Gå til innhold

Hufsa, glufsa, vajaja........

Anbefalte innlegg

Gjest MrsAvenger
Skrevet

......musa, dåsa etc.

Kjært barn har jo så mange navn, men hva kaller du den?

Og har du et kallenavn på mannen din sin?:fnise:

Skrevet

Uff, jeg får helt spader av navnene som brukes. Bruker kliniske begrep når det ikke handler om sex, og når det handler om sex går det fint an å snakke uten å personifisere kjønnsorganene. Jeg er lite prippen på alt annet enn språk i senga, der går liksom mine grenser; dirtytalkinga mi er veldig soft og jeg klarer ikke bruke sånne vulgære ord, og hadde jeg gjort det, hadde det hørtes så anstrengt ut at piffen hadde gått ut av dem. Så langt har jeg ikke møtt noen som har ivra så veldig på å kalle opp kroppsdeler og sånn, så det går greit. 

• Liker 3
Skrevet

Når jeg og min mann er alene så kaller vi det rett og slett for pikk og fitte. I andre sammenhenger omtaler jeg det området som "privaten". :)

AnonymBruker
Skrevet

Glufsa? Jeg har bare hørt menn kalle det noe så stygt. 

Anonymkode: 31980...0a7

• Liker 2
Skrevet

Lol, hufsa og glufsa høres så stygt ut. Sier fitta eller musa under sex eller dirty talk, ellers vagina eller tissen(?!):fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Musa,  kaller jeg min når jeg omtaler den. 

Har derimot brukt vajaja i humoristiske sammenhenger

Anonymkode: ad611...83c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier nedentil jeg. Jeg er ikke så flink til å snakke dirty om noen lurte :fnise: 

Anonymkode: 873b7...f0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høna, fødekanalen, gledeskanalen, perleporten, mensdispenser osv. osv. 

Anonymkode: 592dd...a46

AnonymBruker
Skrevet

Folk som bruker ordet mus brukes om kvinnelig kjønnsorgan :frustrert:  jeg omtaler sjelden mitt eget kjønnsorgan, men sier vel fitte da. Stygt ord det også

Anonymkode: 10453...af9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noe om jeg utvider temaet litt? Har tenkt at jeg skulle starte en språktråd, men så kom MrsAvenger meg i forkjøpet. Jeg synes nemlig at det er dumt at vi bare har ordene som finnes i hver sin grøft, den kliniske eller den vulgære. Jeg er ukomfortabel med å bruke pikk/kuk og fitte, uansett sammenheng. Mus og høne synes jeg egentlig er litt koselig, men også en slags avsporing (det er jo ikke en mus eller en høne). Tiss synes jeg er litt barnslig, selv om det kanskje ikke er det. Det eneste ordet jeg synes er bra er pupp. Det er verken vulgært, klinisk, avsporing eller barnslig. Kanskje vi skulle dikta nye, uvulgære, ukliniske ord? De må i så fall være like presise som de kliniske, og like enkle som de vulgære. Altså egne ord for kukhode/glans, klitoris, vagina etc.

Forresten, pung og baller synes jeg er helt ok ord, på linje med pupper. Baller er kanskje ørlite granne på kanten (jeg kunne brukt "pupp" og "pung" i en samtale med mora mi, men ikke "baller". Kanskje det er det som er testen, om man kan bruke ordet når man snakker med sin mor?)

Hilsen språknerden

Anonymkode: ee453...4be

• Liker 5
Skrevet

fitte, pikk, kukk, staken, julepølsa, snabelen

AnonymBruker
Skrevet

rampehullet:)

pjeska

i dagligtale pleier jeg si  dåsa eller høna (har sett at i enkelte plasser i norge sier de dåse om jenter, det syntes jeg var litt rart)
og peisen om menns edlere deler.

for meg kjennes dette mest nøytralt og ikke seksuelt/negativ ladet.

(om hunder pleier jeg si "tisseplassen" :)

Anonymkode: 7dc41...178

AnonymBruker
Skrevet

Kaller min for Snusken på privaten når jeg snakker med meg selv (dame). er innimellom sår og kan tenke ting som : "hvordan går det med, Snusken, er du bedre ?" når jeg tar intimsjekken :) 

Eller er det rart, for ett hvert ord kan bli til et navn på kjønnsorganer og tonefallet og setningen rundt indikerer hva en snakker om. He he. Bare prøv.

Geir så at Gunn var mer enn klar og dro vippet elegant ...... ut av jeansen og.. 

Hennes..... var også i godt humør.

Anonymkode: 51df3...f0b

AnonymBruker
Skrevet

eller = ellers

og tonefallet = om tonefallet

makan... 

AnonymBruker
Skrevet

dro vippet elegant... stryk minst to .. he he

(drømmer om: kunne rette som ab )

AnonymBruker
Skrevet

Er gift med amerikaner, så her i huset går det i pussy, hoohaa, cooch. Hans er dick, cock, manmeat, little brain. Cunt eller boner er turnoff.

Anonymkode: 30f86...489

AnonymBruker
Skrevet

Skrævsylte.

Anonymkode: 4293f...b04

• Liker 1
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Tissetassen sier jeg:fnise:  og ved kåte øyeblikk sier jeg bare tissen. Typen syns det er så søtt og uskyldig. Jeg syns «skal du knulle meg i fitta?» er så vulgært. Liker det søtt og uskyldig.

Gjest MrsAvenger
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er gift med amerikaner, så her i huset går det i pussy, hoohaa, cooch. Hans er dick, cock, manmeat, little brain. Cunt eller boner er turnoff.

Anonymkode: 30f86...489

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...