Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå skjønner jeg ingenting. Er ca. 4 dpo og i dag spotter jeg lysebrunt. Det er lite, men har mensmurring og stikking i eggstokken som kommer og går. Det er jo alt for tidlig med mensen nå? Skal ha det om ca. 8 dager. Hva kan dette være? Hadde SA i januar, og lenger men vanlig syklus i februar.

Anonymkode: 38147...27a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr dette "spotter" folk alltid snakker om i denne sammenheng...?

Anonymkode: e146c...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Spotte betyr at det kommer litt ut med utfloden eller bare litt 

AnonymBruker
Skrevet

Syklus kan bli forstyrret etter SA i noen måneder..

Anonymkode: 3d3d4...901

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spotter av og på gjennom hele syklus. Helt normalt for meg. Men noen ganger er det opphold. Sykluser trenger ikke være like hver gang. Dette du opplever kan også være gammelt blod fra Sa du opplevde i januar. Memsmurringer og stikkinger kan komme med denne spottingen. Tror du kan senke skuldre med å tenke at dette er helt normalt. 

:)

Anonymkode: 8e31d...e4e

Skrevet
På 8.3.2018 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Ok, nå skjønner jeg ingenting. Er ca. 4 dpo og i dag spotter jeg lysebrunt. Det er lite, men har mensmurring og stikking i eggstokken som kommer og går. Det er jo alt for tidlig med mensen nå? Skal ha det om ca. 8 dager. Hva kan dette være? Hadde SA i januar, og lenger men vanlig syklus i februar.

Det kan være en festeblødning? Litt tidlig men ikke umulig. Jeg ville ha tatt en g-test nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...