AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg har bursdag i dag og inviterte til selskap i morgen (Fredag) (inviterte for snart en måned siden, så det var god tid i forveien). Inviterte 12 stk.... ingen kunne komme. Ikke en eneste. Ingen av dem har barn, så det burde ikke være umulig å kunne prioritere. Dagen i dag ble tilbragt alene i leiligheten med en potetgullpose og en flaske vin. Jeg føler meg så forferdelig alene og ganske sviktet. Jeg stiller mye opp for vennene mine og trodde vi hadde et godt forhold. Nå føler jeg meg bare tom og ensom. Jeg er en sånn person som er grei å ha i en krise, men tydeligvis ikke så nøye med når det er gode tider. Jeg ser på de over 70 "Gratulerer med dagen"-meldingene jeg har fått på facebook i dag, og det gjør meg egentlig bare kvalm . 70 mennesker sa gratulerer med dagen på face, men ikke en eneste tenkte på å ringe eller møte meg. ikke en eneste av vennene mine gidder å ta seg tiden til å stikke innom meg en fredag for å ta en øl eller spise et kakestykke. Jeg hater bursdager. Føler alt blir så krystallklart. Jeg er alene. Anonymkode: 153be...ca3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 8. mars 2018 #2 Del Skrevet 8. mars 2018 Å, det var trist! Virkelig synd at du vart sittande åleine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. mars 2018 #3 Del Skrevet 8. mars 2018 Gratulerer med dagen Hvis det er noe som helst trøst så tror jeg ikke de alle har gått sammen og bestemt seg for å ikke komme. De har nok kommet til det hver for seg og tenkt at de andre kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Del Skrevet 8. mars 2018 Så jævlig kjipt! Vet ikke hva jeg skal si egentlig.. Gratulerer så mye med dagen! Siden dagen i dag ikke ble så bra så håper jeg at du får en god helg. Finn på noe skikkelig kos, spander no stas på deg selv. I dag hadde min mor også bursdag, dagen skal markeres med en senere anledning. Men vi fikk nå dratt innom et kort besøk å spiste kveldsmat osv sammen. Anonymkode: ff8cb...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 8. mars 2018 #5 Del Skrevet 8. mars 2018 Gratulerer med dagen! Ja, som "The Kitten" sa, de har nok tenkt at de andre kom. Uff, for noe drit! Hva skal man si.. føler med deg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 8. mars 2018 #6 Del Skrevet 8. mars 2018 Gratulerer med dagen😀 Kan jeg spørre deg hvor du bor? Kan godt sende meg en meldig hvis du ikke vil skrive det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Del Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, banana hammock skrev: Gratulerer med dagen😀 Kan jeg spørre deg hvor du bor? Kan godt sende meg en meldig hvis du ikke vil skrive det her Jeg bor i Stavanger. Fyller 25 år om det betyr noe... TS Anonymkode: 153be...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 8. mars 2018 #8 Del Skrevet 8. mars 2018 Herregud for noen venner du har GRATULERER MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 8. mars 2018 #9 Del Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Stavanger. Fyller 25 år om det betyr noe... TS Anonymkode: 153be...ca3 Tenkte at hvis vi hadde bodd nærme hverandre så kunne jeg ha bydd deg på cafe eller noe. Men stavanger er gaaaaanske langt fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #10 Del Skrevet 8. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bursdag i dag og inviterte til selskap i morgen (Fredag) (inviterte for snart en måned siden, så det var god tid i forveien). Inviterte 12 stk.... ingen kunne komme. Ikke en eneste. Ingen av dem har barn, så det burde ikke være umulig å kunne prioritere. Dagen i dag ble tilbragt alene i leiligheten med en potetgullpose og en flaske vin. Jeg føler meg så forferdelig alene og ganske sviktet. Jeg stiller mye opp for vennene mine og trodde vi hadde et godt forhold. Nå føler jeg meg bare tom og ensom. Jeg er en sånn person som er grei å ha i en krise, men tydeligvis ikke så nøye med når det er gode tider. Jeg ser på de over 70 "Gratulerer med dagen"-meldingene jeg har fått på facebook i dag, og det gjør meg egentlig bare kvalm . 70 mennesker sa gratulerer med dagen på face, men ikke en eneste tenkte på å ringe eller møte meg. ikke en eneste av vennene mine gidder å ta seg tiden til å stikke innom meg en fredag for å ta en øl eller spise et kakestykke. Jeg hater bursdager. Føler alt blir så krystallklart. Jeg er alene. Anonymkode: 153be...ca3 GRATULERER MED DAGEN!!!! Vet du hva, fuck dem og gå ut å kos deg alene, treff nye mennesker og ha the time of Your life. Stavanger har bra uteliv.. Masse lykke til! Bursdagsklem fra meg Anonymkode: a155d...aa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 8. mars 2018 #11 Del Skrevet 8. mars 2018 Gratulerer med dagen! Har du lest om birthday blues? Husker for noen år siden ga det meg enorm lettelse å lese om at mange nettopp opplevde en sånn stor og ekkel sorg og tomhet på bursdagen sin. Noen til og med om man ikke var alene. Ikke kjekt å vite at andre hr det sånn, men jeg følte meg mindre patetisk og klarte i større grad å akseptere de vonde følelsene. Jeg pleier fremdeles å grue meg til bursdagen min. Men jobber med å endre forventningene og å SELV gjøre noe bra ut av den. Jeg tenker at det kan handle litt om at man tar mål av livet sitt. Hvem har jeg rundt meg? Hva har jeg oppnådd? Og om det ikke står til forventningene blir det vondt. Det er vondt å bli avvist. Og det er vondt å oppdage at man kanskje er mer alene enn man hadde trodd. Løsningen er å bli tryggere på sitt eget selskap, glede seg mer over det og finne på mer aktivitet og gøye påfunn alene. Og å jobbe aktivt for å møte nye mennesker eller styrke båndene til dem man kjenner. Jeg sliter med del to her. Det finnes jo uendelige tråder om forslag til hvordan skaffe venner og lignende men jeg får meg ikke helt til å møte opp på ting. Jeg må jobbe med frykten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Del Skrevet 9. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har bursdag i dag og inviterte til selskap i morgen (Fredag) (inviterte for snart en måned siden, så det var god tid i forveien). Inviterte 12 stk.... ingen kunne komme. Ikke en eneste. Ingen av dem har barn, så det burde ikke være umulig å kunne prioritere. Dagen i dag ble tilbragt alene i leiligheten med en potetgullpose og en flaske vin. Jeg føler meg så forferdelig alene og ganske sviktet. Jeg stiller mye opp for vennene mine og trodde vi hadde et godt forhold. Nå føler jeg meg bare tom og ensom. Jeg er en sånn person som er grei å ha i en krise, men tydeligvis ikke så nøye med når det er gode tider. Jeg ser på de over 70 "Gratulerer med dagen"-meldingene jeg har fått på facebook i dag, og det gjør meg egentlig bare kvalm . 70 mennesker sa gratulerer med dagen på face, men ikke en eneste tenkte på å ringe eller møte meg. ikke en eneste av vennene mine gidder å ta seg tiden til å stikke innom meg en fredag for å ta en øl eller spise et kakestykke. Jeg hater bursdager. Føler alt blir så krystallklart. Jeg er alene. Anonymkode: 153be...ca3 Gratulerer mye med dagen din! Ikke bli lei av deg. Jeg hadde en slik tid noen år tilbake. Du bor veldig langt fra der jeg bor. Ellers kunne vi ha gjort noe sammen. Anonymkode: f51c2...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #13 Del Skrevet 9. mars 2018 Gratulere med gårsdagen For noen dritt venner du har. Men alle har nok som nevnt over trodd at de andre kommer. Stikk ut å feir seg selv. Gunslingers spiller konsert i kveld og det blir et helsikes liv Anonymkode: 3f983...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 9. mars 2018 #14 Del Skrevet 9. mars 2018 Stygt gjort. Jævlig stygt gjort. Klem til deg og gratulere med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mars 2018 #15 Del Skrevet 9. mars 2018 Fy faen så jævlig råttent av "vennene" dine. Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym91 Skrevet 10. mars 2018 #16 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Føler med deg. Jeg har bursdag imorgen å syns hver bursdag er like jævlig. "Heldigvis" har jeg jo barn så jeg har valgt at imorgen går turen til en resturang med barna, oss 3. Så ungene slipper å føle at å bli voksen er fælt! God styrkeklem! 🤗 Asså, misforstå meg rett, jeg elsker å forguder ungene mine. Men skulle gjerne feiret dagen med venner! Endret 10. mars 2018 av Annonym91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #17 Del Skrevet 10. mars 2018 Er du kvinne eller mann ts? Vennene dine, er de kvinner eller menn? Var det noen som kom i går? Anonymkode: ff8cb...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #18 Del Skrevet 10. mars 2018 On 8.3.2018 at 11:39 PM, The Kitten said: Gratulerer med dagen Hvis det er noe som helst trøst så tror jeg ikke de alle har gått sammen og bestemt seg for å ikke komme. De har nok kommet til det hver for seg og tenkt at de andre kommer. Nei, det er ingen trøst i det hele tatt. Anonymkode: f100f...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #19 Del Skrevet 10. mars 2018 On 8.3.2018 at 11:59 PM, Rainstorm said: Gratulerer med dagen! Har du lest om birthday blues? Husker for noen år siden ga det meg enorm lettelse å lese om at mange nettopp opplevde en sånn stor og ekkel sorg og tomhet på bursdagen sin. Noen til og med om man ikke var alene. Ikke kjekt å vite at andre hr det sånn, men jeg følte meg mindre patetisk og klarte i større grad å akseptere de vonde følelsene. Jeg pleier fremdeles å grue meg til bursdagen min. Men jobber med å endre forventningene og å SELV gjøre noe bra ut av den. Jeg tenker at det kan handle litt om at man tar mål av livet sitt. Hvem har jeg rundt meg? Hva har jeg oppnådd? Og om det ikke står til forventningene blir det vondt. Det er vondt å bli avvist. Og det er vondt å oppdage at man kanskje er mer alene enn man hadde trodd. Løsningen er å bli tryggere på sitt eget selskap, glede seg mer over det og finne på mer aktivitet og gøye påfunn alene. Og å jobbe aktivt for å møte nye mennesker eller styrke båndene til dem man kjenner. Jeg sliter med del to her. Det finnes jo uendelige tråder om forslag til hvordan skaffe venner og lignende men jeg får meg ikke helt til å møte opp på ting. Jeg må jobbe med frykten min. Hæ? Anonymkode: f100f...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #20 Del Skrevet 10. mars 2018 Gratulerer med dagen som var Anonymkode: f100f...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå