Gå til innhold

Brudesvenner

Engel

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt lyst på brudepiker, men har ingen som passer i alder icon_smile.gif Men søstra mi har to gutter som vil være 4 og 2 år når vi gifter oss. Tenkte det hadde vært litt gøy om de gikk opp kirkegulvet før meg (skal gå alene). De kommer nok til å ha bunad, og blir kjempetøffe! icon_smile.gif Brudepikene pleier jo å ha blomster, men syns ikke det passer til brudesvenner. Kan de ha noe annet? Kanskje eldstemann kan bære ringene? (vi er fadderene hans) Noen som har erfaring med det? Er litt redd for at de skal slå seg vrange rett før de skal inn, men tenkte noen kan ha noe snop å friste dem med, som de vet at de får når de kommer opp til alteret. Andre tips?

Engelrosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Engel den 2002-03-06 15:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Brudesvenner bruker svennestav-corsage

I blomsterbutikken har de goooooo erfaring og sikkert masse bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bringer denne litt opp igjen! Ingen flere som har gode forslag???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal også ha to brudesvenner i vårt bryllup, og jeg må innrømme at jeg enda ikke var kommet så langt som til blomstene, men jeg la merke til at Mette-Marit's Marius bar en liten "krans" med blomster i deres bryllup. Den så litt mer 'macho' ut enn en blomsterbukett. Ellers så kan de vel ha en brystbukett, slik som forloveren har? Vet ikke helt hvordan dette gjøres med bunad, men vil tippe på at en litt tøff krans av blomster kanskje kan matche bunadene....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi hadde 3 brudepiker, som hadde minibuketter, og brudesvenn, som hadde svennestav. Jeg skar en nydelig, rett, stav av ask (livstreet i norrøn mytologi) fra skogen vår, som blomsterdekoratøren pyntet i samme stil som bukettene. Fikk mye skryt for ideen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha to brudepiker, og min egen sønn som brudesvenn. Jeg tenkte å kjøpe en liten blomsterbukett til alle tre jeg. Han er jo bare tre år, og da trenger han ikke være så macho. (...jeg tror han ville blitt litt lei seg om de to andre fikk blomster og ikke han... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei.

JEg var i bryllup med 2 brudesvenner i omtrent samme alder som dine, og de hadde en liten kurv vær med roseblader som de strødde på gulvet. Veldig søtt. Spesielt da de gikk tom halvveis opp kirkegulvet og lå på alle fire for å plukke opp igjen så de skulle ha litt hele veien! icon_smile.gif

Så det kan kanskje være lurt å ha trent litt først! Lykke til uansett hvilken løsning du velger.

[img=http://kvinneguiden.no/forum/smil/hoppe.gif]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...