Neutral90 Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Hei, har noen noe tips om hvor jeg kan kjøpe potteskjulere? Syns de på plantasjen er kjedelige og ønsker andre tips På foehånd takk!
Grønt blad Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Er på jakt etter det samme. Jeg har tidligere kjøpt terrakotta(?)-potter på IKEA som jeg malte med murmaling. Noen blomsterbutikker har fine potter, f.eks. har jeg noen fra en flott, liten butikk ved St. Hanshaugen i Oslo. Men ofte liker jeg ikke pottene i blomsterbutikker. Er på jakt etter tips! 1
Neutral90 Skrevet 9. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2018 Kjøpte et par hos kremmerhuset i dag, de var fine men utvalget er ikke det største da.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Ikea, Kremmerhuset, Hageland og Plantasjen. Plantasjen har veldig ulikt utvalg på butikkene i min by. Anonymkode: 0c05d...6a1
sommermor Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Nille, Europris, Kremmerhuset, Mester Grønn, matbutikker, Ikea ,Plantasjen.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Mine er kjøpt på mange forskjellige steder over tid. De eldste har jeg fått av min mor, den er fra 50-tallet. Ellers er de fra Krukkegården, blomsterhandelen, et par fra Plantasjen, noen fra daværende fabrikkutsalget til Porsgrund porselen og noen fra gartnerisenteret. Anonymkode: cceb1...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå