AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg blir så lei meg når jeg leser de fleste svarene på spørsmål som stilles her inne. Hva er det som gjør at noen av dere får dere til å spy ut eder og galle til folk som ber om hjelp. Jeg har flere ganger ikke kommentert saker fordi det blir skrevet så mye stygt at TS allerede har kuttet ut å lese de svarene som måtte komme. Er det rart verden går til helvete når vi ikke kan gi hverandre litt nestekjærlighet. Ja, jeg vet at noen tråder er bare tull, men de fleste er ikke det. Noen som har en kommentar ? Anonymkode: 8616b...c0a 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Kommer an på hva du spør om Noen ganger vitner spørsmålene på kg om en person eom er slem og ond mot mennesker i livet sitt Anonymkode: 77a26...26a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Har du noen eksempel på slike svar ? Anonymkode: a85b2...f88 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Ja, det er sant. Men de som da spør om saker hvor en eller flere tror at dette må være tull, så utvikler det seg fort til å bli en tirade av møkk. De siste to dagene har jeg sett 2 stk slette tråden sin fordi de får så mye dritt tilbake. Det er ikke bra. Noen som har startet tråden slutter også å lese de innlegg som kommer fordi de er usaklige og negative. Anonymkode: 8616b...c0a 1
Fru Uperfekt Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så lei meg når jeg leser de fleste svarene på spørsmål som stilles her inne. Hva er det som gjør at noen av dere får dere til å spy ut eder og galle til folk som ber om hjelp. Jeg har flere ganger ikke kommentert saker fordi det blir skrevet så mye stygt at TS allerede har kuttet ut å lese de svarene som måtte komme. Er det rart verden går til helvete når vi ikke kan gi hverandre litt nestekjærlighet. Ja, jeg vet at noen tråder er bare tull, men de fleste er ikke det. Noen som har en kommentar ? Anonymkode: 8616b...c0a Har du eksempler? Eller er det bare synsing fra din side...? 3
Gjest N-Nøff Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Det kommer an på. Det kan være at du misforstår humor.
SoWhat? Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Trist når noen trenger hjelp fordi de sliter. Har sett noen bedritne svar her. Når det gjelder ironi eller sarkasme kan det passe nå og da. Her er et sammensurium av forskjellige mennesker. Godt med humor og litt sarkasme når de som skriver innlegg trenger å få landet litt. Er mye rart her også.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 Jeg tror ikke dette forumet hadde overlevd at alle bare skulle være grei og forståelsesfull hele tiden, Da hadde nok ærligheten også falt vekk. Syns jeg ser det for meg: "Åhhh stakkars deg, så grusomt for deg at du måtte dumpe kjæresten din fordi han lå med en annen dame! Du fortjener så mye bedre er sikkert en helt fantastisk dame selv om du aldri lå med kjæresten din og tvang han til å gå med skjørt. Du finner nok en annen som respekteeeeerer deg skal du se. Masse fisker i havet vet du! Aldri for sent å finne kjærligheten. Puss, puss!". Anonymkode: 7e16f...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Mistenker at dere som aldri ser slike ondskapsfulle svar skriver dem selv? Jeg blir fortsatt sjokkert etter å ha vært her et par år. Jeg rapporterer også, og det blir ryddet. Så rapportèr, ts, og skriv i kommentaren hvorfor du reagerer. Anonymkode: c0af5...0fe 6
puppi Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Nå sytes jeg du syter og klager helt unødvendig her, TS. Din dustemikkel. Greit nok at det kommer noen sure oppstøt nå og da, det er vel ikke til å unngå ett sted der så mange mennesker samles. Men stort sett er heldigvis de fleste svarene som kommer her, saklige, balanserte og redelige. Du har kanskje en tendens til å se veldig mørkt på ting? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 6 timer siden, puppi skrev: Nå sytes jeg du syter og klager helt unødvendig her, TS. Din dustemikkel. Greit nok at det kommer noen sure oppstøt nå og da, det er vel ikke til å unngå ett sted der så mange mennesker samles. Men stort sett er heldigvis de fleste svarene som kommer her, saklige, balanserte og redelige. Du har kanskje en tendens til å se veldig mørkt på ting? Jepp, Enig ! Legger du noe ut på en diskusjonsside må du tåle å få svar du ikke liker. Har du ikke mage til å tåle såpass, får du la være. Anonymkode: a836b...c58 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 6 hours ago, puppi said: Nå sytes jeg du syter og klager helt unødvendig her, TS. Din dustemikkel. Greit nok at det kommer noen sure oppstøt nå og da, det er vel ikke til å unngå ett sted der så mange mennesker samles. Men stort sett er heldigvis de fleste svarene som kommer her, saklige, balanserte og redelige. Du har kanskje en tendens til å se veldig mørkt på ting? 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jepp, Enig ! Legger du noe ut på en diskusjonsside må du tåle å få svar du ikke liker. Har du ikke mage til å tåle såpass, får du la være. Anonymkode: a836b...c58 Det er helt greit å få svar man ikke liker. Å få svar som er ondsinnede, og at folk oppfører seg fiendtlig og respektløst skal man derimot ikke akseptere. Det er det som adresseres. Ikke snakk om andre ting! Anonymkode: 96d2d...a82 4
Peaches Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 Vi har forskjellige personligheter. Noen har sterke meninger, noen skriver ting i sinne eller frustrasjon som de egentlig ikke mener, mens andre prøver bare å være morsomme. Hvis man tar seg nær av noe som er skrevet på nett, bør man vel kanskje skjerme seg og logge av. Jeg liker folk som har guts til å si hva de faktisk mener, og som gir et ærlig svar tilbake. Vi må tørre å diskutere! Forøvrig er ikke drapstrusler eller trusler generelt noe jeg synes man skal tolerere, hvis det var det du siktet til.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #14 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, Peaches skrev: Vi har forskjellige personligheter. Noen har sterke meninger, noen skriver ting i sinne eller frustrasjon som de egentlig ikke mener, mens andre prøver bare å være morsomme. Hvis man tar seg nær av noe som er skrevet på nett, bør man vel kanskje skjerme seg og logge av. Jeg liker folk som har guts til å si hva de faktisk mener, og som gir et ærlig svar tilbake. Vi må tørre å diskutere! Forøvrig er ikke drapstrusler eller trusler generelt noe jeg synes man skal tolerere, hvis det var det du siktet til. Amen to that !! Anonymkode: a836b...c58
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #15 Skrevet 9. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistenker at dere som aldri ser slike ondskapsfulle svar skriver dem selv? Jeg blir fortsatt sjokkert etter å ha vært her et par år. Jeg rapporterer også, og det blir ryddet. Så rapportèr, ts, og skriv i kommentaren hvorfor du reagerer. Anonymkode: c0af5...0fe Du får komme med eksempler og ikke bare generalisere Anonymkode: 93d80...564
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #16 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, Peaches skrev: Vi har forskjellige personligheter. Noen har sterke meninger, noen skriver ting i sinne eller frustrasjon som de egentlig ikke mener, mens andre prøver bare å være morsomme. Hvis man tar seg nær av noe som er skrevet på nett, bør man vel kanskje skjerme seg og logge av. Jeg liker folk som har guts til å si hva de faktisk mener, og som gir et ærlig svar tilbake. Vi må tørre å diskutere! Forøvrig er ikke drapstrusler eller trusler generelt noe jeg synes man skal tolerere, hvis det var det du siktet til. Enig i det Anonymkode: 93d80...564
OPIgirl Skrevet 9. mars 2018 #17 Skrevet 9. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva du spør om Noen ganger vitner spørsmålene på kg om en person eom er slem og ond mot mennesker i livet sitt Anonymkode: 77a26...26a Og da bør Du heve deg over det og fremstå som ett bedre menneske, uten å slenge dritt tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #18 Skrevet 9. mars 2018 Jeg er lei svart -hvitt tankegangen her. Og så er jeg temmelig lei 35+-40+ kvinner som kommer med de såkalte erfaringene sine. Som om alt som gikk galt for dem må gjøre det for andre og. Anonymkode: 70433...201
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #19 Skrevet 9. mars 2018 4 hours ago, Peaches said: Vi har forskjellige personligheter. Noen har sterke meninger, noen skriver ting i sinne eller frustrasjon som de egentlig ikke mener, mens andre prøver bare å være morsomme. Hvis man tar seg nær av noe som er skrevet på nett, bør man vel kanskje skjerme seg og logge av. Jeg liker folk som har guts til å si hva de faktisk mener, og som gir et ærlig svar tilbake. Vi må tørre å diskutere! Forøvrig er ikke drapstrusler eller trusler generelt noe jeg synes man skal tolerere, hvis det var det du siktet til. Det der er et forsøk på å rettferdiggjøre bedriten oppførsel og manglende folkeskikk. At man skriver på nett er ikke et fripass for å oppføre seg respektløst. Man kan helt fint diskutere, gjerne med litt høy temperatur også, men man må oppføre seg skikkelig. Det handler ikke om å ikke tørre å diskutere, og det vet dere nok godt selv. Skjerp dere! Anonymkode: 96d2d...a82 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #20 Skrevet 9. mars 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Jepp, Enig ! Legger du noe ut på en diskusjonsside må du tåle å få svar du ikke liker. Har du ikke mage til å tåle såpass, får du la være. Anonymkode: a836b...c58 Ok, bra du tåler det da. Se på f.ex. denne tråden, TS har forsvunnet og tråden er ryddet flere ganger for krenkende innhold. Men dette skal man altså bare tåle ifølge deg: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1175790-han-forstår-ikke-at-jeg-er-syk-og-veldig-sliten/ Anonymkode: c0af5...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå