AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg er overvektig, men meldte meg inn i et treningssenter for å komme i form. Det var ikke en bra opplevelse. Jeg opplevde å bli stirra på, sett ned på og til og med tatt bilde av! Altså, kan noen forklare meg: hva er vitsen med å mobbe en overvektig person som har tatt et valg om å begynne å trene? Hva er det folk vil oppnå? Anonymkode: 8228f...af3 4
Citha Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Skjønner det ikke. Det er jo litt som å være sulten, også dra på restaurant. Du drar dit for å få noe du trenger... 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 De har ett problem med seg selv, det er greia. Neste gang syns jeg du skal gå bort til vedkommende å spørre: Unnskyld kjenner jeg deg? Det er noe kjent med deg, og jeg ser at du ser på meg. Eller om du syns det er bedre så kan du gjøre det samme tilbake, ta ett bilde... Kanskje vil det gå opp ett lys for vedkommende?? Uansett, jeg syns du er tøff! Stå på videre. Klem fra meg til deg Anonymkode: 2e366...9fd 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Da tror jeg du har vært maks uheldig med treningssenteret ditt. De fleste treningssentre er nok ikke slik, og har medlemmer i alle aldre og alle fasonger uten at noen bryr seg med det. Vet ikke helt hva jeg ville gjort, men om det er et helt trasig miljø på dette treningssenteret hadde jeg tatt kontakt med ledelsen og snakket med dem. Om det fortsetter, byttet til et annet senter. Men uansett, ikke gi opp treningen. Ikke la noen stoppe deg i din rett til å komme i form. Anonymkode: 7ea6b...ca3 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Er du sikker på at det var deg de stirret på da? Og Ossen vet du at de tok bilde? De færreste tar bilde av andre åpenlyst. Jeg ville aldri tenkt noe negativt om jeg så en overvektig person på treningssenter. Syntes du er flink som tar grep, og for all del ikke la dette stoppe deg! Gå og tren med hevet hodet. Det er de det er noe falt med og ikke deg. Anonymkode: 4e321...b0b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Om du er et menneske som skiller deg ut vil du alltid få uønsket oppmerksomhet. Men du må veie det mot verdiene og målene dine. Noen ganger er det hardt og trist å være alene, men du vet ialfall at du jobber mot noe godt og at det er du som har rett Anonymkode: acf64...78f 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Der jeg trener er det folk i alle størrelser og folk er opptatt med sitt. Jeg ville tatt kontakt med senteret, forklart hva som skjedde, be dem annullere abonnementet og finn deg et annet senter. Anonymkode: 9a7eb...5cf
Elektra's Complex Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Har trent på flere sentre og aldri lagt merke til noen særlig uønsket oppmerksomhet mot feite folk. Noen drittsekker finner man alltids, men de er i fåtall. Etter det jeg har sett er nordmenn enten veldig hyggelige eller fullstendig asosiale på trening! Så hvis ikke du innbiller deg ting har du nok vært maks uheldig med senteret ditt. Jeg ville prøvd et par ganger til hvis jeg var deg, og hvis det faktisk er et problem på senteret burde du si i fra til ledelsen og få annulert medlemsskapet. Kudos til deg for å ha begynt å trene! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå