Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå folkehøgskole neste år, men klarer ikke å bestemme meg for skole eller linje. Så kan dere som har gått på folkehøgskole skrive litt om hvilken skole og linje dere gikk på, og hvordan det var? 😊

Anonymkode: 839e2...04e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk grafisk design. Trivdes veldig godt, ingen press med karakterer og folk flest gikk overends. Lite mobbing i forhold til andre skoler, ikke spesielt intense arbeidsoppgaver heller.

Fikk jobb etter utplassering også så det var ikke bortkasta penger for min del. Fikk svennebrev etter noen år på jobben.

Bedriften gikk konkurs så nå går jeg høgskole i et annet fag som skal være mere holdbart. Oppgavene er intense som faen, har blokkundervisning med eksamen hver 10ende uke, og høyt press om å få høye karakterer. Aldri i livet om jeg hadde klart dette rett etter videregående så skolelei som jeg var. Sånn sett så er folkehøyskole en mykere overgang.

Anonymkode: 4a2fb...953

AnonymBruker
Skrevet

Om du søker litt finner du mange tråder om dette her.

Jeg gikk på Sunnfjord folkehøgskule, men det er så lenge siden at mye er forandret, bl.a linjene. De er gode på volleyball der, om du tilfeldigvis spiller det.

Anonymkode: fdc64...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...