AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Ok, nå skjønner jeg ingenting. Er ca. 4 dpo og i dag spotter jeg lysebrunt. Det er lite, men har mensmurring og stikking i eggstokken som kommer og går. Det er jo alt for tidlig med mensen nå? Skal ha det om ca. 8 dager. Hva kan dette være? Hadde SA i januar, og lenger men vanlig syklus i februar. Anonymkode: 38147...27a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Hva betyr dette "spotter" folk alltid snakker om i denne sammenheng...? Anonymkode: e146c...b8a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Spotte betyr at det kommer litt ut med utfloden eller bare litt Anonymkode: 38147...27a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Syklus kan bli forstyrret etter SA i noen måneder.. Anonymkode: 3d3d4...901
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Jeg spotter av og på gjennom hele syklus. Helt normalt for meg. Men noen ganger er det opphold. Sykluser trenger ikke være like hver gang. Dette du opplever kan også være gammelt blod fra Sa du opplevde i januar. Memsmurringer og stikkinger kan komme med denne spottingen. Tror du kan senke skuldre med å tenke at dette er helt normalt. Anonymkode: 8e31d...e4e
Ede Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 På 8.3.2018 den 22.47, AnonymBruker skrev: Ok, nå skjønner jeg ingenting. Er ca. 4 dpo og i dag spotter jeg lysebrunt. Det er lite, men har mensmurring og stikking i eggstokken som kommer og går. Det er jo alt for tidlig med mensen nå? Skal ha det om ca. 8 dager. Hva kan dette være? Hadde SA i januar, og lenger men vanlig syklus i februar. Anonymkode: 38147...27a Det kan være en festeblødning? Litt tidlig men ikke umulig. Jeg ville ha tatt en g-test nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå