode: 9c6ef...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #32 Del Skrevet 2. april 2018 Synes absolutt ikke det er feil å feire bursdagen sin, uansett alder. Det er jo en kjempehyggelig anledning til å samle folk man liker. Utrolig trist og rart at INGEN kunne komme???!! Jeg hater også bursdagen min. Eller hater og hater. Men har ikke mange venner, og ingen utenom nærmeste familie husker datoen uansett. Jeg har mann og barn, Så for all del, jeg er ikke alene. Og sist bursdag så hadde barna bakt kake til meg og laget hyggelig kort. Det betyr masse. Men likevel så er det liksom en sorg at det er så få som bryr seg. Hører ikke et knyst fra omverdenen på verken min eller barnas bursdag. Og jeg er en av de få som heller ikke bruker sosiale medier til å promotere bursdager. Hadde helt sikkert fått mange gratulasjoner der, men de betyr ingenting uansett. Anonymkode: 257ae...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #33 Del Skrevet 3. april 2018 Det var utrolig dårlig av vennene dine, selv om noen av dem kan ha hatt gyldig grunn. Men jeg synes at hvis noen av dem spør om bursdagen din etterpå, så bør de få vite at ingen kom. Det burde være en tankevekker for dem. Anonymkode: 93f99...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #34 Del Skrevet 3. april 2018 På 30.3.2018 den 2.54, AnonymBruker skrev: Alle de inviterte som ikke har barn eller store forpliktelser hadde planer en måned fram i tid som umulig kunne flyttes på? Jeg fikk en ensom fredag, men fant ut at jeg tydeligvis må gjøre et eller annet for å få nye venner. Jeg har også bestemt meg for å gi mer blaffen når de ringer for å bruke meg som hobbypsykolog når de selv har det vanskelig. Jeg gidder rett og slett ikke stille opp for dem lenger. De stiller aldri opp for meg. Jeg har i det minste innsett at jeg må gjøre noe for å forandre livet mitt til det bedre. Jeg vurderer å melde meg inn i et eller annet for å treffe nye folk. Kollegaene mine husket i det minste bursdagen min og ønsket meg gratulerer med dagen, så det var da noe TS Anonymkode: 153be...ca3 Helt riktig av deg, TS, å ikke stille opp for dem lenger. Treff nye folk. Jeg tilbrakte også bursdagen min alene (hadde ikke invitert noen da, men har få venner). Meldte meg på et kurs den dagen, så jeg hadde noe å gjøre. Har en venninne som klager til meg over at hun får så mye oppmerksomhet på bursdagen sin at det er slitsomt. Hun har aldri gratulert meg med dagen noen gang. Anonymkode: 93f99...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå