AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 En god venn av meg fikk tilbud om tre forskjellige stillinger etter et jobbintervju. Hun valgt å se nærmere på to av dem, og var i møte med sjefene som prøve å rekrutere henne. Vennen min avlyser dermed flere intervjuer, og takker nei til videreutdanning fordi hun vil takke ja til en av disse stillingene. Pluselig får hun beskjed om at tilbudet er trukket tilbake. Er dette greit? Er dette lov? Nå står hun på bar bakke fordi søknadsfrister har gått ut og hun har takket nei til videreutdanning. Svaret var kun at ved nærmere gjennomgang hadde de ikke behov for flere ansatte. Anonymkode: 19853...8b8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En god venn av meg fikk tilbud om tre forskjellige stillinger etter et jobbintervju. Hun valgt å se nærmere på to av dem, og var i møte med sjefene som prøve å rekrutere henne. Vennen min avlyser dermed flere intervjuer, og takker nei til videreutdanning fordi hun vil takke ja til en av disse stillingene. Pluselig får hun beskjed om at tilbudet er trukket tilbake. Er dette greit? Er dette lov? Nå står hun på bar bakke fordi søknadsfrister har gått ut og hun har takket nei til videreutdanning. Svaret var kun at ved nærmere gjennomgang hadde de ikke behov for flere ansatte. Anonymkode: 19853...8b8 *var i møte med sjefene som ønsket å rekrutere henne Anonymkode: 19853...8b8
pressplay Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Gråsone og veldig uheldig. Har hun takket ja før de trakk det tilbake? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Hvis hun har godtatt et tilbud muntlig, så er det like gyldig som et skriftlig, men det er jo dessverre vanskelig å bevise noe, så det er dessverre vanskelig å ta dette videre. Om hun har tilbudet skriftlig kan det kanskje gå. Anonymkode: 3ffe5...e32 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, pressplay skrev: Gråsone og veldig uheldig. Har hun takket ja før de trakk det tilbake? Hun fikk to dager på å bestemme seg for hvilken stilling hun ville si ja til. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun har godtatt et tilbud muntlig, så er det like gyldig som et skriftlig, men det er jo dessverre vanskelig å bevise noe, så det er dessverre vanskelig å ta dette videre. Om hun har tilbudet skriftlig kan det kanskje gå. Anonymkode: 3ffe5...e32 Hun fikk det muntlig over telefon. Anonymkode: 19853...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå