AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg kjøpte et plagg fra H&M i går, men ville ikke ha det allikevel så jeg gikk tilbake (samme dag) og returnerte varen. Men jeg sjekket kontoen min i dag, og jeg har ikke fått pengene mine tilbake ennå. Tar det lang tid før jeg får pengene tilbake eller er det blitt gjort en feil? Anonymkode: 4a808...097
Gjest Cocosa Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 (endret) Visste ikke at HM hadde retur på konto, men uansett vil det ta noen dager før dette vises. Overføringer tar tid, selv i en høyteknologisk verden. Endret 8. mars 2018 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Ja, det kan nok ta en stund. De bruker av og til å oppgi tid på nettsiden feks, men vet at det godt kan ta noen uker. Anonymkode: 3f525...3ba
Gjest brontosaurus Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Det har brukt å ta 4 dager til meg når jeg har returnert i butikk. Da har jeg returnert varer kjøpt på nettbutikk, hvis det har noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå