Gå til innhold

Leier leilighet hos samboerens farmor og hun bare buser inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren bor i 2 etasje, mens farmoren hans bor i 3. Vi leier hos henne. 

Noe som har begynt å irritere meg er at hun bare åpner dørene når hun vil. Hun har en hund som løper inn i stua våres etter han har vært på tur. Nå i sted så ropte hun "Er det noen hjemme??" og før jeg rekker å svare så åpner hun stuedøren og ser inn. Jeg satt å spiste middag, og hunden løper inn, hopper opp i sofaen og begynner å spise fra tallerken min. Han drar dressingen utover sofaen, og jeg må begynne å vaske.

I går så lå jeg og sov, og hun banker plutselig på soveromsdøren for å fortelle meg noe. Jeg kan våkne av at hun roper "Er det noeen heeer?"
Hun kommer innom hver-eneste-dag etter hun og hunden har gått tur.  Har jeg veninner på besøk så kan hun plutselig åpne døren og bare "Ops! Så koselig dere hadde det her da, jaja kos dere!!"

Kjenner jeg er drittlei. Jeg er utrolig glad i henne, men det begynner å gå fort langt..
Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 7f64b...0b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du overreagerer ikke. Jeg hadde sagt det til henne. Kanskje hun blir sur, men det får være måte på.

Anonymkode: eb7d4...477

• Liker 12
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. I hvert fall ikke gjelder drittbikkja som ubedt spiser fra tallerken som står på bordet. WTF...!!
Dere må snakke om grenser.

Skrevet (endret)

Du får gjøre som barnebarna mine. Skriv på et ark og fest på døren(e) som du holder låst: BANK PÅ! VENT PÅ SVAR!

Endret av Arabella
  • Liker 6
Skrevet

Er det ikke mulig å låse døra ut i gangen da? Hvis det er det så lås! Hvis ikke, så gjør som Arabella skriver.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Men hvor mange tråder skal du lage om denne bestemoren? 

Anonymkode: 6d9ba...864

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Men hvor mange tråder skal du lage om denne bestemoren? 

Hæ? Jeg har aldri i mitt KG liv laget noen tråder om henne. :ler2:

TS

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Belima skrev:

Er det ikke mulig å låse døra ut i gangen da? Hvis det er det så lås! Hvis ikke, så gjør som Arabella skriver.

Nei det er ikke mulig. Døren er gammel og seig. Låsen går ikke rundt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkerhetslenke!

ser slik ut

kan kjøpes her

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i kjellerleilighet hos foreldrene til kjæresten før og de kom også bare busende inn. Dritirriterende. Vi endte med å flytte

Anonymkode: 26af4...ce6

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren bor i 2 etasje, mens farmoren hans bor i 3. Vi leier hos henne. 

Noe som har begynt å irritere meg er at hun bare åpner dørene når hun vil. Hun har en hund som løper inn i stua våres etter han har vært på tur. Nå i sted så ropte hun "Er det noen hjemme??" og før jeg rekker å svare så åpner hun stuedøren og ser inn. Jeg satt å spiste middag, og hunden løper inn, hopper opp i sofaen og begynner å spise fra tallerken min. Han drar dressingen utover sofaen, og jeg må begynne å vaske.

I går så lå jeg og sov, og hun banker plutselig på soveromsdøren for å fortelle meg noe. Jeg kan våkne av at hun roper "Er det noeen heeer?"
Hun kommer innom hver-eneste-dag etter hun og hunden har gått tur.  Har jeg veninner på besøk så kan hun plutselig åpne døren og bare "Ops! Så koselig dere hadde det her da, jaja kos dere!!"

Kjenner jeg er drittlei. Jeg er utrolig glad i henne, men det begynner å gå fort langt..
Overreagerer jeg? 

Nei, du overreagerer ikke. Her må du sette ned foten. Nå eller aldri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da skrur du bare på en krok og en hempe, så kan du sette på kroken når du vil ha fred. Hun burde ta hintet. 

Anonymkode: 8b3b7...c16

Skrevet

:fnise:

Hva sier samboeren din? 

Nei, du overreagerer ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Heng opp en sikkerhetslenke.

Anonymkode: eb7d4...477

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overreagerer jeg? 

Sett deg naken, skrevende og med fingeren i musa. Godt synlig fra døren. Da får nok pipen dn anndn låt fra bestemor😂

Anonymkode: efe54...6ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jeg har aldri i mitt KG liv laget noen tråder om henne. :ler2:

TS

Seriøst?

Da er spørsmålet: Hvor mange på KG har en slitsom svigerbestemor som de leier leilighet av?

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ooog dette er grunnen til at jeg takket nei til å flytte inn i leilighet på tomta til svigerforeldrene mine. Du må virkelig sette ned foten, uavhengig om hun blir sur eller ikke, sånn som dette fungerer ikke hun eier jo ikke folkeskikk?? og den bikkja da, jeg hadde klikka 

Anonymkode: d4add...829

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Da er spørsmålet: Hvor mange på KG har en slitsom svigerbestemor som de leier leilighet av?

1,48 %

Anonymkode: 65413...743

• Liker 2
Skrevet

Flytt. Eller få noen til å fikse låsen i døra. Antagelug trenger låsen bare å renses og smøres.

AnonymBruker
Skrevet

Lag en pinlig situasjon. F. Eks nesten naken etc

Så sier du «herregud så du skremte meg, kan du banke på neste gang?»

Anonymkode: 1d91d...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...