Hr. Aktiv Skrevet 8. mars 2018 #22 Skrevet 8. mars 2018 Det er ikke ekte bollemus før den vises igjennom bundaen. 3
Hr. Aktiv Skrevet 8. mars 2018 #23 Skrevet 8. mars 2018 3 timer siden, MrsAvenger skrev: Av ren nysgjerrighet....turn on, turn off, eller spiller ingen rolle? Har dere noen gang fått noen kommentar? ( hvis dere har/ikke har) Til meg kan det være turn on. Ei vennine av meg skulle legge seg under kniven å justere utstyret sitt. Hun hadde både bollemus å utstående lepper som i vennineflokken der vissnok var uhørt. Jeg måtte bare si at slik hun forklarte det til meg så hadde jeg nok omtrent sprutet av synet av hennes kjønn. Hun lurte om jeg køddet? Nei det gjør jeg ikke. Tror seriøst du skal lete lenge etter en mann som ikke liker sånn. Hun avbestillte operasjon. 12
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #24 Skrevet 8. mars 2018 Kan nokon vise meg link til hva bollemus er? Kan tynne folk ha bollemus, eller har bare kraftige kvinner det? Hva heter det dersom damen ikke har bollemus? Anonymkode: e6b64...103
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #25 Skrevet 8. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan nokon vise meg link til hva bollemus er? Kan tynne folk ha bollemus, eller har bare kraftige kvinner det? Hva heter det dersom damen ikke har bollemus? Anonymkode: e6b64...103 Anonymkode: 43376...7f9
Hr. Aktiv Skrevet 8. mars 2018 #26 Skrevet 8. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 43376...7f9 Perfekt punktum
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #27 Skrevet 8. mars 2018 Jeg har bollemus og er glad for det 😊 De jeg har vært med har uttrykt stor begeistring i hvertfall. Anonymkode: e45af...8d2 1
HalldirV2 Skrevet 8. mars 2018 #28 Skrevet 8. mars 2018 Kæm bryr seg, mus e mus. Det sa alltid far min, han Torvald. 2
Arabella Skrevet 8. mars 2018 #29 Skrevet 8. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 43376...7f9 Dette er "kameltå". Her ser du en "bollemus": Venusberg – Wikipedia 1
Arabella Skrevet 8. mars 2018 #30 Skrevet 8. mars 2018 4 timer siden, Hulderen skrev: Det kalles bollemus når venusbegeret er litt utstående. Altså at det kan minne om en bolle der nede, nedenfor magen og rett over kjønnsleppene. Berget, ikke begeret. 5
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2018 #31 Skrevet 8. mars 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan nokon vise meg link til hva bollemus er? Kan tynne folk ha bollemus, eller har bare kraftige kvinner det? Hva heter det dersom damen ikke har bollemus? Anonymkode: e6b64...103 Kraftige kvinner?
Gjest KrissG Skrevet 8. mars 2018 #32 Skrevet 8. mars 2018 11 minutter siden, Arabella said: Dette er "kameltå". Her ser du en "bollemus": Venusberg – Wikipedia Det blir vel lett kameltå med bollemus.
Ansagt Skrevet 8. mars 2018 #33 Skrevet 8. mars 2018 Digger det! Ser gjerne litt bollemus igjennom buksa og synes det er skikkelig tennende😊. For å dra det ennå litt lenger så synes jeg pussypumping er drit sexy😃. 1
Ansagt Skrevet 8. mars 2018 #34 Skrevet 8. mars 2018 44 minutter siden, Arabella skrev: Berget, ikke begeret. Skål a!😃🍻
Arabella Skrevet 8. mars 2018 #35 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, Ansagt skrev: Digger det! Ser gjerne litt bollemus igjennom buksa og synes det er skikkelig tennende😊. For å dra det ennå litt lenger så synes jeg pussypumping er drit sexy😃. Unnskyld min uvitenhet, men hva er pussypumping? Finnes det et norsk ord for dette fenomenet?
Gjest KrissG Skrevet 8. mars 2018 #36 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, Ansagt said: Digger det! Ser gjerne litt bollemus igjennom buksa og synes det er skikkelig tennende😊. For å dra det ennå litt lenger så synes jeg pussypumping er drit sexy😃. Jeg tror det er mange menn som synes det. Lett å se når jeg har det. Da går blikkene deres fra puppene mine til skrittet.
Gjest KrissG Skrevet 8. mars 2018 #37 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, Arabella said: Unnskyld min uvitenhet, men hva er pussypumping? Finnes det et norsk ord for dette fenomenet? Hold deg unna Google. Sykt hva folk gjør.
Gjest MrsAvenger Skrevet 8. mars 2018 #38 Skrevet 8. mars 2018 4 minutter siden, Arabella skrev: Unnskyld min uvitenhet, men hva er pussypumping? Finnes det et norsk ord for dette fenomenet? Jeg også lurer, aldri hørt om!
Ansagt Skrevet 8. mars 2018 #39 Skrevet 8. mars 2018 (endret) 17 minutter siden, Arabella skrev: Unnskyld min uvitenhet, men hva er pussypumping? Finnes det et norsk ord for dette fenomenet? Vagina pumpe på akkurat samme måte som en penispumpe. Søk pussy pump på google. Pumper opp de ytre kjønnsleppene til å bli skikkelig store og myke og superdeilig å ta på! Veldig sexy og skikkelig deilig grep rundt penis😊. Er nok ikke for alle, men tenner man er det helt 🤘🏻 Endret 8. mars 2018 av Ansagt End 1
Ansagt Skrevet 8. mars 2018 #40 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, KrissG skrev: Jeg tror det er mange menn som synes det. Lett å se når jeg har det. Da går blikkene deres fra puppene mine til skrittet. Ja, det kan være på godt og vondt for din del da om folk driver og ser hele tiden. jeg hadde vare synes du var superdeilig uten videre baktanker😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå