Gå til innhold

Har du erfaring med Ryenberget skole i Oslo???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med Ryenberget skole i Oslo?? Hvordan er det å starte som 4 klassing der, er det et åpent eller lukket miljø??Hvordan er lese og skrive opplæringen, kan de romme de som strever litt?? Hvordan er lærertettheten? Tenker på skolebytte for barnet mitt, da jeg opplever at skolen ikke klarer hjelp oss. Er helt desperat og forsøker se på alle mulige løsninger. 

Anonymkode: 92fc7...55d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en helt ok skole. Ljan skole er veldig bra, anbefales sterkt!

Anonymkode: e821f...93f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfaring med Ryenberget skole i Oslo?? Hvordan er det å starte som 4 klassing der, er det et åpent eller lukket miljø??Hvordan er lese og skrive opplæringen, kan de romme de som strever litt?? Hvordan er lærertettheten? Tenker på skolebytte for barnet mitt, da jeg opplever at skolen ikke klarer hjelp oss. Er helt desperat og forsøker se på alle mulige løsninger. 

Anonymkode: 92fc7...55d

Generelt for privatskoler er tendensen at det fyller seg opp med "barn som strever litt" oppover i klassene. Det klassiske er at man prøver nærskolen først, og så fungerer ikke den for "barn som strever litt" og da prøver foreldrene seg på nærmeste privatskoler håp om at det skal fikse problemet. 

Resultatet er at det blir veldig mange barn med utfordringer oppover i klassene. Jeg har selv barna mine på en privat skole og det var et helt vanlig klassemiljø frem til ca 4 klasse, da raste det inn med barn som ikke tilpasset seg den offentlige skolen så bra og halve klassen hadde "utfordringer". 

Anonymkode: 77702...375

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...