040605 Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Hei Jeg er ny reg. her, men har lest en del her inne og inntrykket er supert. Masse gode råd og tips å få av dere der ute. :-) Det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i kraftig og lange eføyer til en rimelig penge? Disse skal jeg bruke i dekorasjonene på bordet. De skal bre seg utover bordet på hver side av blomsterdekorasjonene. De eføyene jeg har sett hittil er bare slike som man kjøper for å ha i blomsterpotter i vinduet. Hva med event. å kjøpe falske? Hva syns dere om det? Mvh.
Miori Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Det her lurer faktisk jeg litt på også.. Kan jo hende jeg finner på å lage dekrasjoner til lokalet og kirken selv. Men jeg vil ha ekte eføy, ikke falske.. Har ikke sett noen falske som er fine :-( Hvilke andre blomster skal du bruke da??? Er ny her selv, men kan love deg at her lærer du mye :-)
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Kanskje du kan få avleggere av noen? Ellers, mange kunstige som ser veldig ekte ut.
Miori Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Kanskje du kan få avleggere av noen? Ellers, mange kunstige som ser veldig ekte ut. Du vet ikke hvor man kan få tak i disse eføyene som ser ekte ut og er falske? :-) Jeg har ikke sett dem se...
040605 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2005 har gitt beskjed til alle kjente osv. om at hvis de kjenner noen som har eføy i hagen så spørr om jeg kan få litt. De skal vist være mye kraftigere og finere i fargene enn de eføyene man har inne. Dekorasjonene på bordene blir 3 kalla som stikkes i midten av en oasis, som settes på ett fat (som ikke skal syns). Resten av oasisen dekkes med hvite rose hoder. Ut av disse dekorasjonene skal det stikke masse eføy som brer seg utover bordet. Har bestilt 3 bøtter med hvite roser til 150 kr stk. 2 sort, men det gjør ingenting da vi ikke skal bruke stilkene og det er som regel dem det er noe galt med. Mvh.
Tusenfryd Skrevet 15. februar 2005 #6 Skrevet 15. februar 2005 Vi brukte ekte. Anbefaler det ikke. Her vi bor, vokser det ikke vilt og vi måtte kjøpe. Det kostet altfor mye pæng og var lite, slitent og gjorde svært lite av seg. Skulle gjerne gjort det igjen - med kunstige. det finnes så mange fine som ingen vil stille spørsmål ved en gang om de er ekte eller kunstige.
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #7 Skrevet 15. februar 2005 Du kan komma å henta oss meg..... Har hagen full av eføy......
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Vi brukte falske og de var kjempeflotte :-)
040605 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2005 Ei som jobber i blomsterbutikken her hos oss sa at på Ikea har de slike mørkegrønne og kraftige eføyer til en rimelig penge (ekte). Ringte inn og hørte, men de var tomme, men ville snart få inn igjen. Hun sa også at hvis hun skulle bestille slik eføy til meg ville det komme til å koste en del. Skal ringe til Ikea om ett par uker igjen for å høre. Ellers har jeg funnet ut at de har veldig rimelig falsk eføy i Ellos katalogen. Mvh.
anyvold Skrevet 17. februar 2005 #13 Skrevet 17. februar 2005 Hvor har dere andre som brukte falsk eføy handlet??
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Det var mamma som kjøpte dem, men jeg mener hun kjøpte dem på Tilbords
Miori Skrevet 17. februar 2005 #15 Skrevet 17. februar 2005 Nå er jeg overbevist om at jeg må bruke falsk eføy. Om jeg skal gjøre det selv da. Hvis ikke får blomsterbutikken bestemme :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #17 Skrevet 18. februar 2005 De ha falsk eføy på panduro. Bor du langt fra en panduro butikk, bestill på nettet!
majan Skrevet 19. februar 2005 #18 Skrevet 19. februar 2005 Hmm jeg hadde brukt ekte eføy jeg da, men nå jobber jeg i blomsterbutikk selv så jeg er litt mot alt det falske i blomster. Men det er jo en smakssak
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #19 Skrevet 19. februar 2005 Vi hadde ekte eføy på bordet -kjøpt i blomsterbutikk - og syntes det var veldig fint. Var ikke spesielt dyrt å kjøpe og visnet heller ikke i løpet av kvelden. 2004-brud
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #20 Skrevet 19. februar 2005 Vi fikk plukke i hagen til noen vi kjenner, og det ble kjempefint. Jeg ville ikke brukt bare falske, men kan kanskje være fint å blande?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå