AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 jeg har vært sammen med kjæresten i 1 års tid, og i den siste tiden (enn 6 mnd tid), jeg har flere ganger prøvd å få til litt esprimentering i senga-uten hell, og har også tatt opp flere ganger at jeg synes sexen er kjedelig, og jeg trenger forplay og ikke bare rett på- og det må begynne å trene på å gjere når vi har sex. her om dagen hadde vi sex, og når jeg sier at nei jeg er ikke klar enda, jeg vil at du skal fingre meg, han fingret meg halv dårlig i 2-3 min, og ikke tok til seg når jeg prøve å fortelle han hvordan han skal fingre meg og samtidig maste om å kjøre på, typ tenk om jeg blir slapp. Dagen etterpå lså tok jeg det at jeg synes sexen er dårlig, men jeg elsket han og fortsatt ville være sammen, men at sexen har blitt så dårlig at jeg ike har lyst på sex elngre (noe er sant, det er sjelden jeg har lyst, da jeg vet forplay og akten er ferdig på 5-10 min. Han begynte å si at han reagerte på at det maset om at jeg ville at jeg ville fingre han, jeg fortsatte at det er det jeg trenger i senga for å ha lyst til å ha sex og god sex. Jeg sa at hvis du er bekymret på at han skal bli slapp så for du begynne på vigraen. Er så lei at han er enig, men gjør aldri noe med det, og den kvelden ble skikkelig irritert i senga, da ikke var noe effort på hva jeg ville i senga, og at jeg skal ha det bra senga-bare mass på å kjøre på etter 2-3 min halv dårlig fingring. Jeg vurdere neste gang at jeg bare kommer til å resie meg opp og da på meg klærene, og si hvis du ikke bryr deg om hvordan jeg har det i senga, kan like så dropp sexen.. Frustrert, jeg savner god sex! Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: jeg har vært sammen med kjæresten i 1 års tid, og i den siste tiden (enn 6 mnd tid), jeg har flere ganger prøvd å få til litt esprimentering i senga-uten hell, og har også tatt opp flere ganger at jeg synes sexen er kjedelig, og jeg trenger forplay og ikke bare rett på- og det må begynne å trene på å gjere når vi har sex. her om dagen hadde vi sex, og når jeg sier at nei jeg er ikke klar enda, jeg vil at du skal fingre meg, han fingret meg halv dårlig i 2-3 min, og ikke tok til seg når jeg prøve å fortelle han hvordan han skal fingre meg og samtidig maste om å kjøre på, typ tenk om jeg blir slapp. Dagen etterpå lså tok jeg det at jeg synes sexen er dårlig, men jeg elsket han og fortsatt ville være sammen, men at sexen har blitt så dårlig at jeg ike har lyst på sex elngre (noe er sant, det er sjelden jeg har lyst, da jeg vet forplay og akten er ferdig på 5-10 min. Han begynte å si at han reagerte på at det maset om at jeg ville at jeg ville fingre han, jeg fortsatte at det er det jeg trenger i senga for å ha lyst til å ha sex og god sex. Jeg sa at hvis du er bekymret på at han skal bli slapp så for du begynne på vigraen IGJEN. Er så lei at han er enig, men gjør aldri noe med det, og den kvelden ble skikkelig irritert i senga, da ikke var noe effort på hva jeg ville i senga, og at jeg skal ha det bra senga-bare mass på å kjøre på etter 2-3 min halv dårlig fingring. Jeg vurdere neste gang at jeg bare kommer til å resie meg opp og da på meg klærene, og si hvis du ikke bryr deg om hvordan jeg har det i senga, kan like så dropp sexen.. Frustrert, jeg savner god sex! Anonymkode: 49fe6...bb9 Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Dere er ikke seksuelt kompatible i det hele tatt. Og dere kan ikke kommunisere heller. Tror ikke dette har store sjangser for å funke, dessverre. Anonymkode: 44fb7...4e8 9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Dere er ikke seksuelt kompatible i det hele tatt. Og dere kan ikke kommunisere heller. Tror ikke dette har store sjangser for å funke, dessverre. Anonymkode: 44fb7...4e8 Jeg tror han er uerfaren. men jeg virkelgi lyst å være sammen med han, og jobbe mot det å ha et bra sex liv, det skjer ikke over natten, verken jeg eller han er veldig seksuelle, men jeg trenger mer, og blir frustrert over den lille viljen om å prøve. Jeg tror også jeg kanskje må lære han opp litt da han ikke er flink til å sleike og fingre, som gjerne går ned/fingrer til jeg blir våt eller begynner stønne litt- jeg gjorde det i begynnelsen for å vise at nå gjør du det riktig, det har jeg begynt å slutte med, for da går han opp med en gang å skal kjøre på-det gjør han også med en gang je blir litt våt.. Anonymkode: 49fe6...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror han er uerfaren. men jeg virkelgi lyst å være sammen med han, og jobbe mot det å ha et bra sex liv, det skjer ikke over natten, verken jeg eller han er veldig seksuelle, men jeg trenger mer, og blir frustrert over den lille viljen om å prøve. Jeg tror også jeg kanskje må lære han opp litt da han ikke er flink til å sleike og fingre, som gjerne går ned/fingrer til jeg blir våt eller begynner stønne litt- jeg gjorde det i begynnelsen for å vise at nå gjør du det riktig, det har jeg begynt å slutte med, for da går han opp med en gang å skal kjøre på-det gjør han også med en gang je blir litt våt.. Anonymkode: 49fe6...bb9 Har sluttet med det for flere mnd sidem. Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han er uerfaren. men jeg virkelgi lyst å være sammen med han, og jobbe mot det å ha et bra sex liv, det skjer ikke over natten, verken jeg eller han er veldig seksuelle, men jeg trenger mer, og blir frustrert over den lille viljen om å prøve. Jeg tror også jeg kanskje må lære han opp litt da han ikke er flink til å sleike og fingre, som gjerne går ned/fingrer til jeg blir våt eller begynner stønne litt- jeg gjorde det i begynnelsen for å vise at nå gjør du det riktig, det har jeg begynt å slutte med, for da går han opp med en gang å skal kjøre på-det gjør han også med en gang je blir litt våt.. Anonymkode: 49fe6...bb9 At han er uerfaren kunne du jobbet videre med. At han ikke VIL, det kan du ikke jobbe med. Anonymkode: 44fb7...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: At han er uerfaren kunne du jobbet videre med. At han ikke VIL, det kan du ikke jobbe med. Anonymkode: 44fb7...4e8 Det er sant,prøvd flere ganger om vise han hvordan han skal fingre, jeg vet det er han, men kanskje det bare er han? Jeg føler jeg gitt beskjed om det, men jeg har oggså "gitt" meg, og det driver jeg å tenker jeg ikke skal gjøre mer, når han ikke gidder, så tenker jeg at skal bare reise meg opp, og ta på meg klærene, og si "gidder du ikke å lenge inn noe effort i senga, for at jeg skal ha det bra, kan vi like godt bare dropp å ha sex", kanskje det kan få han til å skjerpe seg? Da vet han at ikke får sex hvis han ikke gidder. Anonymkode: 49fe6...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Men, jeg synes ikke tonen din er noe hyggelig, heller. Måten dere snakker med hverandre på høres totalt avtennende ut. Det blir ikke stemning av å måtte presse seg til sex på den måten du vil. Anonymkode: 44fb7...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sant,prøvd flere ganger om vise han hvordan han skal fingre, jeg vet det er han, men kanskje det bare er han? Jeg føler jeg gitt beskjed om det, men jeg har oggså "gitt" meg, og det driver jeg å tenker jeg ikke skal gjøre mer, når han ikke gidder, så tenker jeg at skal bare reise meg opp, og ta på meg klærene, og si "gidder du ikke å lenge inn noe effort i senga, for at jeg skal ha det bra, kan vi like godt bare dropp å ha sex", kanskje det kan få han til å skjerpe seg? Da vet han at ikke får sex hvis han ikke gidder. Anonymkode: 49fe6...bb9 jeg gidder faktisk ikke lengre at forplayen og sexen er ferdig på 5-10 min.. Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #10 Skrevet 8. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Men, jeg synes ikke tonen din er noe hyggelig, heller. Måten dere snakker med hverandre på høres totalt avtennende ut. Det blir ikke stemning av å måtte presse seg til sex på den måten du vil. Anonymkode: 44fb7...4e8 Du skjønner at dette er en tråd hvor jeg lufter ut tankene mine, og det er ikke alt som har skjedd som står her, og noe er forenkelt for at det ikke skal bli for mye informasjon, og ting blir ikke sagt like direkte og heller ikke på den samme måten.. Anonymkode: 49fe6...bb9 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #11 Skrevet 8. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Du skjønner at dette er en tråd hvor jeg lufter ut tankene mine, og det er ikke alt som har skjedd som står her, og noe er forenkelt for at det ikke skal bli for mye informasjon, og ting blir ikke sagt like direkte og heller ikke på den samme måten.. Anonymkode: 49fe6...bb9 "på samme måte Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #12 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men, jeg synes ikke tonen din er noe hyggelig, heller. Måten dere snakker med hverandre på høres totalt avtennende ut. Det blir ikke stemning av å måtte presse seg til sex på den måten du vil. Anonymkode: 44fb7...4e8 Og hvorfor skal jeg ha sex med han i 5 minutter, når jeg ikke har lyst og det ikke gir meg noe som helst lengre? Anonymkode: 49fe6...bb9 4
tingeling Skrevet 8. mars 2018 #13 Skrevet 8. mars 2018 Hva om du snakker ordentlig med ham, ikke når dere skal ha sex, men når dere begge to har Ok blodsukker og er mentalt tilstede. Og så forklarer du for ham at for å kunne ha glede av sex så trenger du A/B og C. Spør også hva han setter pris på. Så blir dere enige om å ikke ha samleie på en måned. Kun annen sex. Samleie er forbudt. Dvs at det ikke spiller noen rolle om han blir slapp. Hva han blir det så blir han det, dere kan kose likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 Du skal absolutt ikke gjøre noe du ikke har lyst til. Men det er ganske tydelig at dere har gått i vranglås her begge to. Sex skal være morsomt, sexy og nært, ikke et sted for konflikter og oppgitthet. Har man problemer med sexen er det lurt å snakke om det en gang man ikke er i senga og forklare på en skikkelig måte. Men det virker jo ikke som han er spesielt interessert heller. Så jeg står ved det, dere er ikke kompatible. Anonymkode: 44fb7...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #15 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor skal jeg ha sex med han i 5 minutter, når jeg ikke har lyst og det ikke gir meg noe som helst lengre? Anonymkode: 49fe6...bb9 Da må du få.han mer interessert og kåt?! Hva gjør du for han under vorspielet? Det skal gå begge veier, ikke kun dreie seg om deg. Anonymkode: a5b4f...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du skal absolutt ikke gjøre noe du ikke har lyst til. Men det er ganske tydelig at dere har gått i vranglås her begge to. Sex skal være morsomt, sexy og nært, ikke et sted for konflikter og oppgitthet. Har man problemer med sexen er det lurt å snakke om det en gang man ikke er i senga og forklare på en skikkelig måte. Men det virker jo ikke som han er spesielt interessert heller. Så jeg står ved det, dere er ikke kompatible. Anonymkode: 44fb7...4e8 Hatt plikt sex med han så mange ganger, flere ganger i uken.. Og jeg lager ikke noe styr med han, men jeg ble skikkelig skuffa over oppførselen hans den kvelden, når han ikke gadd for sånn har ikke vært før... eller jo men ikke riktig så ille, og det virket han ikke brydde seg om min glede.. Jeg tok opp dette på en fin måte, vi kysset hverandre og sa ay vi elsket hverdandre, og han er enig, men så skjer det ikke noe.. Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #17 Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da må du få.han mer interessert og kåt?! Hva gjør du for han under vorspielet? Det skal gå begge veier, ikke kun dreie seg om deg. Anonymkode: a5b4f...fcb Selvfølgelig jeg ligger ikke der som en dau mus... Anonymkode: 49fe6...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #18 Skrevet 8. mars 2018 5 minutter siden, tingeling said: Hva om du snakker ordentlig med ham, ikke når dere skal ha sex, men når dere begge to har Ok blodsukker og er mentalt tilstede. Og så forklarer du for ham at for å kunne ha glede av sex så trenger du A/B og C. Spør også hva han setter pris på. Så blir dere enige om å ikke ha samleie på en måned. Kun annen sex. Samleie er forbudt. Dvs at det ikke spiller noen rolle om han blir slapp. Hva han blir det så blir han det, dere kan kose likevel. Godt forslag. Anonymkode: 49fe6...bb9
I Grosny Skrevet 8. mars 2018 #19 Skrevet 8. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har vært sammen med kjæresten i 1 års tid, og i den siste tiden (enn 6 mnd tid), jeg har flere ganger prøvd å få til litt esprimentering i senga-uten hell, og har også tatt opp flere ganger at jeg synes sexen er kjedelig, og jeg trenger forplay og ikke bare rett på- og det må begynne å trene på å gjere når vi har sex. her om dagen hadde vi sex, og når jeg sier at nei jeg er ikke klar enda, jeg vil at du skal fingre meg, han fingret meg halv dårlig i 2-3 min, og ikke tok til seg når jeg prøve å fortelle han hvordan han skal fingre meg og samtidig maste om å kjøre på, typ tenk om jeg blir slapp. Dagen etterpå lså tok jeg det at jeg synes sexen er dårlig, men jeg elsket han og fortsatt ville være sammen, men at sexen har blitt så dårlig at jeg ike har lyst på sex elngre (noe er sant, det er sjelden jeg har lyst, da jeg vet forplay og akten er ferdig på 5-10 min. Han begynte å si at han reagerte på at det maset om at jeg ville at jeg ville fingre han, jeg fortsatte at det er det jeg trenger i senga for å ha lyst til å ha sex og god sex. Jeg sa at hvis du er bekymret på at han skal bli slapp så for du begynne på vigraen. Er så lei at han er enig, men gjør aldri noe med det, og den kvelden ble skikkelig irritert i senga, da ikke var noe effort på hva jeg ville i senga, og at jeg skal ha det bra senga-bare mass på å kjøre på etter 2-3 min halv dårlig fingring. Jeg vurdere neste gang at jeg bare kommer til å resie meg opp og da på meg klærene, og si hvis du ikke bryr deg om hvordan jeg har det i senga, kan like så dropp sexen.. Frustrert, jeg savner god sex! Anonymkode: 49fe6...bb9 Hva med andre typer forspill. Dans lenge , tett og grådig. Kline lenge mens dere grådig tar på hverandre,... ..
Linaa Skrevet 8. mars 2018 #20 Skrevet 8. mars 2018 Hva med å teste 69? Da har han god tilgang til ditt underliv der kan slikke og eller fingre og du tilgang til hans utstyr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå