Gå til innhold

Kan noen komme med innspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har møtt en fyr i 3-4 mnd. Ting er komplisert. Blant annet er han separert og ikke skilt før om 6 mnd. Han bor i samme hus som eksen, og jeg synes det er merkelig at han ikke flyttet ut. Eksen kan jo i det miste finne en ny leieboer til de en dag får solgt huset. Grunnen til at han ikke flyttet ut umiddelbart var fordi hun ikke har råd per dags dato. Andre ting er også komplisert, blant annet står han oppført som far til et barn som ikke er hans og det kreves en DNA test for å motbevise farskapet, vet ikke om det har gått gjennom. De har felles barn sammen. Jeg vet heller ikke eksakt når han tenker å flytte ut, men jeg er enig om at denne løsningen er fin dersom begge parter er 100% single etter brudd. 

På et tidspunkt sa han at han ikke ville rushe inn i noe! Dette gjorde meg også usikker.. Tenkte da at jeg kanskje kun er sex og rebound. 

Jeg trengte en tenkepause på noen uker mens han jobbet og svarte ikke like mye på meldinger av han.. Trakk meg litt unna. Så var jeg ærlig om at jeg ikke var komfortabel med hele greia og jeg sa at vi ikke kan bli noe mer seriøse enn dette så lenge situasjonen er som den er. 

Så ble han lei seg og sa vi aldri hadde prøvd nok. Jeg fikk dårlig samvittighet og sa vi kunne prøve litt videre, men ta det ekstremt med ro. Vi har lik humor, jeg føler meg komfortabel med han og mye stemmer sånn sett. Men så alt det andre, er det virkelig verdt å fortsette når ting er så rotete for hans del? Skal jeg vente 6-8 mnd før jeg kan innlede noe som helst med han? Jeg liker han, men er redd for å bli såret og har derfor trekt meg litt tilbake. 

Endret av Poppeloppane
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempevanskelig det der,har nettopp gått på en lignende kjempesmell og skulle ønskt jeg aldri aldri involverte meg i han for dette er for vondt!!

Anonymkode: 82fdd...db6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror mange har brent seg på en lignende situasjon. Det er veldig mange faktorer her som kompliserer alt, og som gjør at du ikke vil kunne regne med han 100% som "din" på evigheter. Her blir du nok dessverre såret... Jeg hadde trukket meg helt ut og gått videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...