AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Hvis han vil så kan han gå. Hvis ikke så går han ikke. Anonymkode: 0e8bd...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Jeg synes han skal gå for å vise sin støtte og sympati til klassekameraten. Det kan gjøre det litt enklere for klassekameraten å komme tilbake på skolen også. Hva sier sønnen din? Anonymkode: ab282...cd2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Jeg mistet en forelder da jeg gikk på barneskolen, og jeg ville ikke likt det om klassekamerater dukket opp i begravelsen. Ville ha skolen som "fristed" der det ikke ble snakket om dødsfallet. Anonymkode: f4831...62a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Er ikke en åttendeklassing fjorten år eller noe sånt? Da synes jeg man skal velge selv om man vil i begravelse. Synes vel egentlig man skal velge det selv uansett. Det er jo bare en seremoni. Affekt og engasjement trenger ikke ha noe med seremonielt oppmøte å gjøre. Anonymkode: 3531a...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå