Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg er så utslitt for tiden.. jeg har mer en vanlig studiebelastning, jobber noen timer i uka, trener ca 5 gang i uka og prøver å være sosial ellers. jeg vet at jeg burde roe ned,men jeg har rett og slett ikke tid fram til sommeren. begynner å lure på at jeg i tillegg får for lite vitaminer, mineraler osv oppå alt dette. noen som har noen energi tips til meg? jeg må bare greie å holde ut 3-4 mnder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #2 Del Skrevet 15. februar 2005 Kanskje du trener FOR MYE, rett og slett? Fem ganger kan være i overkant, spesielt hvis du ikke varierer nok. Får du ellers i deg nok mat? Sover nok? Får nok dagslys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 15. februar 2005 #3 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis du greier å gjøre alt det der så har du jo en _masse_ energi. Tror heller kroppen din er utslitt jeg Gjøre litt mindre kanskje? Skulle ønske jeg hadde halvparten av den energien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #4 Del Skrevet 15. februar 2005 Kanskje du trener FOR MYE' date=' rett og slett? Fem ganger kan være i overkant, spesielt hvis du ikke varierer nok. Får du ellers i deg nok mat? Sover nok? Får nok dagslys?[/quote'] det er nok mye mulig at jeg burde kutte ned på treninga, men det er virkelig et avbrekk fra skolen.. sover nok, er ute litt hver dag, men er usikker med matinntaket... det blir mye brød mat i full fart. kan protein drikk være noe å supplere med? tar ellers tran men burde kanskje ta annet kost tilskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå