Annie78 Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Bare lurer...Er det noen her som skal ha slør foran ansiktet når de går inn i kirken? Synes det er litt romantisk, men tror ikke jeg blir å gjøre det... Skal dere ha doble eller enkle slør?
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 jeg skal ha langt slør, og ikke sånn over ansiktet. Sløret skal enten bli festet over eller under frisyren tenkte jeg..
Miori Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Ikke slør over ansiktet på meg heller. Sløret mitt skal festet under frisyren, ig er i 3 lag med perler på det ytterste laget.. :-)
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Hvis jeg ender opp med slør, skal jeg ha et langt et, eller et mellomlangt, men enkelt. Vil at det skal festes under frisyren, og ikke ha noe foran ansiktet. Er enig i at tanken er romantisk, men det er litt for "jalla" etter min smak! Heldigvis er vi forskjellige, noe som fører til et bredt spekter og mange utrolig forskjellige, men likeså flotte bruder!
Miori Skrevet 15. februar 2005 #5 Skrevet 15. februar 2005 Hmmmm... god tanke egentlig.. kanskje jeg skal droppe hele sløret...
Kjerst Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 Jeg SKAL ha slør foran ansiktet :-) Synes det er utrolig romantisk og ikke "jalla" i det hele tatt. Du må vel bare gjøre det som føles riktig for deg, men har du ikke prøvd slør foran ansiktet enda, gjør det! For meg var det en helt spesiell følelse Lykke til med valget!
Gjest Gjest75 Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha slør foran ansiktet!! Synes det er romantisk jeg! Prøvde det på i brudesalongen, og fant ut at det kunne vere til god hjelp når det gjelder å vere nervøs på vei inn i kirken,.. en blir liksom litt skjult til en er kommet "trygt i havn"!! (og så kan en rødme så mye en vil.. i smuuuuug!!)
Gjest gjest75 Skrevet 16. februar 2005 #8 Skrevet 16. februar 2005 ehhhh!! Det var ikke meningen at den første smiley`en skulle rekke tunge!! Sorry!! :oops:
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #9 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha slør (vet ikke hvordan ennå), ganske sikker på at jeg ikke vil ha det foran ansiktet. Tror gommen min blir mindre nervøs om han ser ansiktet mitt når jeg kommer mot han....
aprilbrud Skrevet 16. februar 2005 #10 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha et langt, enkelt (det betyr ett lag ikke sant??!) chiffonslør. Altså ikke noe foran ansiktet. Har lyst til å se gjestene og min kjære når jeg skrider ned. Dessuten hadde det ikke passet til stilen på kjolen uansett.
Mex Skrevet 16. februar 2005 #11 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha et skulderlangt enkelt slør. Det skal festes bak i frisyren. Jeg har stroppeløs kjole. Pronovias sin Rubens.
Jullan Skrevet 16. februar 2005 #12 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha ett-lags langt slør i kirken og så tror jeg at jeg bytter til et kortere til festen...
Martha Stewart Skrevet 16. februar 2005 #13 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ha et 2 meter langt, ettlags slør med en tynn satinkant, som skal festes ganske høyt oppe i frisyren. Synes det er stilig med slør som er foran fjeset, men det tør jeg ikke siden jeg ikke har sett så mange ha det slik i Norge... Dessuten har jeg jo som sagt valgt ettlags. Skal sannsynligvis ta av sløret etter kirken og fotograferingen.
Ms Lilja Skrevet 16. februar 2005 #14 Skrevet 16. februar 2005 Samboeren har lagt ned veto mot slør over ansiktet, takler ikke presset ved å knote med å løfte det vekk... er vel egentlig enig, kjedelig om hårsveisen blir røska løs allerede i kirken, he he...
Ms Lilja Skrevet 16. februar 2005 #15 Skrevet 16. februar 2005 Men det er utrolig fint med slør foran ansiktet, MÅ bare si det...
Annie78 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2005 Prøvde med slør foran ansiktet, og synes det gir en ganske spesiell følelse...men vet ikke om jeg tør, det er jo ikke så vanlig.... Men da må det bli dobbelt slør, med et kortere lag over det lange.... Er ikke sikker på hva som blir best. Får ta meg en tur når kjolen min er kommet... Men langt slør blir det! :-)
Gjest gjest75 Skrevet 16. februar 2005 #17 Skrevet 16. februar 2005 Hei igjen! Det sløret jeg skal ha er i to lag. Det underste er nesten like langt som kjolen, og så er det et lag over det som rekker nesten ned til livet som jeg har tenkt å ha foran ansiktet. Det er små glitrende steiner på det. Synes det var kjempefint jeg... Prøv det en gang til sammen med kjolen du,så klarer du nok å bestemme deg!!! Jeg hadde INGEN planer om å ha slør foran ansiktet før de kom med forslaget når jeg var på brudesalongen! Ble positivt overrasket.
Gjest gjest75 Skrevet 16. februar 2005 #18 Skrevet 16. februar 2005 mente selvfølgelig at jeg skal ha SLØRET foran ansiktet, ikke livet .. typisk meg.. :oops:
Annie78 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #19 Skrevet 20. februar 2005 Må visst prøve slør igjen, jeg... Morsomt med sånne feil... Måtte bare le litt.... Håper det er greit.... :-)
Sweetpea Skrevet 20. februar 2005 #20 Skrevet 20. februar 2005 En god latter forlenger livet så le i vei du!! Du må tro jeg flirte selv når jeg leste det etterpå!! Hilsen Sweetpea, tidligere gjest75 (har endelig somla meg til å få brukernavn!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå