Gå til innhold

Bollemus, hot or not?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, MrsAvenger skrev:

Jeg også lurer, aldri hørt om!

1 time siden, MrsAvenger skrev:

Jeg også lurer, aldri hørt om!

Spoiler

3F787A59-B80C-4D5F-A43D-4FFFF0696FFE.jpeg

Endret av pinar
Videoannonse
Annonse
Gjest KrissG
Skrevet
7 minutter siden, Ansagt said:

Ja, det kan være på godt og vondt for din del da om folk driver og ser hele tiden. jeg hadde vare synes du var superdeilig uten videre baktanker😉

Samme det. De får nå bare se om de ønsker. Tusen takk for at du ville synes det :) 

Skrevet
1 minutt siden, KrissG skrev:

Samme det. De får nå bare se om de ønsker. Tusen takk for at du ville synes det :) 

:5:

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er føaggermus så er det bra!

Fra spøk til alvor. Bollemus er helt konge!

Anonymkode: f4c3e...afe

Gjest MrsAvenger
Skrevet

Burde kanskje slutte å bekymre meg da for om jeg har på en bukse eller skjørt som er litt strammere og viser bolla:fnise:

Skrevet
4 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Burde kanskje slutte å bekymre meg da for om jeg har på en bukse eller skjørt som er litt strammere og viser bolla:fnise:

Null stress Scarlett😉

Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Berget, ikke begeret.

Godt vi har noen her inne som kan påpeke hva som er riktig i forhold til det som blir skrevet her.

• Liker 1
Skrevet

har egentlig aldri skjønt hvordan en bollemus ser ut, men trooor kanskje jeg har det litt selv og bare ser for meg at alle andre er like :) 

AnonymBruker
Skrevet

Deilig

Anonymkode: 81358...7e2

Skrevet

Absolutt HOT :)

Skrevet

Problemer med bollemus er at det kan bli vel mye rosiner og smuler i trusen. Når dette så begynner å drysse ut av trusen, kan det bli direkte pinlig.

Gjest MrsAvenger
Skrevet
2 timer siden, DominantHr skrev:

Problemer med bollemus er at det kan bli vel mye rosiner og smuler i trusen. Når dette så begynner å drysse ut av trusen, kan det bli direkte pinlig.

Ja, muselort er ikke så kult

Skrevet

Jeg vet lite om dette med underliv. Jeg tenkte aldri på det før. Men senere så har jeg tenkt mer og mer på det. Lurer liksom på om jeg er dyp nok, om den ser bra nok ut, osv. Men liker en mann meg for den jeg er, så liker han hele meg uavhengig av hvordan "musen" ser ut. :) 

Skrevet

Tenker det er mest avgjørende hvem bollemusa sitter på. :)

• Liker 1
Skrevet

Men som en kompis av meg sier... 

Du har ikke bollemus før det synes under bunaden. 😉

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Til meg kan det være turn on. 

Ei vennine av meg skulle legge seg under kniven å justere utstyret sitt. Hun hadde både bollemus å utstående lepper som i vennineflokken der vissnok var uhørt. 

Jeg måtte bare si at slik hun forklarte det til meg så hadde jeg nok omtrent sprutet av synet av hennes kjønn. Hun lurte om jeg køddet? Nei det gjør jeg ikke. Tror seriøst du skal lete lenge etter en mann som ikke liker sånn. Hun avbestillte operasjon. 

Tror ikke akkurat at du trenger å lete så veldig lenge for å finne en mann som ikke foretrekker lange indre kjønnslepper gitt. Du finner han mest sansynelig i den første du spør...

Anonymkode: ba774...0ea

AnonymBruker
Skrevet

For den jevnne mann (altså ikke fetishistene og white knights på KG) så er nok bollemus hot så lenge det ikke er alt for overdrevet, mens flaggermus er ikke hot. Og på tross av hva du leser på KG så foretrekker også de aller fleste menn at det er glattbarbert der nede.

Nei menn er ikke uten preferanser slik som white knights som sphere og hans likesinnede gir uttrykk for her på forumet.

Og menn generellt foretrekker heller ikke hårete flaggermus fitter med kjønnsleppene hengende ned på knærne og hengepupper og flesk valker slik som fetish mennene her inne prøver å gi inntrykk av.

• Liker 1
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For den jevnne mann (altså ikke fetishistene og white knights på KG) så er nok bollemus hot så lenge det ikke er alt for overdrevet, mens flaggermus er ikke hot. Og på tross av hva du leser på KG så foretrekker også de aller fleste menn at det er glattbarbert der nede.

Nei menn er ikke uten preferanser slik som white knights som sphere og hans likesinnede gir uttrykk for her på forumet.

Og menn generellt foretrekker heller ikke hårete flaggermus fitter med kjønnsleppene hengende ned på knærne og hengepupper og flesk valker slik som fetish mennene her inne prøver å gi inntrykk av.

*Pah!* Jeg tror menn foretrekker ei som liker og er stolt av kroppen sin. 

(For min del så har jeg bollemus med små indre kjønnslepper (det er visst ikke bare positivt det heller) og medium pupper som ikke henger og ikke «fleskevalker» og ikke er jeg glattbarbert. Synes jeg ikke ser så ille ut og det har ikke de jeg har vært med syntes heller. Det som er lite kult er menn som skal fortelle en hvordan man skal se ut og så gjøre en usikker). 

(Ellers har jeg selv en annen preferanse, og det er at menn klarer å skrive noenlunde rett...)

Endret av Sjokoladeknask
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Bollemus er hot om jenta ikke er stor ellers :)

AnonymBruker
Skrevet

De er best når de kommer varme fra stekeovnen

Bollemus.jpg

Anonymkode: c5d54...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...